loader
Muratpaşa’da etkinlikler ertelendi

Muratpaşa’da etkinlikler ertelendi

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, korona virüsüne karşı alınan önlemler çerçevesinde

belediyenin tiyatro, sergi, panel ve diğer tüm toplu etkinliklerinin ertelendiğini açıkladı.

Muratpaşa Belediyesi, korona virüs salgını nedeniyle alınacak önlemlere ilişkin ilgili tüm birimlerin

katılımıyla koordinasyon toplantısı düzenledi. Toplantıya Ümit Uysal başkanlık etti. Yapılan

değerlendirmelerin ardından Başkan Uysal, belediyenin tiyatro, sergi, panel, konser ve diğer tüm

toplu etkinliklerinin ertelendiğini açıkladı. Başkan Uysal, erteleme kararının 23 Nisan’a kadar geçerli

olduğunu kaydetti. Başkan Uysal, erteleme kararıyla birlikte belediyenin gerek hizmet birimleri

gerekse Muratpaşa sakinlerince kullanılan tesislerinde dezenfekte çalışmalarının da aralıksız

sürdüğünü kaydetti. Vatandaşlara telaşa ve karamsarlığa kapılmadan gerekli tedbirleri almaları

konusunda uyarıda bulunan Başkan Uysal, süreç içinde gerekli bilgilendirmeleri yapacaklarını da

sözlerine ekledi. Muratpaşa Belediyesi’nin önlemleri kapsamında; Çiftekuyular Yaşlı evi ve Komşu Evi

de dezenfekte edildi.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ÜMİTUYSAL KORONAVİRÜSÜ TİYATRO SERGİ PANEL KONSER YAŞLIEVİ AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

​Erasta Antalya talihlileri belli oldu

Eğlenceli faaliyetler eşliğinde ziyaretçilerine hediyeler kazandıran Erasta Antalya Alışveriş ve Yaşam Merkezi, Aralık ayında düzenlediği kampanya kapsamında 10 kişiye toplam 10 adet Vestel marka 49” 4K UHD Smart Televizyon hediye etti.
Erasta AVM’nin içine...

Yaşlanma Çalışmalarında Üstün Başarı

Akdeniz Üniversitesi ve Lund Üniversitesi (İsveç) işbirliği, Raoul Wallenberg Enstitüsü desteğiyle Senex: Yaşlılık Çalışmaları Dergisi tarafından verilen “Yaşlanma Çalışmalarında Üstün Başarı Tez Ödülleri” sahiplerini buldu.

Senex: Yaşlılık Çalı�...

Şafak güzelleşiyor

Şafak güzelleşiyor


7 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, Şafak Mahallesi’nde yenileme çalışması başlattığı Ahmet Hamdi Akseki Caddesi’nin yanında, çevre kirliliğinin yaşandığı 37 bin m2’lik alanı yeşillendiriyor. Başkan Hakan Tütüncü, dört başı mamur güzel bir Şafak Mahallesi için çalıştıklarını s&o...