loader
Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı

Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı

Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, kentin çeşitli noktalarında yer alan üst geçitler ve köprülü
kavşaklarda bulunan saksıları çiçek ve sarmaşıklarla donattı. Kent estetiğini ortaya koyan
dokunuşlar yapan ekipler, toplamda 36 bin bitkiyi toprakla buluşturdu.
Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü, kentin parkları ve bahçelerinin
yanı sıra şehir merkezinde yer alan üst geçitlerde bulunan saksılara ve orta refüjlere bitki
dikimi yapıyor. Ekipler, şehir merkezinde yer alan köprülü kavşakları ve orta refüjleri
binlerce çiçekle donatarak renkli bir görsel şölen yaşatıyor.
ANTALYA ÇİÇEK AÇTI
Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü ekipleri, 8
adet üst geçitte bulan beton saksılara çiçekli bitkiler ve sarmaşık dikimi yaptı. Üst geçit köprü
ve yan peyzaj alanlarında 35 bin yazlık mevsimlik çiçek ve 600 adet bitki toprakla
buluşturuldu. Ayrıca ekipler, havalimanı kavşağında ve orta refüjlerde hali hazırda bulanan
güllerin bakımını ve temizliğini gerçekleştirdi.


Etiketler: ANTALYA ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İbradı’da çiftçilere fide desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İbradı’da “Üreticiyi Destekleme” projesi kapsamında 25
üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıttı.
İbradı’da Kaymakamlık, Orman Bölge Müdürlüğü ve S.S. İbradı Tarımsal Kalkınma
Kooperatifi tarafından yürütül...

Kooperatif tarihinde bir ilk 33 Yıllık Hasrette Sona Doğru

Aksu Çalkaya’da 168 kooperatiften biri olan S. S. İletişim Arsa Konut Yapı Kooperatifi üyeleri hayallerinin temellerini attı. Note Yapı İnşaat firmasıyla ortak işbirliği ile gerçekleştirilen proje için S. S. İletişim Arsa Konut Yapı Kooperatifi yönetim kurulu adına açıklama yapan Başkan Celal Ve...

 Özgürlük Bandosu kuruldu

Özgürlük Bandosu kuruldu


7 yıl önce Best Haber

Manavgat Belediyesi, ilçe tarihinde bir ilke imza atarak belediye bünyesinde bir bando kurarak, “Özgürlük” adını verdi. Manavgat Belediyesi...