loader
Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı

Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı

Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, kentin çeşitli noktalarında yer alan üst geçitler ve köprülü
kavşaklarda bulunan saksıları çiçek ve sarmaşıklarla donattı. Kent estetiğini ortaya koyan
dokunuşlar yapan ekipler, toplamda 36 bin bitkiyi toprakla buluşturdu.
Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü, kentin parkları ve bahçelerinin
yanı sıra şehir merkezinde yer alan üst geçitlerde bulunan saksılara ve orta refüjlere bitki
dikimi yapıyor. Ekipler, şehir merkezinde yer alan köprülü kavşakları ve orta refüjleri
binlerce çiçekle donatarak renkli bir görsel şölen yaşatıyor.
ANTALYA ÇİÇEK AÇTI
Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü ekipleri, 8
adet üst geçitte bulan beton saksılara çiçekli bitkiler ve sarmaşık dikimi yaptı. Üst geçit köprü
ve yan peyzaj alanlarında 35 bin yazlık mevsimlik çiçek ve 600 adet bitki toprakla
buluşturuldu. Ayrıca ekipler, havalimanı kavşağında ve orta refüjlerde hali hazırda bulanan
güllerin bakımını ve temizliğini gerçekleştirdi.


Etiketler: ANTALYA ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Neşet Ertaş STK Merkezi açılıyor

Neşet Ertaş STK Merkezi açılıyor


8 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi’nin ilçedeki vakıf ve derneklerin toplantı türü faaliyetleri yapabilmesini
sağlayacak olan Neşet Ertaş STK Merkezi, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun katılımlarıyla
8 Şubat Cuma günü saat 14.00’da düzenlenecek törenle hizmete açılac...

Şafak güzelleşiyor

Şafak güzelleşiyor


7 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, Şafak Mahallesi’nde yenileme çalışması başlattığı Ahmet Hamdi Akseki Caddesi’nin yanında, çevre kirliliğinin yaşandığı 37 bin m2’lik alanı yeşillendiriyor. Başkan Hakan Tütüncü, dört başı mamur güzel bir Şafak Mahallesi için çalıştıklarını s&o...

Antalya Büyükşehir Belediyesi  önüne Atatürk heykeli konuldu

 

Başkan Böcek, “Heykel belediye binamıza çok yakışacak”

Antalya'da Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in talimatıyla Büyükşehir Belediyesi tabelasına 'Türkiye Cumhuriyeti' ibaresi eklenmesinin ardından bu kez de belediye bahçesine Atatürk heykeli konul...