loader
Başkan Genç, Nar işçileriyle buluştu

Başkan Genç, Nar işçileriyle buluştu

Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Çığlık Ayanlar Mahallesinde ki soğuk hava deposunda nar işçileriyle bir araya geldi. Çoğunluğunu kadınların oluşturduğu 70 nar işçisinin sorunlarını dinleyip projelerini anlatan Başkan Genç, bölge kadınlarına istihdam sağlayan Narco Tarım Ürünleri sahibi Mehmet Özçetinkaya’ya teşekkür etti.
Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Belediyeye ait soğuk hava deposunu işleten ve kısa sürede Rusya, Almanya, Polonya, İtalya, Japonya başta olmak üzere 10 ülkeye yaş sebze ve meyve ihracatı yapan Narco Tarım firmasını ziyaret etti. Başkan Genç, şuan 70 çalışanı bulunan ve zaman zaman 300’e kadar çıkan istihdam sayısıyla bölge halkına büyük katkı sağlayan soğuk hava deposunda işçilerin sorunlarını dinledi. 
Göreve geldikleri günden bu yana 100’ün üzerinde projeyi hayata geçirdiklerini kaydeden Belediye Başkanı Turgay Genç, 701 kilometrekare bir alana hizmet veriyoruz. Yapacak daha çok işimiz var. Belediyecilik sadece yol ve park yapmak değil. Bölgemizin sorunlarını biliyoruz ve yeni yolların dışında istihdama yönelik çalışmalar yapıyoruz. Bu tesis atıl durumdaydı. Mehmet Özçetinkaya tesisi kiralayarak yüzlerce kişiye istihdam sağladı. Bizde gereken desteği verdik. Kendisine teşekkür ediyoruz. Hem ülke ekonomisine hemde bölge halkının istihdam edilerek özellikle kadınlarımızın ev ekonomilerine katkı sağlamasına yardımcı olduk” diye konuştu. 
Mehmet Özçetinkaya’da ziyareti nedeniyle Başkan Genç’e teşekkür ederek, “Belediye Başkanımızın sayesinde soğuk hava deposunu kiraladık ve ekonomiye kazandırdık. Şu an 10 ülkeye ihracat yapıyoruz” dedi.
Ziyarete Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Reşit Doğan ve Yönetim Kurulu üyeleri de katıldı.
 


Etiketler: Başkan Genç nar işçileriyle bir arada Narco Tarım Ürünleri Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç Nar işçilerinin sorunları Turgay Genç nar işçileriyle bir araya geldi

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Hasyurt Tarım Fuarı 26’ncı kez kapılarını açıyor

Hasyurt Tarım Fuarı 26-29 Nisan’da
Başkan Böcek: “Tüm sektör paydaşlarımızı fuarımıza bekliyoruz”
Türkiye'nin ilk tarım fuarı olma özelliğini taşıyan Hasyurt Tarım Fuarı, 26-29
Nisan 2023 tarihlerinde kapılarını 26’ncı kez açmayla hazırlanıyor. Hasyurt T...

ANTALYA'DA YEM BİTKİLERİ ÜRETİMİNDE BÜYÜK ARTIŞ

Hayvancılıkta maliyetlerin yüzde yetmişini yem giderleri oluşturmaktadır. Yem giderlerinin yarısını ise saman, kuru ot, yeşil ot, silaj gibi kaba yemler oluşturmaktadır. Karlı bir hayvancılık için işletmelerin kendi kaba yemlerini üretiyor olmaları uzmanlarca önemle tavsiye ediliyor. Bu anlamda Antalya İl...

KURBANLIKLAR GELDİ.

KURBANLIKLAR GELDİ.


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi’nin hazırladığı satış alanlarına kurbanlık hayvanlar getirilmeye

başlandı. Kurbanlık hayvanlar, Muratpaşa Belediyesi veterinerince kontrol edilerek,

satış alanlarına alınıyor.

Yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle hazırlıklarını hızlandıran Muratpaşa

Belediyesi&rsquo...