loader
MURATPAŞA BELEDİYESİ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANDI

MURATPAŞA BELEDİYESİ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANDI

Muratpaşa Belediyesi; Antalya Valiliği ile Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından, 104 yıl önce Sarıkamış Harekatı’nda şehit düşen askerleri anmak için düzenlediği anma yürüyüşüne destek verdi. 
Muratpaşa Belediyesi; şehit askerleri anmak için 'Saklıkent'ten Sarıkamış'a Gençlik Şühedanın İzinde' adıyla düzenlenen anma yürüyüşüne katılan vatandaşlara, kırık buğday çorbası, hoşaf ve çay ikram etti. 
Yoğun kar yağışı altında yapılan yürüyüşte Antalya Valisi Münir Karaloğlu da, Muratpaşa Belediyesi’nce hazırlanan alanda, vatandaşlara; kırık buğday çorbası ve hoşaf ikram etti. 
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal da; “104 yıl önce yurdumuzu savunurken, Sarıkamış’ta, yazlık kıyafetlerinin içinde donarak şehit olan, 90 bin kahramanı rahmetle ve minnetle anıyorum” diyerek Sarıkamış’ta şehit düşen askerleri andı.
 


Etiketler: MURATPAŞA BELEDİYESİ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANMA PROGRAMI ANTALYA SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANDI SARI KAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANMA TÖRENİ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANMA YÜRÜYÜŞÜ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Muratpaşalı öğrenciler Anıtkabir’de

Muratpaşalı öğrenciler Anıtkabir’de
Muratpaşa Belediyesi’nin destek eğitim kurs merkezinin öğrencileri öğretmenleriyle birlikte
Ankara gezisi düzenlendi. Öğrencilerin Ankara gezisi Anıtkabir ziyaretiyle başladı.
Muratpaşa Belediyesi’nin Ermenek ve Memurevleri mah...

Tütüncü’den cemevi müjdesi!

Tütüncü’den cemevi müjdesi!


8 yıl önce Best Haber

Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Altınova Şubesi’ni ziyaret eden Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, ikinci cemevi müjdesini verdi. 

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Altınova Şubesi’ni ziyaret etti. Altınova Cemevi yöneti...

BELEDİYENİN GEZİCİ OYUN EVİ’NE ÇOCUKLARDAN BÜYÜK İLGİ

Manavgat Belediyesi’nin kentteki çocukları eğlendirmek ve eğitimlerine katkıda bulunmak amacıyla hayata geçirdiği “Gezici Oyun Evi ” projesinden 46 mahalledeki 2 bin 608 çocuk yararlandı.

Manavgat Belediyesi’nin kentteki çocukları eğlendirmek ve eğitimlerine katkıda bulunmak ama...