loader
Marketi soyduğuna pişman oldu

Marketi soyduğuna pişman oldu

45 yaşındaki gaspçının mahkeme çıkışında ağladığı gözlendi.Edinilen bilgiye göre, dün akşam Yeşilbahçe Mahallesi Portakal Çiçeği Caddesi üzerinde internetten aldığı pompalı tüfekle alışveriş mağazasına girerek biri kadın 2 kasiyere tüfeği doğrulup 700 liraya yakın parayı alıp kaçan E.D. (45), polis tarafından 15 dakika sonra Yeşilbahçe Mahallesi’ndeki kapalı pazardaki otomobilin içerisinde kıskıvrak yakalanmıştı. Olay sonrası çaldığı para ile suç aletine el konulan şahıs polis merkezine götürülerek gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından bugün adliyeye sevk edilen E.D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. E.D.’nin adliye çıkışında cezaevine sevk edilirken ağladığı gözlendi.


Etiketler: market soygunu soygun yeşilbahçe

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İnternetten 'Yemelik Toprak' Satışı

Sosyal paylaşım sitelerinde 'yemek' amacıyla toprak satışının yapılması dikkat çekti. Çeşitli ülkelerden ve bölgelerden killi toprak, tebeşir gibi ürünler getiren ve bunları kargo ile satışa sunan hesaplar, "steril" olduğunu iddia ettiği bu toprakları Pika sendromu olan hastalara satarak...

Kırcami dosyaları Büyükşehir’de

Muratpaşa Belediyesi, yeni Antalya’nın inşa edileceği 10 mahalleyi kapsayan Kırcami bölgesinin tamamlanan parselasyon çalışmasını onay için Büyükşehir Belediyesi’ne gönderdi. Hazırlanan dosyalar mahalle muhtarları, dernekler ve Kırcami sakinlerinin araçlarla refakati eşli�...

ASAT Alanya Konaklı Arıtma Tesisi'nin kapasitesini iki katına çıkarıyor
Haberin Devamı