loader
Marketi soyduğuna pişman oldu

Marketi soyduğuna pişman oldu

45 yaşındaki gaspçının mahkeme çıkışında ağladığı gözlendi.Edinilen bilgiye göre, dün akşam Yeşilbahçe Mahallesi Portakal Çiçeği Caddesi üzerinde internetten aldığı pompalı tüfekle alışveriş mağazasına girerek biri kadın 2 kasiyere tüfeği doğrulup 700 liraya yakın parayı alıp kaçan E.D. (45), polis tarafından 15 dakika sonra Yeşilbahçe Mahallesi’ndeki kapalı pazardaki otomobilin içerisinde kıskıvrak yakalanmıştı. Olay sonrası çaldığı para ile suç aletine el konulan şahıs polis merkezine götürülerek gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından bugün adliyeye sevk edilen E.D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. E.D.’nin adliye çıkışında cezaevine sevk edilirken ağladığı gözlendi.


Etiketler: market soygunu soygun yeşilbahçe

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Esnaf alarm veriyor

Esnaf alarm veriyor


8 yıl önce Best Haber

Sosyal güvenlikte dengeler altüst oldu. Esnaf ve tarım sigortalılarını gösteren 4b statüsünde aktif çalışan sayısı son 10 yılda 276 bin azalırken emeklilerin sayısı 695 bin kişi arttı.

Ekonomideki kötü gidiş nedeniyle kepenk kapatmak zorunda kalan esnaf ile tarım istihdamındaki aşırı ...

Ekrem İmamoğlu devretmesi için Esenler Otogarı yönetimine 3 gün süre verdi

İBB, sözleşmesi sona ermesine rağmen Esenler Otagarı'nın işletmesini devretmeyen Uluslararası Anadolu ve Trakya Otobüsçüler Derneği ile Avrasya Terminal İşletmeleri A.Ş.'ye ihtarname gönderdi.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) sözleşmesinin bitmesine rağmen Bayrampaşa'...

Çıplaklı mahallesi’nde yeni yol yapımına başlandı

Döşemealtı Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçede yeni yol yapım, bakım ve onarım

çalışmalarını sürdürüyor. 2020 yılı Nüfus sayımında yüzde 5.33 oranla nüfusu en çok artan ilçe olma

özelliğini taşıyan Döşemealtı&rs...