loader
Marketi soyduğuna pişman oldu

Marketi soyduğuna pişman oldu

45 yaşındaki gaspçının mahkeme çıkışında ağladığı gözlendi.Edinilen bilgiye göre, dün akşam Yeşilbahçe Mahallesi Portakal Çiçeği Caddesi üzerinde internetten aldığı pompalı tüfekle alışveriş mağazasına girerek biri kadın 2 kasiyere tüfeği doğrulup 700 liraya yakın parayı alıp kaçan E.D. (45), polis tarafından 15 dakika sonra Yeşilbahçe Mahallesi’ndeki kapalı pazardaki otomobilin içerisinde kıskıvrak yakalanmıştı. Olay sonrası çaldığı para ile suç aletine el konulan şahıs polis merkezine götürülerek gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından bugün adliyeye sevk edilen E.D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. E.D.’nin adliye çıkışında cezaevine sevk edilirken ağladığı gözlendi.


Etiketler: market soygunu soygun yeşilbahçe

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tatil için geldikleri Antalya'da paraları biten Ruslar soluğu konsoloslukta aldı

Antalya'ya 35 gün önce tatil için gelen Rus turistler, paraları bitince ülkelerine geri dönemedikleri gerekçesiyle Rus Konsolosluğuna başvurdu. Olumsuz cevap alan Ruslar, konsolosluğun önünde hatıra fotoğrafı çekinerek durumu protesto etti.

 

Antalya'ya 35 gün ...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, “Önümüzde 4.5 yıl, belediyeler olarak 5 yılı aşkın zamanımız var. Milletimiz ve siyaset son dönemde yoruldu. Önümüzdeki dönemi tamamen icraata odaklanarak geçirmek zorundayız” dedi. Erdoğan, Kızılcahamam’da düzenlenen AK Parti 28. İstişare v...

Polis Eşleri “Yan Yana Olamasak Da Biz Bir Aileyiz

İl Emniyet Müdürümüz Sayın Mehmet Murat ULUCAN’ ın eşi Polis Eşleri Derneği Antalya Şube Başkanı Selda ULUCAN Hanımefendinin öncülüğünde başlatılan “Yan Yana Olamasak da Biz Bir Aileyiz” projesi kapsamında bu defa da Emniyet Teşkilatı ailesinden olmayan, online eğitim sürecine...