loader
Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiinde
başlatılan çalışmalar tamamlanarak 30 ton kapasiteli içme suyu deposu inşa edildi. ASAT’ın
bu çalışmasıyla 15 haneye içme suyu sağlandı.

Gündoğmuş İlçesi Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiine içme suyu temin edilecek bir
deponun olmayışı ve kot farkından dolayı bölgede yaşayan vatandaşlar mağduriyet içindeydi.
ASAT Genel Müdürlüğü söz konusu bölgeye 30 ton kapasiteli bir içme suyu deposu inşa etti.
Ayrıca 2500 metrelik boru hattı imalatı yapan ASAT ekipleri söz konusu 15 hanenin şebeke
bağlantılarını da gerçekleştirdi.


SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞTULAR
Kısa süre içinde tamamlanan çalışmalar sayesinde bölgede yaşayan vatandaşlar hanelerinde
sağlıklı içme suyu imkânına kavuşmuş oldu. Yetkililer deponun saniyede 2 litre su ile
beslendiğini ve yaz ortası olmasına rağmen tam dolu olarak rahatlıkla hizmet vermeye devam
ettiğini belirtti. Çeşmelerinden sağlıklı su akan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanı Muhittin Böcek ve ASAT yetkililerine teşekkür etti.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir Demre'yi yaza hazırlıyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Demre'de yaza hazırlık çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir ekipleri, ilçede bir yandan ağaç bakım onarımı yaparken, bir yandan da vektörel mücadele yapıyor. Grup yollarında da bakım onarım yapan ekipler korona virüse karşı da dezenfe...

TAHTALI’DA KAR KEYFİ

TAHTALI’DA KAR KEYFİ


7 yıl önce Best Haber

Antalya Kemer’de sezonun ilk karı yağdı

Kar keyfi yaşamak isteyenler, Olympos Teleferik ile Tahtalı Dağının zirvesinde 2365.mt de bu heyecanı yaşıyor.

Halil ÖNCÜ – KEMER Haberin Devamı

Yaz Spor Okulları Başlıyor

Yaz Spor Okulları Başlıyor


8 yıl önce Best Haber

Yaz Spor Okulları Başlıyor

Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün çocuklara spor bilincini aşılamak, sağlıklı nesiller

yetişmesine katkıda bulunmak, özgüven ve takım ruhu aşılamak, kişisel gelişimlerine katkıda

bulunmak amacıyla başlattığı '2019 Yaz ...