loader
Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiinde
başlatılan çalışmalar tamamlanarak 30 ton kapasiteli içme suyu deposu inşa edildi. ASAT’ın
bu çalışmasıyla 15 haneye içme suyu sağlandı.

Gündoğmuş İlçesi Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiine içme suyu temin edilecek bir
deponun olmayışı ve kot farkından dolayı bölgede yaşayan vatandaşlar mağduriyet içindeydi.
ASAT Genel Müdürlüğü söz konusu bölgeye 30 ton kapasiteli bir içme suyu deposu inşa etti.
Ayrıca 2500 metrelik boru hattı imalatı yapan ASAT ekipleri söz konusu 15 hanenin şebeke
bağlantılarını da gerçekleştirdi.


SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞTULAR
Kısa süre içinde tamamlanan çalışmalar sayesinde bölgede yaşayan vatandaşlar hanelerinde
sağlıklı içme suyu imkânına kavuşmuş oldu. Yetkililer deponun saniyede 2 litre su ile
beslendiğini ve yaz ortası olmasına rağmen tam dolu olarak rahatlıkla hizmet vermeye devam
ettiğini belirtti. Çeşmelerinden sağlıklı su akan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanı Muhittin Böcek ve ASAT yetkililerine teşekkür etti.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü den Dünya Kadınlar Günü’nde kadınlara kırmızı karanfil

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde, Antalya Köy Pazarı’nı ziyaret eden Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, kırmızı karanfiller dağıtarak, kadınların gününü kutladı.

Kadınlara yönelik birçok örnek projelere imza atan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tüt&uu...

Antalya Büyükşehir Belediyesi  önüne Atatürk heykeli konuldu

 

Başkan Böcek, “Heykel belediye binamıza çok yakışacak”

Antalya'da Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in talimatıyla Büyükşehir Belediyesi tabelasına 'Türkiye Cumhuriyeti' ibaresi eklenmesinin ardından bu kez de belediye bahçesine Atatürk heykeli konul...

Başkan Küçükkuru’dan, 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı

İbradi Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle bir mesaj

yayımladı. Küçükkuru mesajında, “Her şartta, ne olursa olsun, yurt içinde ve dışında görev

yapan tüm doktorlarımıza teşekkürü bir borç biliyorum” dedi ve sö...