loader
Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiinde
başlatılan çalışmalar tamamlanarak 30 ton kapasiteli içme suyu deposu inşa edildi. ASAT’ın
bu çalışmasıyla 15 haneye içme suyu sağlandı.

Gündoğmuş İlçesi Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiine içme suyu temin edilecek bir
deponun olmayışı ve kot farkından dolayı bölgede yaşayan vatandaşlar mağduriyet içindeydi.
ASAT Genel Müdürlüğü söz konusu bölgeye 30 ton kapasiteli bir içme suyu deposu inşa etti.
Ayrıca 2500 metrelik boru hattı imalatı yapan ASAT ekipleri söz konusu 15 hanenin şebeke
bağlantılarını da gerçekleştirdi.


SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞTULAR
Kısa süre içinde tamamlanan çalışmalar sayesinde bölgede yaşayan vatandaşlar hanelerinde
sağlıklı içme suyu imkânına kavuşmuş oldu. Yetkililer deponun saniyede 2 litre su ile
beslendiğini ve yaz ortası olmasına rağmen tam dolu olarak rahatlıkla hizmet vermeye devam
ettiğini belirtti. Çeşmelerinden sağlıklı su akan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanı Muhittin Böcek ve ASAT yetkililerine teşekkür etti.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Semih Esen, “Arabadan in bisiklete bin”

“Bisikletin sağlık için spor aracı olmanın ötesinde ulaşım aracı da olduğunu göstermek istedik.” diyen Konyaaltı Belediye Başkanı Semih, “Arabadan in bisiklete bin” projesi kapsamında bisiklet gruplarıyla birlikte, pedal çevirdi.

“Köyüm bisiklete biniyor” projesiy...

Muratpaşa’dan ‘evde kal’ menüsü

Muratpaşa Belediyesi’nin günlük 2 bin kişiye sıcak yemek sağlayan aşevi, korona virüs salgını

dolayısıyla yeniden yapılandırıldı. Menüler, ‘evde kal’ çağrısına uygun olarak protein ağırlıklı olarak

düzenlenirken hijyen, temizlik kulları ve uygulamalar gözden ge...

Konyaaltı Belediyesi’nden “Etkili İletişim” semineri

Konyaaltı Belediyesi’nden “Etkili İletişim” semineri Konyaaltı Belediyesi Kent Gönüllüsü Projesi devam ediyor. Konyaaltı Belediyesi Kent Gönüllüsü Projesi kapsamında ‘Şiddetin Önlenmesinde Etkili İletişim’ konulu seminer düzenlendi.

Mesleğinde uzman kişile...