loader
Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiinde
başlatılan çalışmalar tamamlanarak 30 ton kapasiteli içme suyu deposu inşa edildi. ASAT’ın
bu çalışmasıyla 15 haneye içme suyu sağlandı.

Gündoğmuş İlçesi Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiine içme suyu temin edilecek bir
deponun olmayışı ve kot farkından dolayı bölgede yaşayan vatandaşlar mağduriyet içindeydi.
ASAT Genel Müdürlüğü söz konusu bölgeye 30 ton kapasiteli bir içme suyu deposu inşa etti.
Ayrıca 2500 metrelik boru hattı imalatı yapan ASAT ekipleri söz konusu 15 hanenin şebeke
bağlantılarını da gerçekleştirdi.


SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞTULAR
Kısa süre içinde tamamlanan çalışmalar sayesinde bölgede yaşayan vatandaşlar hanelerinde
sağlıklı içme suyu imkânına kavuşmuş oldu. Yetkililer deponun saniyede 2 litre su ile
beslendiğini ve yaz ortası olmasına rağmen tam dolu olarak rahatlıkla hizmet vermeye devam
ettiğini belirtti. Çeşmelerinden sağlıklı su akan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanı Muhittin Böcek ve ASAT yetkililerine teşekkür etti.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’de gerçeğini aratmayan tatbikat

Kepez Belediyesi’nin çalışan personelini olası yangınlara hazırlamak amacıyla gerçekleştirdiği ‘Yangın ve Tahliye Tatbikatı’ gerçeğini aratmadı.

Kepez’de gerçeğini aratmayacak bir yangın ve tahliye tatbikatı yapıldı. Kepez Belediyesi’nin İş Sağlı ve Güvenliği Bi...

Kadınlar; şiddete karşı Türkiye haritası oluşturup Erik Dalı oynadı

Muratpaşa Belediyesi, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nde 3 bin 500 kadınla birlikte 2 bin 500 metrekarelik dev bir Türkiye haritası oluşturdu. Kadınlar şiddete, ayrımcılığa ve kadınları toplumsal hayatını dışında tutmak isteyen anlayışa karşı bir Burdur-Teke yöresi türküsü Erik ...

Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı

Büyükşehir Belediyesi kenti çiçeklerle donattı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, kentin çeşitli noktalarında yer alan üst geçitler ve köprülü
kavşaklarda bulunan saksıları çiçek ve sarmaşıklarla donattı. Kent estetiğini ortaya koyan
dokunuşlar ...