loader
Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiinde
başlatılan çalışmalar tamamlanarak 30 ton kapasiteli içme suyu deposu inşa edildi. ASAT’ın
bu çalışmasıyla 15 haneye içme suyu sağlandı.

Gündoğmuş İlçesi Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiine içme suyu temin edilecek bir
deponun olmayışı ve kot farkından dolayı bölgede yaşayan vatandaşlar mağduriyet içindeydi.
ASAT Genel Müdürlüğü söz konusu bölgeye 30 ton kapasiteli bir içme suyu deposu inşa etti.
Ayrıca 2500 metrelik boru hattı imalatı yapan ASAT ekipleri söz konusu 15 hanenin şebeke
bağlantılarını da gerçekleştirdi.


SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞTULAR
Kısa süre içinde tamamlanan çalışmalar sayesinde bölgede yaşayan vatandaşlar hanelerinde
sağlıklı içme suyu imkânına kavuşmuş oldu. Yetkililer deponun saniyede 2 litre su ile
beslendiğini ve yaz ortası olmasına rağmen tam dolu olarak rahatlıkla hizmet vermeye devam
ettiğini belirtti. Çeşmelerinden sağlıklı su akan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanı Muhittin Böcek ve ASAT yetkililerine teşekkür etti.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

107 bin liralık dövizi sahibine teslim etti

Antalya’da toplu ulaşım esnafı İbrahim Bardak, otobüste unutulan ve içinde yaklaşık 107 bin
liralık döviz bulunan çantayı sahibine teslim etti.
Antalya’da, emekli Avukat Yunus Gülbaş, toplu ulaşım esnafı İbrahim Bardak’ın kullandığı
VF01 Varsak - Fakülte hattında i&...

Varsak Aktoprak'ta şüpheli şahıs yakalandı

Varsak Aktoprak Mahallesinde Bir İkamette Uyuşturucu Madde ve Silah Bulunduran Şüpheli Yakalandı

Antalya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, Antalya Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz görevlilerimizce, ilimizde uyuşturucu madde ticareti yapan şahıs ve gruplara yö...

Başkan Böcek, “Belediyelerin gelirleri yetersiz kalıyor”

Başkan Böcek, “Belediyelerin gelirleri yetersiz kalıyor”

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Antalya gibi 14-15 milyon turist
ağırlayan bir şehrin belediye gelirlerinin hizmet edebilme noktasında yetersiz kaldığını
belirterek turistlerden ayak pastı parası alınması ge...