loader
Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiinde
başlatılan çalışmalar tamamlanarak 30 ton kapasiteli içme suyu deposu inşa edildi. ASAT’ın
bu çalışmasıyla 15 haneye içme suyu sağlandı.

Gündoğmuş İlçesi Kayabükü Mahallesi Güzle mevkiine içme suyu temin edilecek bir
deponun olmayışı ve kot farkından dolayı bölgede yaşayan vatandaşlar mağduriyet içindeydi.
ASAT Genel Müdürlüğü söz konusu bölgeye 30 ton kapasiteli bir içme suyu deposu inşa etti.
Ayrıca 2500 metrelik boru hattı imalatı yapan ASAT ekipleri söz konusu 15 hanenin şebeke
bağlantılarını da gerçekleştirdi.


SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞTULAR
Kısa süre içinde tamamlanan çalışmalar sayesinde bölgede yaşayan vatandaşlar hanelerinde
sağlıklı içme suyu imkânına kavuşmuş oldu. Yetkililer deponun saniyede 2 litre su ile
beslendiğini ve yaz ortası olmasına rağmen tam dolu olarak rahatlıkla hizmet vermeye devam
ettiğini belirtti. Çeşmelerinden sağlıklı su akan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanı Muhittin Böcek ve ASAT yetkililerine teşekkür etti.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kırcamililer 30 yıllık imar sorunun çözümünü şölenle kutladı

Başkan Uysal, “Kırcami planları Türkiye’de istisnadır”
Muratpaşa Belediyesi’nin Kırcami’de düzenlendiği İmar Şöleni’nde konuşan Belediye Başkanı Ümit Uysal, yüzde 40 zayiat oranıyla Kırcami planların Türkiye’de bir istisna olduğunu belirterek, “Yüzde ...

Antalya’nın gizli cenneti; Kapuz Kanyonu

Antalya’nın gizli cenneti; Kapuz Kanyonu

Başkan Esen; “Kapuz Kanyonu’nu turizme kazandıracağız”

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, Konyaaltı’nın eşsiz manzarasıyla doğa tutkunlarının yeni gözdesi olan Kapuz Kanyonu’nda incelemelerde bulundu. Başkan Esen, Antalya’nın ke...

Başkan Böcek Gökbel Yağlı Güreşlerine katıldı

Gökbel’in başpehlivanı da Ali Gürbüz oldu

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 15. Geleneksel Gökbel Yağlı Pehlivan

Güreşleri’ne katıldı. Çayıra çıkan pehlivanların kuralarını çeken Başkan Böcek, güreşleri de

izl...