Her 2.5 dakikada bir görüşme
Antalya’nın nüfusu 500 bine yaklaşan ilçesi Muratpaşa’da, ilçe sakinlerinin belediye yönetimine
katılmasını sağlayan Turunç Masa’nın 444 80 7 numaralı telefonu kasım ayında her 2.5 dakikada bir
çaldı. Çağrı Merkezi, bir ay içinde 16 bin 891 çağrıya cevap verirken başvuru masası ise 26 bin 550
kişiyle görüştü.
Muratpaşa Belediyesi’nin ilçe sakinlerinin belediye yönetimine katılmasını ve hizmetlerin herkese eşit
ve eksiksiz ulaşmasının sağlayan Turunç Masa projesi Aralık 2014’te hizmete girdi. Başvuru masası, 7
gün 24 saat çalışan çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web, basın gibi birimleriyle
Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini alıp çözüme kavuşturan Turunç Masa’ya sadece Kasım
ayında 11 bin 713 başvuru gerçekleşti.
Başvuruların yüzde 77.5’i yani 9 bin 83’ü çağrı merkezi üzerinden gerçekleştirilirken aynı dönemde
Turunç Masa’nın 444 80 07 numaralı telefonu 16 bin 891 kez çaldı. Her 2.5 dakikada bir görüşmenin
yapıldığı çağrı merkezinin yanı sıra başvurusu masası da bir ay içinde 26 bin 550 kişiyle görüştü. İlçe
sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerinin belediyedeki seyrini takip eden koordinasyon merkezi ise
Kasım’da 17 bin 345 görüşme gerçekleştirdi. Tüm bu sürecin sonunda gerçekleştirilen denetimlerde
ilçe sakinlerinin memnuniyet oranı ise yüzde 86.4 olarak gerçekleşti.
0 Yorum