loader
Döşemealtı Kent Meydanı’nda 5 bin kişi aynı anda iftar açtı

Döşemealtı Kent Meydanı’nda 5 bin kişi aynı anda iftar açtı

Döşemealtı Belediyesi’nin her Ramazan’da geleneksel olarak düzenlediği Kent Meydanı iftar sofrasında 5 bin kişi aynı anda orucunu açtı. Başkan Turgay Genç, Döşemealtı’nın ilk kent meydanını hınca hınç dolduran ilçe sakinlerinin masalarını tek tek dolaşıp Kadir Gecelerini kutlarken, “Hoş geldiniz” dedi. Her yıl binlerce ilçe sakinini ağırlayan meydan yine büyük bir kalabalığa ev sahipliği yaptı. Saatler öncesinden başlayan hazırlık 5 bin kişinin aynı anda oruçlarını açması için yapıldı. Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri gönül sofrasının en geniş katılımlı olanı Kent Meydanı iftar sofrasının kusursuz olması için tüm ayrıntıları defalarca kontrol etti. Tasavvuf müziğiyle başlayan etkinlik semazen gösterisiyle devam etti.

Çocuklar ve eski Ramazanları yad etmek isteyenler için Antalya Devlet Tiyatrosu sanatçıları Hacivat Karagöz oyununu sergilerken, yine çocuklara pamuk şeker ve balon dağıtıldı. Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Başkan Yardımcıları, Belediye Meclis Üyeleri, Siyasi Partilerin İl ve İlçe Başkanları ile yöneticileri, Sivil Toplum Örgütü Temsilcileri, Milletvekili Adayları ve Mahalle Muhtarları ile birlikte kent meydanını dolduran ilçe sakinlerinin masalarını tek tek dolaşıp sohbet etti. Akşam ezanının okunmasıyla birlikte önce dualar edilip ardından 5 bin kişi ile birlikte orucunu açan Başkan Turgay Genç, gençler ve çocuklarla da yakından ilgilendi. Kendisiyle hatıra fotoğrafı çektirmek isteyenleri kırmayan Genç, daha sonra Müze Konseptli Hacı Ramazan Altun Camiinde vatandaşlara dondurma ve lokma tatlısı ikram etti. Döşemealtı Belediye Başkan Turgay Genç, iftar sofrasına katılan herkese teşekkür ederek, “Bin aydan daha hayırlı olan Mübarek Kadir Gecemizde binlerce hemşerimizle birlikte orucumuzu açtık.

Geleneksel hale getirdiğimiz gönül soframıza katılan tüm Döşemealtılı hemşerilerime sonsuz teşekkür ederim. Tuttuğumuz oruçların ve ettiğimiz duaların kabul olması temennisiyle tüm İslam Aleminin Kadir Gecesini ve Ramazan Bayramını kutluyorum” dedi.


Etiketler: Kent Meydanı Döşemealtı Belediyesi Sivil Toplum Örgütü

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Konyaaltı Belediyesinden martıya yardım eli

Konyaaltı Sahilinde misinaya dolaşan ve denizde mahsur kalan martıya Konyaaltı Belediyesi Sokak Hayvanları Sağlık ve Rehabilitasyon Merkezi ekipleri yardım eli uzattı.

Her gün binlerce tatilcinin güneşlenip denize girdiği Konyaaltı Sahilinde, oltayla balık tutmak isteyen vatandaşlarda bir o kadar zaman geçiriyor. A...

Konyaaltı Belediyesi'nden 20 yaş altı gence doğum günü sürprizi

Korona virüs ile mücadele kapsamında alınan tedbirlerden biri de 20 yaş altına uygulanan sokağa çıkma yasağı. Bu yasak nedeniyle bir süredir evden dışarı çıkamayan çocuklar, yaş günü gibi özel günlerini de çaresiz evlerinde kutluyorlar. Konyaaltı'nın Uluç Mahallesinde...

22. Feslikan Yaz Şenlikleri, Kıraç konseriyle başladı..

22. Feslikan Yaz Şenlikleri, Kıraç konseriyle başladı..
Bu yıl 22.si düzenlenen Konyaaltı Belediyesi Feslikan Yaz Şenlikleri, Ümran Özdemir ve Anadolu rock müziğin sevilen ismi Kıraç konseriyle başladı. Alanı dolduran binlerce vatandaşa seslenen Başkan Semih Esen, Feslikan Yaylasını...