loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir planlı, kurallı, kimlikli bir kent için çalışıyorİmar Yönetmeliği Taslağı ortak akılla son şeklini alıyor

Belediyesi öncülüğünde 19 ilçe belediyesi ve meslek odalarının katkılarıyla hazırlanarak imza altına alınan "Antalya Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği Taslağı" ile ilgili çalışmalar sürüyor. Antalya Büyükşehir Belediye Meclisi'nce oybirliğiyle kabul e...

Antalya’nın Kongre Potansiyeli İstanbul’dan Dünyaya Anlatılıyor

Antalya Kongre Bürosu, kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün profesyonellerini buluşturan

Ace of MICE fuarında tek çatı altında ikinci kez Antalya’yı temsil ediyor. On iki otel, hava

alanı, bir hava yolu şirketi ve bir tedarikçi firmayı Antalya ç...

Çıplaklı mahallesi’nde yeni yol yapımına başlandı

Döşemealtı Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçede yeni yol yapım, bakım ve onarım

çalışmalarını sürdürüyor. 2020 yılı Nüfus sayımında yüzde 5.33 oranla nüfusu en çok artan ilçe olma

özelliğini taşıyan Döşemealtı&rs...