loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Yalnız yaşayan kişinin öldüğü 4 ay sonra ortaya çıktı

Kadıköy'deki evinde yalnız yaşayan ve kendisinden uzun süredir haber alınamayan Teoman Beysan'a ulaşamayan komşuları, evden gelen kokular üzerine polise haber verdi. Çilingir yardımıyla eve giren polis, yaklaşık 4 ay önce öldüğü tahmin edilen Teoman Beysan'ın çürümüş...

İstanbul Valiliği Arapça tabela konusunda açıklama yaptı

İstanbul Valiliği, kamuoyunda tartışma oluşturan Arapça iş yeri tabelaları hakkında açıklama yaptı. Açıklamada, "İş yeri sahipleri, tabela içeriğinin en az yüzde 75’lik kısmının Türkçe, yüzde 25’lik kısmının Arapça olmak üzere düzenlenmesi hususunda mak...

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen’e hitaben yazdığı mektup
Haberin Devamı