loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Yabancı çalışanda kayıt dışı sorunu

Turizm Etkinlik ve Eğlence Yatırımcıları Derneği (TEEYAD) yönetimi, derneğin kuruluşunun ardından ilk ziyaretini Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’na (ATSO) gerçekleştirdi.

Pandemide kasamıza 1 lira koymadık

ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Davut Çetin, Başkan Yardımcısı Mustaf...

Tütüncü’den, Gaziler üreticilerine gece yarısı müjdesi

Zirai dona karşı seralarında nöbet tutan Gaziler’deki üreticileri ziyaret eden Başkan Tütüncü’nün, mahalleye inşa edilen Aile Yaşam Merkezi’nin, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü’nde açılacağı müjdesi yürekleri ısıttı.

Kepez Belediy...

İnternetten 'Yemelik Toprak' Satışı

Sosyal paylaşım sitelerinde 'yemek' amacıyla toprak satışının yapılması dikkat çekti. Çeşitli ülkelerden ve bölgelerden killi toprak, tebeşir gibi ürünler getiren ve bunları kargo ile satışa sunan hesaplar, "steril" olduğunu iddia ettiği bu toprakları Pika sendromu olan hastalara satarak...