loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

PAGEV’de Yavuz Eroğlu yeniden Başkan seçildi

PAGEV Başkanlığını üçüncü kez üstlenen Yavuz Eroğlu, Genel Kurul’da yaptığı konuşmasında birlik mesajı vererek şunları söyledi: “PAGEV olarak önceliğimiz sektörümüzü ileri taşıyacak faaliyetleri yürütürken ö...

ATAV BAŞKANI GÜL EGE, EXPO ALANINDA İNCELEMELERDE BULUNDU

Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı Yeliz Gül Ege, Antalya Tarım ve Orman İl

Müdürü Gökhan Karaca’yı EXPO alanında ziyaret etti. Gül Ege, “Antalya Tanıtım

Vakfı ve Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nün işbirliği halinde alanın bilinirliğinin

<...
Akşener, 19 Mayıs törenlerine neden katılmadığını açıkladı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Samsun'da düzenlenen 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı 100. Yıl Törenleri'ne katılmamasını "Evet katılmadık çünkü o bir devlet tören değil, iktidar partisinin şovuydu.Biz Samsun'da siyasi hesapla giden iktidarla değil...