loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bahsettiği o zeytin ağacı

Cumhurbaşkanı 'ın bahsettiği, Mersin'in Mut ilçesine bağlı Haydar köyündeki 1300 yaşındaki zeytin ağacından bu yıl 150 kilogram zeytin hasat edildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip E...

Antalyada koca dehşeti

Antalyada koca dehşeti


9 yıl önce Best Haber

Olay, akşam saat 21.00’de Kepez ilçesi Mehmet Akif Ersoy Mahallesi 6703. Sokak’ta müstakil bir evde meydana geldi. Boyacılık işi ile uğraşan Sedat U. (36), şiddetsiz geçimsizlik nedeniyle eşi Sultan U. (27) ile bir süredir ayrı yaşamaya başladı. İddiaya göre eşine şiddet uygulayan Sedat U., sık sık...

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı heyeti, Türkevi'nde yabancı basınla bir araya geldi

Türkevi'nde düzenlenen toplantıya, Türkiye'nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Sedat Önal, New York Başkonsolosu Reyhan Özgür, İletişim Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Çağatay Özdemir, AFAD Deprem ve Risk Azaltma Genel Müdürü Prof. Dr. Orhan Tatar, Cumhurbaşkanlığı...