loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü: “Kadının olmadığı siyaset eksiktir”

Ak Parti Antalya İl Kadın Kolları yönetimine hayırlı olsun ziyaretinde bulunan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Kadının olmadığı bir siyaset her zaman eksiktir. Ve başarıya asla erişilemez.” dedi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Ak Parti Antalya 6. Olağan İl Kadın Kol...

 Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında yolların boş olmasını fırsat bilerek hizmet üretmeye devam ediyor. Ekipler, Namık Kemal Bulvarı, Yüzüncü Yıl Bulvarı ve Fatih Caddesi'nde sıcak asfalt serimi ve yol bakım çalışması gerçekleştirdi.

...
AGC’DE GÖREV DEĞİŞİMİ

AGC’DE GÖREV DEĞİŞİMİ


8 yıl önce Best Haber

Antalya Gazeteciler Cemiyeti (AGC) Disiplin Kurulu Başkanlığı görevini

Cevat Alp üstlendi.

AGC’nin kuruluşunda itibaren Disiplin Kurulu Başkanlığı görevini uzun yıllardır yürütmekte olan Kenan Değer, 06.04.1917 tarihi itibariyle bu gö...