loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

Manavgat Belediyesi, park ve yeşil alanlarda kullanılacak olan bitkileri

kendi imkanlarıyla seralarında yetiştirerek tasarruf ediyor.

Belediyecilik hizmetlerinde tasarrufu ve üretimi ilke edinen Manavgat

Belediyesi, Side Mahallesi ve Kum Mevki’ndeki şantiyesinde bulunan “Bitki

Üretim Tesi...

Milli Savunma Bakanlığı duyurdu! PKK bir darbe daha.. 3 terörist etkisiz hale getirildi

PKK’lı terörist daha etkisiz hale getirildiği açıkladı.

Milli Savunma Bakanlığı'nın sosyal medya adresinden yapılan açıklamada, "Pençe Harekâtı ile koordineli olarak Irak kuzeyindeki Zap bölgesine düzenlenen hava harekâtı ile PKK'lı teröristlere ait silah mevzii...

TürkTraktör yerli üretime başlıyor!!

 Koç Holding ve CNH Industrial’ın ortaklığı olan TürkTraktör, 2013 yılında girdiği iş makineleri sektöründe, 2020 itibariyle üretime de başlıyor. TürkTraktör, Ankara’da bulunan fabrikasına gerçekleştirdiği yatırımla artık Case ve New Holland markalı kazıcı y&...