loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

DJI Dronlar Koronavirüs’le Savaşıyor

2019 yılının Aralık ayında Çin'in Wuhan şehrinde ortaya çıkan Covid-19 koronavirüsü neredeyse tüm dünyaya yayıldı. Çin Ulusal Sağlık Komisyonu'ndan yapılan yazılı açıklamaya göre ülkede koronavirüs Covid-19 salgınında hayatını kaybedenlerin sayısı 2 bin 594'e u...

Antalya'da otogarda seyahat izni için yoğunluk

Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde, koronavirüs önlemlerinin ardından şehirler arası yolculukların izne tabi tutulması nedeniyle, zaman zaman yoğunluk yaşanıyor. Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde, koronavirüs önlemlerinin ardından şehirler arası yolculukların izne tabi tutulması...

Türkiye nüfusu 83 milyon'un üzerine çıktı !

Adrese dayalı nüfus kayıt sistemi sonuçları 2019 verilerine göre nüfusu en düşük il 84 bin 660 kişi ile Tunceli olurken, en fazla nüfus 15 milyon 519 bin 267 kişi ile İstanbul olarak kayıtlara geçti. Türkiye’nin toplam nüfusu ise 83 milyon 154 bin 997 olarak saptandı.

Medya tak...