loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Polis Eşleri “Yan Yana Olamasak Da Biz Bir Aileyiz

İl Emniyet Müdürümüz Sayın Mehmet Murat ULUCAN’ ın eşi Polis Eşleri Derneği Antalya Şube Başkanı Selda ULUCAN Hanımefendinin öncülüğünde başlatılan “Yan Yana Olamasak da Biz Bir Aileyiz” projesi kapsamında bu defa da Emniyet Teşkilatı ailesinden olmayan, online eğitim sürecine...

Büyükşehir kısıtlama günlerinde de görev başında

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamalarını fırsata çevirmeye devam ediyor. Kısıtlamada görev başında olan Büyükşehir Belediyesi ekipleri, birçok alanda saha çalışması gerçekleştiriyor. Bu kapsamda Park ve Bahçeler ekipleri orta refüjlerde peyzaj &cced...

İstanbul Havalimanı'nda seçim sandıkları kuruldu

14 Mayıs'ta yapılacak olan Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Seçimi çerçevesinde yurt dışındaki vatandaşların oy kullanabilmeleri için İstanbul Havalimanında hazırlıklar başladı. Seçim için gerekli olan sandıklar ve oy kabinleri gelen ve giden yolcu katlarına kuruldu.

Yu...