loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez’de Glütensiz Yaşam Projesi’ne imza atıldı

Kepez Belediyesi, Glütensiz Yaşam Projesi ile Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı (SOGEP) kanalıyla glütensiz ekmek üretimine başlıyor. Proje kapsamında,  unlu mamül üretim eğitimi verilen 15 gence de iş kapıları aralanacak.

Kepez Belediyesi, Kepez Kalkınma ve...

Corona Virüsü COVID-19 Yayılım Haritası

Yeni Koronavirüs (COVID-19), ilk olarak Çin’in Vuhan Eyaleti’nde Aralık ayının sonlarında solunum yolu belirtileri (ateş, öksürük, nefes darlığı) gelişen bir grup hastada yapılan araştırmalar sonucunda 13 Ocak 2020’de tanımlanan bir virüstür. Salgın başlangıçta bu bölgedeki...

Elmalı ve Korkuteli'de ata tohumları çimlendi

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin Elmalı ve Korkuteli'de ekime müsait alanların tarıma kazandırılması için çiftçilere Kasım ayında dağıtılan ata buğday tohumları çimlendi. Kar yağışları da çiftçiyi ayrıca mutlu etti. 

...