loader
Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Büyükşehir sinek ve haşereyle mücadelesini sürdürüyor

Alanya'da 40 tır dolusu atık lastik toplandı
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi sinekle mücadelesini yaz- kış sürdürüyor. Ekipler özellikle üreme alanlarına yönelik kültürel, fiziksel, biyolojik ve kimyasal ilaçlama çalışması yürütüyor. Bu kapsamda Alanya'da son 2 yılda sineklerin üremesine ortam sağlayan 40 tır dolusu yaklaşık 50 bin atık lastik topladı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ASKON ve Kızılay'dan İdlib'e yardım Eli

İlk olarak “Acılarınızı Paylaşıyoruz” kampanyasıyla toplanan kışlık giysi, battaniye, gıda paketi,

hijyen malzemeleri, çocuk bezi ve ısıtıcı gibi yardımlarla dolu bir tır, törenle İdlib'e doğru yola

çıktı. Akabinde İdlib’teki yardıma muhtaç aileler ve çocukl...

Evleri yanan ailelere Belediye sahip çıktı

Döşemealtı’nda çıkan yangınlarda evleri tamamen yanarak kullanılmaz hale gelen iki aileye

Döşemealtı Belediyesi sahip çıktı. Başkan Genç’in önerisiyle Belediye Meclis’inden oy

birliğiyle evleri yanan ailelere yardım kararı çıktı.

Yeşilbayır Mahalles...

​Migros Aile Kulüpleri Yarıyıl Tatilinde Antalyalı Çocukları Bekliyor

Benzersiz hizmet kalitesiyle perakende sektörüne öncülük eden Migros, yürüttüğü projelerle müşterilerinin hayatlarına değer katmaya devam ediyor. 81 ildeki mağazalarıyla Türkiye’nin dört bir yanına ulaşan Migros, 17 ildeki 27 mağazasında bulunan Migros Aile Kulüpleri’nd...