loader
 Büyükşehir içme suyu alt yapısına neşter vuruyor

Büyükşehir içme suyu alt yapısına neşter vuruyor

Kepez ve Muratpaşa'da
kapsamlı çalışma başlıyor
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, Kepez ve Muratpaşa'da kapsamlı bir içme suyu altyapı yenileme çalışmasına başlıyor. İhalesi tamamlanan projede çalışmalara Mart ayında başlanması hedefleniyor. 49 milyon TL maliyet öngörülen proje kapsamında
Kepez ve Muratpaşa'da eskiyen içme suyu hatları yenilenecek. Verimlilik ve takip için gereken modernizasyon sağlanacak. Kepez ve Muratpaşalılar daha sağlıklı ve verimli içme suyu alt yapısına kavuşacak.
 

Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Serkan Küçükkuru CHP’den İstifa Etti

İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru Cumhuriyet Halk Partisinden ’den istifa ettiğini

açıkladı.

İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru Cumhuriyet Halk Partisinden ayrıldığını Sosyal

Medya paylaştı. Küçükkuru mesajında, “Antalya ya o...

Teksüt ve isim sponsoru olduğu Bandırma Basketbol takımı yemekte buluştu

Teksüt Bandırma Basketbol Takımı’na 2019 itibarıyla isim sponsoru olarak destek veren Teksüt yönetimi, Bandırma’da takım yöneticileri ve sporcularla bir araya geldi. Basketbol Süper Ligi ve FIBA Şampiyonlar Ligi’nde güçlü sonuçlara imza atan takımın başarısı kutlanırke...

Birçok İlde Eğitime Kar Engeli

Birçok İlde Eğitime Kar Engeli


8 yıl önce Best Haber

Yoğun kar yağışı, aşırı don ve buzlanma nedeniyle çok sayıda il ve ilçede okullar tatil edildi.
Soğuk hava, yoğun kar yağışı, tipi ve buzlanma nedeniyle bugün 43 ilde eğitime ara verildi.

Tüm yurdu etkisi altına alan olumsuz hava koşulları sebebiyle Niğde, Muş, Sivas, Tokat, Bitlis, Düzce,...