loader
 Büyükşehir içme suyu alt yapısına neşter vuruyor

Büyükşehir içme suyu alt yapısına neşter vuruyor

Kepez ve Muratpaşa'da
kapsamlı çalışma başlıyor
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, Kepez ve Muratpaşa'da kapsamlı bir içme suyu altyapı yenileme çalışmasına başlıyor. İhalesi tamamlanan projede çalışmalara Mart ayında başlanması hedefleniyor. 49 milyon TL maliyet öngörülen proje kapsamında
Kepez ve Muratpaşa'da eskiyen içme suyu hatları yenilenecek. Verimlilik ve takip için gereken modernizasyon sağlanacak. Kepez ve Muratpaşalılar daha sağlıklı ve verimli içme suyu alt yapısına kavuşacak.
 

Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı heyeti, Türkevi'nde yabancı basınla bir araya geldi

Türkevi'nde düzenlenen toplantıya, Türkiye'nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Sedat Önal, New York Başkonsolosu Reyhan Özgür, İletişim Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Çağatay Özdemir, AFAD Deprem ve Risk Azaltma Genel Müdürü Prof. Dr. Orhan Tatar, Cumhurbaşkanlığı...

Tatil için geldikleri Antalya'da paraları biten Ruslar soluğu konsoloslukta aldı

Antalya'ya 35 gün önce tatil için gelen Rus turistler, paraları bitince ülkelerine geri dönemedikleri gerekçesiyle Rus Konsolosluğuna başvurdu. Olumsuz cevap alan Ruslar, konsolosluğun önünde hatıra fotoğrafı çekinerek durumu protesto etti.

 

Antalya'ya 35 gün ...

Başkan Küçükkuru görevimin başındayım diyerek yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi

Aday olamayınca yada seçim zamanı gelince İbradı’yı terk eden sözde bazı partililer şimdi seçimi bizim

oylarımızla kazandın başkanlıktan istifa et deme cüretinde bulunmayın lütfen. 30 yıl sonra 2014 de

ittifak yoktu yine AKP’yi yendik. Parti ayrımı yapmadan tüm İbradı&rsqu...