loader
 Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Büyükşehir'den kısıtlamada asfalt mesaisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında yolların boş olmasını fırsat bilerek hizmet üretmeye devam ediyor. Ekipler, Namık Kemal Bulvarı, Yüzüncü Yıl Bulvarı ve Fatih Caddesi'nde sıcak asfalt serimi ve yol bakım çalışması gerçekleştirdi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ATSO Başkanı Davut Çetin’den TFF’ye çağrı

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Davut Çetin, Türkiye Futbol Federasyonu’na çağrıda bulunarak, Süper Lig ve alt liglerde ertelenen maçlar ile Ziraat Türkiye Kupası maçlarının Antalya’da oynatılması talebinde bulundu. Covid-19 dolayısıyla getirilen kısıtlamalardan en bü...

Başkan Uysal: “İnsanlarımızı kucaklıyoruz”

Buna en çok ihtiyacımız olan bir dönemde yaşıyoruz” dedi.Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası (TÜM BEL SEN) Antalya Şube Başkanı İlhan Karakurt, Yönetim Kurulu üyeleri Rıza Demir, Yavuz Erarslan, Memet Zengül, İlke Türkdoğan Muratpaşa Belediye Başkanı Ü...

Polis, koronavirüs tedbirlerini hiçe sayarak evi kumarhaneye çeviren 6 kişiye para cezası kesti

Antalya'da bir evde kumar oynandığına dair ihbar alan polisler, baskın düzenledi. Koronavirüs önlemlerini hiçe sayan 6 kişiler gözaltına alındı. Kumarı oynayan ve oynatan kişiye para cezası kesildi.

Antalya'nın Haberin Devamı