loader
Büyükşehir 19 bin kişiyi yaylaya taşıdı

Büyükşehir 19 bin kişiyi yaylaya taşıdı

Büyükşehir 19 bin kişiyi yaylaya taşıdı
Yayla seferlerine yoğun ilgi
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin yayla turizmine katkı koyan ‘Yayla Zamanı’ sloganıyla
düzenlediği otobüs seferlerine vatandaşlar büyük ilgi gösteriyor. Seferlerle bu yaz toplam 19
bin 555 kişi yaylara taşındı.
Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistem Daire Başkanlığı’nın yaz aylarında
Antalyalıların yoğun olarak kullandığı Feslikan, Saklıkent, Yarbaşçandır, Üçoluk ve Varsak
Başpınar Yaylası’na düzenlediği ulaşım seferleri yoğun talep görüyor.
ANTALYALILARI YAYLAYA TAŞIDI
Yaz aylarında şehir merkezindeki bunaltıcı sıcak ve nemli havadan kurtulmak isteyen
vatandaşlar Torosların zirvelerine yakın yaylardaki mahallere çıkıyor. Kendi ulaşım araçları
olmayan vatandaşlar Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistem Dairesi
Başkanlığı tarafından hizmete sunulan otobüs hatlarıyla yayla keyfini yaşama imkânı buluyor.
Bu kapsamda düzenlenen seferlerle bu yaz 19 bin 555 kişi yaylara ulaştırıldı.
BEŞ YAYLAYA SEFER
Büyükşehir Belediyesi’nin 500 nolu Otogar- Saklıkent hattı 4943 kişi, 501 nolu Otogar
Feslikan hattı 1881kişi, 515 nolu Otogar Üçoluk hattı 5130 kişi, 515A nolu Otogar
Yarbaşçandır hattı 6939 kişi ve VY24 nolu Varsak Yaylası hattı 662 kişiyi taşıdı.


Etiketler: ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ YAYLA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Turgay Genç mezun olduğu Çağlayan Lisesinin Kariyer Günleri’ne katıldı

Başarı hikayesini öğrencilerle paylaştı
Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, mezun olduğu Çağlayan Lisesi'nin öğrencileriyle bir araya geldi. Öğrencilik anılarını anlatan Başkan Genç, Çağlayan Lisesi'nin kuruluşunun 50. yılı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte &ou...

Çevreyi korumak için file örüyorlar

Muratpaşa Belediyesi’nin Fener Yaşlı Evi üyeleri, doğada çözülmesi bin yılda mümkün olan plastik poşetlere karşı pazar fileleri, alışveriş çantaları örüyor. 
Muratpaşa Belediyesi’nin Fener Mahallesi’nde bulunan Yaşlı Evi’nde kadınlar, alışverişlerde par...

Başkan Uysal, asker eğlencesinde

Başkan Uysal, asker eğlencesinde


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Güzeloluk Mahallesi gençlerinden Nurullah Boğa’nın asker eğlencesine katıldı. 
“Komşularım” diye seslendiği Muratpaşa sakinlerinin her özel gününde yanında olan Başkan Uysal, Güzeoluk Mahallesi’nden Azize ve Ramazan Boğa çi...