loader
 Özgürlük Bandosu kuruldu

Özgürlük Bandosu kuruldu

Manavgat Belediyesi, ilçe tarihinde bir ilke imza atarak belediye bünyesinde bir bando kurarak, “Özgürlük” adını verdi. Manavgat Belediyesi Özgürlük Bandosu, ilk çalışmalarına başladı.

Manavgat Belediyesi, kent tarihinde ilk kez belediye bünyesinde bir bando kurdu. Başkan Şükrü Sözen’in talimatıyla harekete geçen, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü ilk etapta çalıştırıcıları belirleyerek bandoya kayıtları almaya başladı. Kuruculuğunu ve çalıştırıcılıklarını THM Topluluğu Korosu şefi Onur Gök ve Deniz Kuvvetlerinden emekli bandocu Aslan Hayran'ın yaptığı Manavgat Belediyesi Özgürlük Bandosu, ilk çalışmalarına, başladı. Ağırlıklı olarak belediye çalışanları ve her kesimden vatandaşın katıldığı bando ilk çalışmalarına başladı. Trombon, trompet, bariton, tuba (Büyük bas), klarnet, yan flüt, saksafon, zil ve davuldan oluşan üflemeli ve vurmalı çalgılarla ilgili enstrüman ve nota eğitimlerini almaya başladı. Bando ekibinin, daha çok yaz aylarında yapılan festivaller ve bayramlarda halkla bir araya gelmesi planlanıyor. Manavgat Belediyesi bünyesinde “Özgürlük” adı verilen bir bandonun kurulması, kent halkını da heyecanlandırdı. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, “Manavgat Belediyesi bünyesinde "ÖZGÜRLÜK" adını verdiğimiz bandomuz kuruldu. Ağırlıklı olarak belediye çalışanlarımızdan oluşturduğumuz, bunun dışında müziğe sevdalı vatandaşlarımızın da yer aldığı bandomuz, etkinliklerimizde halkımızla buluşmak için tüm sevdalarıyla çalışıyor. Kendilerini bu girişimlerinden dolayı tebrik ediyorum” dedi.


Etiketler: MANAVGATBELEDİYESİ ÖZGÜRLÜKBANDOSU ŞÜKRÜSÖZEN THM ASLANHAYRAN AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Üç denizde aynı anda dev tatbikat! Doğu Akdeniz'de kararlılık gösterisi

Türkiye, ABD’nin Yunanistan ve Güney Kıbrıs Rum Yönetimi’ni öne sürerek kışkırtmalarını yoğunlaştırdığı Doğu Akdeniz’de tatbikata başladı. Tatbikatla TSK, Doğu Akdeniz’de Türkiye’nin hükümranlık haklarını yok sayan ehditleri bertaraf edebilecek kabiliyette olduğunu ...

Antalya'da dünyanın en eski batığı bulundu!

Antalya'da 4 ay önce bulunan ve dünyanın en eski batığına ait 3 bin 600 yıllık gemide çalışmalar başladı.

Antalya'nın batı kıyılarında Akdeniz açıklarında yaklaşık 4 ay önce tespit edilen ve M.Ö.15-16'ncı yüzyıla ait olduğu düşünülen, Tunç Çağ...

Letonya Büyükelçisi Elferts Başkan Böcek’i ziyaret etti

Başkan Böcek’ten ilişkileri geliştirmek adına tam destek
Letonya’nın Ankara Büyükelçisi Peteris Elferts, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı
Muhittin Böcek’i makamında ziyaret etti. Başta turizm olmak üzere iki ülke arasındaki
ilişkilerin gündeme geldiğ...