loader
Ali Çetinkaya Caddesi güzelleşiyor

Ali Çetinkaya Caddesi güzelleşiyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Ali Çetinkaya Caddesi’nde peyzaj ve yeşillendirme çalışması
başlattı. Ekipler cadde boyunca birbirinden farklı türde bitkileri toprakla buluşturuyor.
Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yaptığı çiçek dikimi ile Antalya’yı her mevsim
güzelleştirmeye devam ediyor. Peyzaj çalışmalarına yaz-kış devam eden Antalya Büyükşehir
Belediyesi Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü ekipleri, cadde, bulvar, park, bahçe, kavşak,
meydan ve yol kenarlarını rengârenk çiçeklerle süslüyor.
CADDE RENKLENECEK
Ekipler, son olarak kent merkezindeki Ali Çetinkaya Caddesi’ni güzelleştirmek için kolları
sıvadı. Ekipler bitki ekimi öncesinde cadde üzerindeki peyzaj alanlarının temizliğini,
çapalama ve toprak tesviyesini tamamladı. Sonrasında cadde boyunca turunç ağacı,
pittosporum, zebrina (mor telgraf çiçeği) ve iresine gibi bitkilerin dikimi gerçekleştirildi.
Dikim sonrası ekipler bitkilere ilk can suyunu verdi.
ESNAF MEMNUN
Yeşil alanların büyük bölümü yenilenirken vatandaşlar ve bölge esnafı yapılan çalışmalardan
dolayı Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü yetkilileri
cadde üzerinde peyzaj ve bitki dikimi çalışmaların devam edeceğini söyledi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ ALİÇETİNKAYACADDESİ PARKVEBAHÇELERMÜDÜRLÜĞÜ AKDENİZ ANTALYA ANTALYAHABER

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Hayatıma Kastım Yok Kaskım Var

Hayatıma Kastım Yok Kaskım Var


7 yıl önce Best Haber

Antalya’da Şehit Fethi Sekin Trafik Birim Amirleri Bilgi Paylaşımı ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Ülkemizde trafik güvenliğinin sağlanması ve trafik kazalarından kaynaklanan can kayıplarının önlenmesi amacıyla İçişleri Bakanlığımızca belirlenen 2020 Yılı hedefleri kapsamında, yeni denetim s...

8 Mart’ı kırmızı karanfillerle kutladılar

Muratpaşa Belediyesi Başkanvekili Hüseyin Sarı ve Muratpaşa’nın kadın belediye meclis üyeleri 8

Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü dolayısıyla belediyenin kadın çalışanlarına karanfil hediye etti.

Muratpaşa Belediyesi, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü&rsquo...

Hayvan dostu belediye Kepez

Hayvan dostu belediye Kepez


8 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi’nin 'Sokak Hayvanları EV’leniyor' etkinliği kapsamında belediyenin sokak kedileri için ürettiği kedi evleri bu ay Dokumapark'a yerleştirildi.sıcak bir yuvaya kavuştu.
Kepez Belediyesi tarafından sokak kedileri için üretilen rengarenk evlerinin ilk örnekleri, Fatih Sultan ...