loader
AKBB yine Tütüncü dedi

AKBB yine Tütüncü dedi

AKBB yine Tütüncü dedi

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, 3.kez Akdeniz Belediyeler Birliği’nin(AKBB),

başkanlık koltuğuna oturdu.

Akdeniz Belediyeler Birliği’nin(AKBB) Olağan Meclis Toplantısı Porto Bello Hotel’de

yapıldı. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in de katıldığı olağan

meclis toplantısında birlik üyesi belediyelerin başkanları ve AKBB Genel Kurul Üyesi

Belediye Meclis Üyeleri oy kullandı. Tek aday olarak seçime giden Kepez Belediye

Başkanı Hakan Tütüncü, oylamanın kapılı olarak yapıldığı seçimde 156 oy alarak

yeniden Akdeniz Belediyeler Birliği başkanlık koltuğuna oturdu. AKBB meclisinin

teveccühüyle tekrar başkanlık görevine seçildiğini belirten Kepez Belediyesi ve

AKBB Birliği Başkanı Hakan Tütüncü, “Beni üçüncü kez başkanlık görevi ile

onurlandırdığınız için çok teşekkür ederim.” dedi. Tütüncü, “Geçtiğimiz 5 yılda birlik

çatısı altında en önem verdiğimiz husus birlik ve beraberliğimiz, kardeşliğimiz oldu.

Özellikle burada siyasi parti gözetmeksizin bir kardeşlik hukuku kurmaya, birliğin

ruhuna uygun davranmaya son derece özen gösterdik.” diye konuştu.

AKBB’ye kurumsal zemin

Yapılan çalışmaların hep arka planında da bu bakış açısının güzellikleri olduğuna

dikkati çeken Tütüncü,” Bundan dolayı da büyük bir mutluluk duyduğumuzu ifade

etmek istiyorum. İnşallah bu dönemde de belediyeler birliğimizi güçlendirmeye,

belediyeler birliğimizi geleceğe daha kuvvetli bir şekilde taşımaya devam edeceğiz.

Belediyeler birliği çatısı altında birlik ve beraberlik içerisinde belediyecilik hizmetlerine

yeni bakış açıları kazandıracağız. Hemşehrilerimize de daha güzel bir kamu hizmeti

üretebilmenin arayışı içinde olurken, aynı zamanda güzel bir dostluk hukukunu da

burada kurmuş olacağız. İnşallah önümüzdeki dönem geçen dönemde yapmış

olduğumuz çalışmaların kurumsal bir zemine oturduğu, Akdeniz Belediyeler Birliğinin

çıtasının daha da yükseğe taşındığı bir dönem olacak. Birlikte beraberce bu süreci

idare etmeyi temenni ediyoruz. ” dedi. Başkan Tütüncü’nün teşekkür konuşmasının

ardından AKBB Meclisi birinci ve ikinci başkan vekili , divan kurulu, encümen üyeleri,

çevre komisyonu, plan ve bütçe komisyonu ile turizm komisyonu üyeleri seçimine

geçildi.


Etiketler: ANTALYA KEPEZ AKBB

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü’den sağlıklı yaşama destek

Antalya Sağlıklı Yaşam Derneği’nin Mimar Sinan Kongre Merkezi’ndeki ‘Sağlıcakla Kal’ projesinin açılışında konuşan Kepez Belediye Başkanı Tütüncü, Kepezlilere sağlıklı bir yaşam sunmak için çalıştıklarını söyledi. 

Antalya Sağlıklı Yaşam Derneği&rsq...

GÖKYÜZÜNÜ MAVİYE BOYADILAR

GÖKYÜZÜNÜ MAVİYE BOYADILAR


8 yıl önce Best Haber

Otizmli çocuklar, 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü sebebiyle ellerindeki balonları gökyüzüne bıraktı.

Antalya'da 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü dolayısıyla yürüyüş ve gökyüzüne balon bırakma etkinliği düzenle...

BELEDİYE PERSONELLERİNE İNDİRİMLİ DİŞ TEDAVİSİ

Aksu Belediyesi ile Mustafa Tuncer Diş Kliniği arasında protokol imzalandı.

İmzalanan protokol gereğince belediye çalışanlarına ve 1 derece yakınlarına

fiyat indirimi sağlanacak.

Aksu Belediyesi çalışanları için önemli bir protokole imza attı. Aksu Belediye

Başkanı Halil �...