loader
‘Yüreğinde engel olmayan herkese kapımız açık’

‘Yüreğinde engel olmayan herkese kapımız açık’

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Engelsiz Kafe’de yenilenme çalışmalarını büyük oranda

tamamlandığını belirterek, “Burası, bizim bölgemizde engellilere tahsis edilen, engellilere öncelik

verilen en geniş alandır. Burada bir kafe hizmeti var ve kapıları ruhunda engel olmayan herkese açık”

diye konuştu.

Başkan Uysal, Muratpaşa Belediyesi ve Adalya Vakfı’nın birlikte hizmete açtığı ve Haziran ayı sonunda

başlayan çalışmalarla yenilenen Engelsiz Kafe’de sivil toplum kuruluşlarıyla buluşmalara devam

ediyor. Başkan Uysal, bu hafta, aralarında Kızılay’ın da bulunduğu 30’un üzerinde sivil toplum

kuruluşlarıyla bir araya geldi.

Başkan Uysal, buluşmanın gerçekleştiği Engelsiz Kafe’nin Nisan 2015’te kapılarını açtığını söyledi.

Falez bandında eski Mobil alanı olarak bilinen yerin hemen yanında 4 yılı aşkın bir süredir hizmet

veren Engelsiz Kafe’nin 8 bin metrekarelik alana kurulu olduğunun altını çizen Başkan Uysal,

yenilenme çalışması için kısa bir süre kapalı kaldığını söyledi.

Kurulduğu günden bu yana her engel grubuna ve ailelerine yönelik etkinlikler gerçekleştiren, engelli

bireyler ve ailelerine yönelik eğitim ve sosyal destek programları yürüten Engelsiz Kafe’de yenilenme

çalışmalarını artık son noktaya geldiğini belirten Başkan Uysal, şöyle konuştu:

“Burası, bizim bölgemizde engellilere tahsis edilen, engellilere öncelik verilen en geniş alandır. Burada

bir kafe hizmeti var ve kapıları ruhunda engel olmayan herkese açık. Bir de Demans kafe hazırlığımız

var. Buralarda düzgün bir menü, düzgün bir hizmet bulacağınıza emin olabilirsiniz.”

Başkan Uysal, kısa selamla konuşmasının ardından dernekleri tek tek gezerek yeni dönem çalışmaları

hakkında fikir alışverişinde bulunup sivil toplum kuruluşlarının önerilerini dinledi.


Etiketler: CHP MURATPAŞA ÜMİT UYSAL ANTALYA STK ENGELSİZ KAFE

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Genç, el emeği pazarında kadınların misafiri oldu


Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Döşemealtı Koruma, Güzelleştirme ve Kalkındırma Derneği tarafından Kent Meydanın da açılan el emeği pazarını gezdi. Yaklaşık 30 kadın tarafından kurulantezgahları gezen Başkan Genç, kadınlarla sohbet etti.
Döşemealtı Koruma, Güzel...

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ


7 yıl önce Best Haber

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ

Kemer Belediye Başkan Yardımcısı Emin Gül, Ressam Nilsu Çekmen’in resim sergisi açılışına katıldı

Kemer Belediye binasında yapılan resim sergisi açılışına, Başkan Yardımcısı Emin Gül’ün yanı sıra, Ressam Nilsu Çe...

AKDENİZ FOKU İÇİN İŞBİRLİĞİ

AKDENİZ FOKU İÇİN İŞBİRLİĞİ


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi, nesli tehlikede altında olan Akdeniz foku için, TED Antalya Koleji ve SAD (Sualtı Araştırmaları Derneği) ile işbirliğine gidiyor. Üç kurum, Akdeniz fokunun korunması ve tanıtımı için protokol imzalayacak

Muratpaşa Belediyesi, Nisan ayında 2’nci Ç...