loader
Çankaya’ya 6 bin m2 yeni park

Çankaya’ya 6 bin m2 yeni park

Kepez Belediyesi, Çankaya Mahallesi’nde 6 bin 200 metrekare (m2) alan üzerine kurulacak olan parkın yapımına başladı.

Kepez Belediyesi, bitki ve ağaç dikimleriyle ilçenin çehresini güzelleştirirken, mahalle parklarına yenilerini eklemeyi sürdürüyor.
Zeytin, portakal bahçeleri, Antalya Orman Çiftliği ve Botanik Park gibi çevreci projelere imza atan Kepez Belediyesi, imar planında yeşil alan görülen yerleri de ilçe sakinlerinin sosyal vakit geçirebileceği parklara dönüştürüyor.

Çankaya Mahallesi’nde konut siteleri arasında kalan 6 bin 200 m2 büyüklüğündeki yeşil alan da park düzenlemesiyle vatandaşın hizmetine sunuluyor.
Kepez Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, 6390 ve 6393 sokaklar arasındaki parkın inşasına başladı.

YENİ PARK BÖLGEYİ GÜZELLEŞTİRECEK

Vatandaşların sosyal vakit geçirebileceği alan ihtiyacı karşılayacak olan parkta, spor alanları, yürüyüş parkurunun yanı sıra, çocuk oyun mobilyaları, piknik masaları ve bank bulunacak. Zeytin ağaçları ile çeşitli türde çiçeklerin dikileceği park, çimlendirilecek.  Bölgenin fiziki görünümün güzelleşmesine katkı sağlayacak olan yeşil alan çalışmasının bu yıl içerisinde bitirilmesi planlanıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, bugüne kadar birçok park kazandırdıkları Çankaya Mahallesi’nde yeşil alan çalışmalarının süreceğini ifade ettiler. 


Etiketler: Kepez Belediyesi Çankaya Mahallesi

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya’nın en çevreci otoparkı açıldı

Türel: “Bizimkisi bir memleket sevdası” 

Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel verdiği bir sözünü daha yerine getirerek üzeri yeşil alan olarak projelendirilen Antalya’nın en çevreci otoparkını hizmete açtı. Kimseyi ayırmadan, herkesi kucaklayarak Antaly...

BAŞKAN SÖZEN’DEN ÇOCUKLARA 2 KEZ KAR JESTİ

Başkan Sözen, geçtiğimiz hafta Sarılar Mahallesi’nde düzenlediği kar şenliğini,
çocuklardan gelen yoğun istek üzerine yeniden Atatürk Kültür Merkezi önünde
organize etti.
Manavgat Belediyesi, yarıyıl tatiline devam eden çocukları karla buluşturmak
i&c...

ANTALYA'DA 700 ÇOCUK YEŞERDİ

ANTALYA'DA 700 ÇOCUK YEŞERDİ


8 yıl önce Best Haber

Antalya Valisi Münir KARALOĞLU önderliğinde Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Batı Akdeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsü (BATEM) ve Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle yürütülen ‘Yeşeren Çocuklar Projesi’nin 21.nci haftas�...