Sabahattin Ali’nin “Değirmen” ve “Sırça Köşk” hikâyelerinden derlenen “Rivayet Radyosu”, DasDas’ta Vodafone Red First müşterilerine özel olarak sahnelendi. Vodafone Red, yeni kampanyasıyla, Red First müşterilerine, “Rivayet Radyosu”nun özel gösterimini bir arkadaşlarıyla beraber misafir olarak izleme imkânı sundu. Özel gösterimi kaçıran Red’liler, etkinliği Vodafone TV ile cep telefonlarından izleyebilecek.
12 Aralık 2019 – İstanbul’un popüler sanat mekânlarından DasDas’ın Vodafone Red First müşterilerine özel sahnelediği, Sabahattin Ali’nin “Değirmen” ve “Sırça Köşk” hikâyelerinden derlenen “Rivayet Radyosu”, izleyicilerden tam not aldı. Mert Fırat’ın sesiyle hayat verdiği Sabahattin Ali hikâyelerine, Korhan Futacı ve Orkestrası eşlik etti. Kontrabasta Apostrolos Sideris, bariton saksafonda Barış Ertürk, davullar ve zillerde Berkan Tilavel sahne aldı.
Vodafone Red, yeni kampanyasıyla, Red First müşterilerine, “Rivayet Radyosu”nun özel gösterimini bir arkadaşlarıyla beraber misafir olarak izleme imkânı sundu. Red First müşterileri, gösteri sonrası Mert Fırat ve Korhan Futacı ile yapılan söyleşiye de katıldı. Etkinliği mekânda izleyemeyen Red’liler ise ileri bir tarihte gösteriyi Vodafone TV ile cep telefonlarından izleyebilecek.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:
“Vodafone Red markamızla, sanatın dijitalleşerek daha geniş kitlelere ulaşması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. DasDas işbirliğimiz kapsamında, hem avantajlı bilet kampanyamız ile Red’lilere sanatı yerinde yaşama şansını veriyor, hem de mekâna gidemeyenlerin Vodafone TV ile cep telefonlarından içerikleri izleyebilmelerini sağlıyoruz. Yeni kampanyamızla, Red First müşterileri, ‘Rivayet Radyosu’nun özel gösterimini bir arkadaşlarıyla beraber misafirimiz olarak izleme imkânı buldu. Özel gösterimi kaçıran müşterilerimiz ise etkinliği Vodafone TV ile cep telefonlarından izleyebilecek.”
DasDas’ın kurucularından Mert Fırat ise şöyle konuştu:
“Vodafone Red ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği, bizim için sanata çok ciddi bir katkı özelliğini taşıyor. DasDas’ın dijital dönüşümünde bu desteğin çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Bu işbirliğiyle DasDas’taki içeriklerin bir kısmına erişemeyen takipçilerimiz için bir çeşit fırsat eşitliği de gerçekleşiyor. Bu akşam sahnelediğimiz Rivayet Radyosu’nu kaçıran Red’liler ileri bir tarihte Vodafone TV’den izleyebilecekler. Rivayet Radyosu’nun gördüğü ilgiden memnunuz. DasDas olarak, sahne, müzik, atölye ve mutfak gibi farklı bölümlerimizde gerçekleşecek yeni sürpriz projelerimiz ve disiplinlerarası etkinliklerimizle teknolojiyi buluşturduğumuz bir kültür sanat ve yaşam merkezi olmaya devam edeceğiz.”
Vodafone Red’lilere DasDas’ta %10 indirim
Vodafone Red, sanata desteğini müzik, tiyatro ve mutfağı aynı çatıda buluşturan fonksiyonel yaşam alanı DasDas ile sürdürüyor. Vodafone Red, müşterilerine DasDas’taki etkinliklerin biletlerinde %10 indirim sağlıyor ve etkinlik öncesi kahve ikram ediyor. DasDas etkinliklerini yerinde izleyemeyen Red’liler ise kaçırdıkları belirli içerikleri Vodafone TV ile cep telefonlarından izleyebiliyor. Red müşterileri ayrıca, hafta içi 12:00-14:00 arası DasDas Mutfak’ta %10 indirimden yararlanabiliyor.
Vodafone Red’den sanata destek
Yenilikçi içerik servisleriyle müşterilerine en iyi dijital deneyimi sunmayı hedefleyen Vodafone Red, sponsorluğunu üstlendiği sanat dallarının özel dijital kurgularla yüz binlerce izleyiciye ulaşmasını sağlıyor. 2016’da dünyanın en büyük internet televizyonu Netflix ile işbirliği yapan Vodafone Red, 2017’de Türkiye'nin ilk dijital dizisi “Fi”ye sponsor olarak müşterilerine dizinin tüm bölümlerini internetlerinden yemeden izleme imkânı sağladı. Türkiye’nin ilk dijital tiyatrosu “Kürk Mantolu Madonna” 2017-18 sezonunda Vodafone Red’in katkılarıyla sahnelendi. 2013-18 yılları arasında İKSV’nin Resmi İletişim Sponsoru olan Vodafone Red, sponsorluğunu üstlendiği 37. İstanbul Film Festivali’nde ise dijital sinema seansları ve Sanal Gerçeklik gösterimleri ile Türkiye’de bir ilk’e imza attı. Bu yılın Temmuz ayında DasDas ile işbirliği yapan Vodafone Red, Eylül ayında ise dünyanın önde gelen sanat fuarlarından 14. Contemporary Istanbul ile Türkiye çağdaş sanatına farklı bakış açıları getirme hedefiyle Eskişehir’de kapılarını açan OMM – Odunpazarı Modern Müze’nin “Dijital İletişim Sponsoru” oldu.
0 Yorum