loader
Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması Başladı

Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması Başladı

Gençlerin çalışma hayatına dair beklentilerini paylaştığı, işveren markası stratejilerini şekillendiren Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması başladı.

Türkiye’de bugüne kadar yapılan en kapsamlı gençlik araştırması olan Universum En Çekici İşverenler Araştırması 2020 başladı. Her yıl merakla beklenen Universum En Çekici İşverenler Araştırması, gençlerin istihdama bakışı, sektörlerle ve şirketlerle ilgili algıları ve iş yaşamına dair beklentileriyle ilgili önemli ipuçları veriyor.

Her yıl dünyanın 61 ülkesinde 1,5 milyon gençle gerçekleşen araştırmada gençlerin kariyer ve şirket seçimlerine dair karar alma süreçlerini şekillendiren 40 temel işveren markası unsurunun ölçümü baz alınıyor. Universum, 40 temel işveren markası çekicilik niteliklerini; bilinirlik & imaj, insanlar & kültür, ücret & kariyer fırsatları ve işin nitelikleri olarak 4 kadranda detaylı inceleniyor.

Son olarak 2019’da düzenlenen ve işveren markalarının yol haritasını çizmesinde önemli bir rol oynayan Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri Araştırması’nın 7.’si büyük ses getirdi.

Türkiye’deki gençlerin katılımıyla gerçekleşen 2019 araştırması, Kasım ayında başladı ve 2019 Nisan ayında tamamlandı. Türkiye’nin önde gelen 50 üniversitesinden, farklı bölüm ve alanlardan toplam 64.967 üniversite öğrencisi ve 18.338 genç profesyonel Türkiye’nin en çekici 140 işverenini seçti.

Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı & Universum Global Türkiye Lideri Evrim Kuran: “7 yıldır düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz ve çıkan sonuçlarıyla her seferinde bizi heyecanlandıran Universum En Çekici İşverenler Araştırması’nın 8.’sine başladık. 2020 Araştırması başladı ve 2020 Nisan ayında tamamlanacak. Türkiye’deki gençlerin, şirket ve işverenlerden neler beklediğini nedenleriyle ortaya koyan Universum, 2020’nin en çekici işveren markalarını da açıklayacak. Çeşitli sektörler tarafından merakla beklenen araştırma sonuçları, markaların stratejilerini belirlemede de önemli bir yere sahip. Araştırma sonuçları her yıl büyük yankı uyandırıyor. Sonuçların açıklanmasının ardından şirketler ve üniversitelerle workshoplar planlanarak, Türkiye geneli bulguları değerlendiriyoruz” dedi.


Etiketler: UNIVERSUM TÜRKİYE 2020 EVRİMKURAN GLOBALTÜRKİYE

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Merkez Bankasının faiz hamlesi sonrası işte dolarda son durum!

Merkez Bankası'nın faizi yüzde 24'te sabit bırakmasının ardından dolar/TL vererek 5.7830'a kadar gerilese de kalıcı olmadı ve tekrar 5.80 seviyesinin üzerine çıktı. Bu sabah dolar /TL güne 5.81 seviyesinde başladı.

Dolar/TL saat 07:06 itibariyle 5.8118/5.8156’dan işlem gördü. Kurun ...

Milyarderlerin serveti 21.6 milyar dolar eridi

Geçen yıl yaşanan kur şoku ve ekonomik kriz nedeniyle Forbes milyarderler listesine giren Türk milyarderlerin serveti 64.7 milyar dolardan 43.1 milyar dolara indi. Listede yer alan milyarder sayısı da 36’dan 25’e düştü.
2018 Ağustos ayında yaşanan kur şoku sadece alım gücünün azalmasına y...

TÜİK AÇIKLADI: İŞSİZLİK %11 OLDU

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) işsizlik rakamlarını açıkladı, önceki yıla göre 0,1 puan artan işsizlik Türkiye genelinde 3 milyon 537 bin kişiye ulaştı.

Türkiye genelinde 15 ve daha yukarı yaştakilerde işsiz sayısı 2018 yılında bir önceki yıla göre 83 ...