loader
Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması Başladı

Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması Başladı

Gençlerin çalışma hayatına dair beklentilerini paylaştığı, işveren markası stratejilerini şekillendiren Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması başladı.

Türkiye’de bugüne kadar yapılan en kapsamlı gençlik araştırması olan Universum En Çekici İşverenler Araştırması 2020 başladı. Her yıl merakla beklenen Universum En Çekici İşverenler Araştırması, gençlerin istihdama bakışı, sektörlerle ve şirketlerle ilgili algıları ve iş yaşamına dair beklentileriyle ilgili önemli ipuçları veriyor.

Her yıl dünyanın 61 ülkesinde 1,5 milyon gençle gerçekleşen araştırmada gençlerin kariyer ve şirket seçimlerine dair karar alma süreçlerini şekillendiren 40 temel işveren markası unsurunun ölçümü baz alınıyor. Universum, 40 temel işveren markası çekicilik niteliklerini; bilinirlik & imaj, insanlar & kültür, ücret & kariyer fırsatları ve işin nitelikleri olarak 4 kadranda detaylı inceleniyor.

Son olarak 2019’da düzenlenen ve işveren markalarının yol haritasını çizmesinde önemli bir rol oynayan Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri Araştırması’nın 7.’si büyük ses getirdi.

Türkiye’deki gençlerin katılımıyla gerçekleşen 2019 araştırması, Kasım ayında başladı ve 2019 Nisan ayında tamamlandı. Türkiye’nin önde gelen 50 üniversitesinden, farklı bölüm ve alanlardan toplam 64.967 üniversite öğrencisi ve 18.338 genç profesyonel Türkiye’nin en çekici 140 işverenini seçti.

Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı & Universum Global Türkiye Lideri Evrim Kuran: “7 yıldır düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz ve çıkan sonuçlarıyla her seferinde bizi heyecanlandıran Universum En Çekici İşverenler Araştırması’nın 8.’sine başladık. 2020 Araştırması başladı ve 2020 Nisan ayında tamamlanacak. Türkiye’deki gençlerin, şirket ve işverenlerden neler beklediğini nedenleriyle ortaya koyan Universum, 2020’nin en çekici işveren markalarını da açıklayacak. Çeşitli sektörler tarafından merakla beklenen araştırma sonuçları, markaların stratejilerini belirlemede de önemli bir yere sahip. Araştırma sonuçları her yıl büyük yankı uyandırıyor. Sonuçların açıklanmasının ardından şirketler ve üniversitelerle workshoplar planlanarak, Türkiye geneli bulguları değerlendiriyoruz” dedi.


Etiketler: UNIVERSUM TÜRKİYE 2020 EVRİMKURAN GLOBALTÜRKİYE

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Çin’le yapılan sözleşmelere dikkat

Çin’de başlayan Korona virüsü salgınının küresel ticarete etkisi artıyor. Salgın tüm dünyada havayolu trafiğini ve tedarik zincirini etkiledi. Çin’le 23 milyar dolarlık ticaret hacmi olan Türkiye’de şirketlerin yaşayacağı zorluklarla ilgili KPMG Türkiye’den uyarı geldi. ...

Kapanmış bir havalimanından izlenimler: Havalimanındaki hayalet

İstanbul Havalimanı'nın açılmasıyla Atatürk Havalimanı kapandı. Atatürk Havalimanı'nın işletmecisi TAV, sözleşmenin sona ermesine 1 yıl 8 ay kala havalimanından çıkarken Fatih Altaylı sessizliğe gömülen Atatürk Havalimanı'nın son durumunu inceledi, TAV CEO'su Sani Şener'den...

TÜRKİYE’DEKİ İŞSİZ SAYISI 83 BİN KİŞİ ARTTI

2018 yılındaki işsiz sayısı 3 milyon 537 bin kişi olurken, 2017 yılına oranla 83 bin kişi arttığı saptandı. Böylelikle 0,1 puanlık artışla, işsizliğin yüzde 11 seviyesinde gerçekleştiği görüldü.
Medya takibinin öncü kurumu Ajans Press, işsizlik oranlarını konu alan araştırmayı ince...