loader
Sokağa çıkma kısıtlamasında can dostları unutulmadı

Sokağa çıkma kısıtlamasında can dostları unutulmadı

Korona virüsü tedbirleri kapsamında uygulanan 4 günlük sokağa çıkma kısıtlaması boyunca Kepez Belediyesi ekipleri ve gönüllüler sokak hayvanları için seferber oldu. İlçedeki park, bahçe ve sokaklardaki mama ve su kapları önce güzelce temizlenerek, dezenfekte edildi. Ardından da mama ve su kapları belediye ekipleri ve gönüllüler tarafından düzenli olarak dolduruldu. Kepez Belediyesi, korona virüsün Türkiye'de görülmesinin ardından, ilçe sakinlerinin sağlıklarını korumak için önleyici tedbirler alırken sokak hayvanlarını da unutmamıştı. İlçede bir yandan temizlik ve dezenfekte işlemlerini hummalı bir şekilde sürdüren Kepez Belediyesi, diğer yandan da sokak hayvanlarının aç ve susuz kalmaması için bir dizi önlemler almıştı.


 

Kepez sokak hayvanları için seferber oldu

 

İlçenin 68 mahallesinde bulunan mama ve su kaplarının sayısını acilen artıran Kepez Belediyesi, mevcut kaplarında hayvanların sağlıklı beslenebilmesi için temizlenerek, dezenfekte edilmesini sağlamıştı. Kepez Belediyesi, salgın günlerinde sokak hayvanlarının aç ve susuz kalmaması için çalışmalarını titizlikle sürdürürken, can dostların sağlıklarıyla da yakından ilgileniyor. Kepez Belediyesi Veterinerlik Hizmetleri Birimi tarafından sokak hayvanlarının sağlık kontrolleri düzenli bir şekilde sürdürülüyor. Sağlık kontrolleri yapılan hayvanlar tekrar doğal yaşamlarına bırakılırken, hasta olanlar ise tedavi bitine kadar gözlem altında tutuluyor. Dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgınının yaşandığı şu günlerde Kepez Belediyesi, sokaktaki can dostlarına gözü gibi bakıyor.


Etiketler: Korona virüsü Kepez sokak hayvanları İlçenin 68 mahallesi

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Oda ve borsalardan sağlık çalışanlarına anlamlı destek

Antalya'daki Oda ve Borsa başkanları, pandemi sürecinde fedakarca görev yapan, ilçelerdeki kamu sağlık çalışanlarına moral ziyaretinde bulundu. Sağlık çalışanlarına "Varlığınız sağlığımız, iyi varsınız" yazılı birer buket çiçek veren oda ve borsa başkanları "Sağlı...

 Arıtma deşarj hatlarına kapsamlı bakım

 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Kemer, Alanya Konaklı, Alanya Oba ve Alanya Mahmutlar Atıksu Arıtma Tesislerine bağlı deşarj hatlarında kapsamlı bir bakım çalışması başlatıyor.

...
MANAVGAT BELEDİYESİ PANDEMİ SÜRECİNDE ÖRNEK SOSYAL BELEDİYECİLİK

Manavgat Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri, tüm Türkiye’nin

COVİD 19 virüsüyle mücadele ettiği hassas pandemi sürecinde engelli, hasta,

yaşlı ve bakıma muhtaç vatandaşların yardımına koşmaya devam ediyor.

Manavgat Belediyesi Sosyal Y...