loader
Soğuk havada otobüse sığınan köpek içimizi ısıttı

Soğuk havada otobüse sığınan köpek içimizi ısıttı

Antalya’da sahibini kaybeden ve soğuk havada üşüyen köpek Varsak-Fakülte hattı arasında
sefer yapan 07 AU 0180 plakalı halk otobüsüne sığındı. Sevimli köpeği otobüsünde 1.5 saat
boyunca misafir eden sürücü Taner Özgün, sahibinin bulunması umuduyla Antalya
Büyükşehir Belediyesi Sahipsiz Hayvan Geçici Bakım Evi personeline teslim etti.
Soğuk günlerin yaşandığı Antalya’da yüzleri güldüren bir olay yaşandı. Soğuktan korunmak
için halk otobüsüne sığınan bir köpek Antalya turu attı. Olay, Varsak-Fakülte seferini yapan
VF01 sefer numaralı özel halk otobüsünde meydana geldi. Otobüs Şoförü Taner Özgün, 100.
Yıl durağında yolcu aldığı sırada bir köpek koşarak otobüse bindi. Otobüs sürücüsü Taner
Özgün, dışarıda buz kesen havadan kaçıp ısınmak için otobüse bindiğini düşündüğü köpeği
indirmedi.
VİCDANI İNDİRMEYE EL VERMEDİ
İnsancıl yaklaşımı ve sevimli hareketleri ile sempati toplayan köpek, yolcularla birlikte sıcak
otobüsün içinde seyahat etti. Kendisi de bir hayvan sever olan Özgün’ün vicdanı, tasması
bulunan ve hareketlerinden sahipli olduğu anlaşılan köpeği tekrar sokağa bırakmaya el
vermedi. Yaklaşık 1.5 saat seferini tamamlayana kadar otobüsünde misafir etti. Sürücü
misafir köpeği, sahibine kavuşması umuduyla Antalya Büyükşehir Belediyesi Sahipsiz
Hayvan Geçici Bakım Evi personeline teslim etti.
İNŞALLAH SAHİBİ BULUNUR
Köpeğin yolculuk boyunca uslu durduğunu ve her komutunu yerine getirdiğini belirten 07
AU 0180 plakalı özel halk otobüsü sürücü Taner Özgün, olayı şöyle anlattı: “Varsak ile
üniversite hastanesi arasında sefer yapan VF01 hattında çalışıyorum. Saat 13.10 sıralarında
100. Yıl Caddesi’nde bulunan otobüs durağında yolcularla beraber sevimli dostumuz otobüse
atladı. Üşüdüğünü düşündüm. Boynundaki tasmasından ve söylenen her komutu yerine
getirmesinden sahipli bir hayvan olduğunu anladım. Çok sevimli ve insancıldı. Yolculardan
birine yanında tutması için rica ettim. Tıp Fakültesi durağında otobüsten indi. Kaybolmaması
için yakaladık ve otobüse bindirdik. Belki sahibi bulunur umuduyla Büyükşehir Belediyesi
Hayvan Ambulansını aradım. Yaklaşık 1.5 saat boyunca otobüste misafir ettikten sonra
Varsak’taki son durakta görevlilere teslim ettim. Onu öyle yapayalnız sokakta bırakmaya
vicdanım el vermedi. İnşallah sahibi bir an önce çıkar.”
GOLDEN RETRİEVER CİNSİ
Köpeği teslim alan Antalya Büyükşehir Belediyesi Hayvan Sağlığı Şube Müdürlüğüne bağlı
Sahipsiz Hayvan Geçici Bakım Evi veterineri, köpeğin yaklaşık bir buçuk yaşında Golden ırkı
dişi bir köpek olduğu ve sağlık durumunda her hangi bir problem olmadığı bildirildi. Sahipli
olduğu düşünülen köpek, Büyükşehir Belediyesi Sahipsiz Hayvan Geçici Bakım Evi’nde
sahibini bekliyor.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ SAHİPSİZHAYVAN HAYVANGEÇİCİBAKIMEVİ AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Üniversite’de Dünya Engelliler Günü Etkinliği

 Akdeniz Üniversitesi Engelli Öğrenci Birimi ve Engelsiz Akdeniz Öğrenci topluluğu işbirliğiyle 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında farkındalık etkinliği düzenlendi.Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleştirilen etkinliğin açıl�...

Büyükşehir Meclisi 2019’un son toplantısını yaptı

Başkan Böcek, 2020’nin başarılı bir yıl olmasını diledi
Antalya Büyükşehir Belediye Meclisi yılın son toplantısını gerçekleştirdi. 2019 yılı meclis
çalışmalarının tamamlandığını söyleyen Başkan Muhittin Böcek, alınan kararların Antalya
için hayırlı olmas�...

Zorlu maç öncesi moral yemeği

Zorlu maç öncesi moral yemeği


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Muratpaşa Belediyespor’un Kadınlar Hentbol Süper Ligi’nde zirveyi yakından ilgilendiren Yenimahalle maçı öncesi kulüp yöneticileri ve sporcularla akşam yemeğinde bir araya geldi. 
Başkan Uysal, Kadınlar Hentbol Süper Ligi’nde 2’nci ya...