loader
Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Hentbolda bu sezon üç kulvarda birden mücadeleye hazırlanan Muratpaşa Belediyespor kadın hentbol takımı, törenle yeni sezonu açarken törende hentbolun geleceği için Doğa Koleji’yle yapılan iş birliğinin ilk imzaları atıldı.


Etiketler: HENTBOL MURATPAŞA ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Türel Yörüklerin konuğu oldu “Değerlerimize daima sahip çıkacağız”

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Antalya’nın geleceğinin siyasetin kısır çekişmelerine kurban edilmemesi gerektiğini belirterek, “projeler yarışsın” dedi. Bugüne kadar yaptıklarının yapacaklarının teminatı olduğunu söyleyen Başkan Türel, her biri iş ve aş demek...

Konyaaltı Sahili’nde hummalı çalışma

Büyükşehir Belediyesi Antalya’nın gözbebeği Konyaaltı Sahili’nde geniş kapsamlı bir
çalışma yapıyor. Sahil boyunca bakım-onarım işleri yapılırken, sahilin güzelliğine
güzellik katacak peyzaj çalışması yürütülüyor. Antalyaspor Kavşağı ve Dumlupınar Haberin Devamı

HER ŞEY ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN

HER ŞEY ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN


7 yıl önce Best Haber

HER ŞEY ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN

Belediye Başkanımız Necati Topaloğlu’nun eğitime ne kadar önem verdiğinin bir göstergesi olarak, ortaöğretime kadar olan bütün öğrencilere kırtasiye yardımı yapılıyor.

Yeni eğitim ve öğretim yılında öğrencilerin okul ihtiya&cc...