loader
Paralimpik Okçularımız Dünya İkincisi Oldu

Paralimpik Okçularımız Dünya İkincisi Oldu

ASAT Sporlu Torun göğsümüzü kabarttı

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Gençlik ve Spor Kulübü’nün başarılı sporcusu Zehra
Özbey Torun’un da aralarında bulunduğu Klasik Yay Kadın Milli Takımımız Hollanda’da
dünya ikincisi oldu. Özbey ve takım arkadaşları başarılarıyla ülkemizin gururu oldu.
Güreşten basketbola, futboldan okçuluğa birçok branşta yüzlerce sporcuyu bünyesinde
barındıran Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Gençlik ve Spor Kulübü oyuncuları
katıldıkları ulusal ve uluslararası yarışmalarda dereceye doymuyor. Paralimpik Okçuluk
Klasik Yay Kadın Milli Takımı'nda yer alan ASAT Gençlik ve Spor Kulübü'nün bedensel
engelli sporcusu Zehra Özbey Torun ve takım arkadaşları Hollanda’da düzenlenen Paralimpik
Okçuluk Dünya Şampiyonası’ndan dünya ikincisi olarak döndü.


HOLLANDA’DAN GÜMÜŞ MADALYA GELDİ
Klasik Yay dalında şampiyonluğu kıl payı kaçıran milli sporcularımız Zehra Özbey Torun,
Yağmur Şengül ve Merve Nur Eroğlu geçtiğimiz Mayıs ayında Avrupa birinciliğini elde
ederek Dünya şampiyonasına katılmaya hak kazanmışlardı. Hollanda’nın Hertogenbosch
şehrinde düzenlenen Paralimpik Okçuluk Dünya Şampiyonası’nın son gününde Çin Halk
Cumhuriyeti ile finale kalan Milli Takımımız ikincilik elde etti ve gümüş madalyanın sahibi
oldu.


TORUN BAŞARIYA DOYMUYOR
Özverili ve disiplinli bir hazırlık sürecinin sonunda bu önemli başarıya imza atan Antalya’nın
gururu, ASAT Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Torun bundan önce de yurt içi ve
uluslararası karşılaşmalarda pek çok madalya ve çeşitli dereceler elde etmişti.


Etiketler: OKÇULUK PARALİMPİK ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ANTALYA MUHİTTİN BÖCEK

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu Toplantısı Yapıldı

Vali Münir Karaloğlu başkanlığında, İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu Toplantısı Haberin Devamı

Güver Kanyonu’na yürüdüler

Güver Kanyonu’na yürüdüler


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi’nin Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezlerinin (ASSİM) spor

ve çevre koruma çalışma grupları, Düzlerçamı’ndan Güver Kanyonu’na doğa yürüyüşü gerçekleştirdi.

Yaklaşık 9 kilometrelik yürüyüş 6...

DTO'dan çevre hassasiyeti

DTO'dan çevre hassasiyeti


7 yıl önce Best Haber

Meclis Başkanı Berna Küner Vanmannekes’in açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, DTO Antalya Başkanı Ahmet Çetin Aylık faaliyetler hakkında Meclisi bilgilendirdi. Hesapları İnceleme Komitesi Başkanı Kemal Piro tarafından 2019 Kasım Ayı Gelir Giderleri tablosunu Meclise sunmasının ardından, toplantıya kat�...