loader
“ Önce Yaya “ projesi hayata geçiriliyor

“ Önce Yaya “ projesi hayata geçiriliyor

“ Önce Yaya “ projesi hayata geçiriliyor
Uygulamaya Alanya’da da başlandı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İçişleri Bakanlığı tarafından 2019’un “ Yaya Öncelikli
Trafik Yılı “ ilan edilmesinin ardından Antalya’nın ardından Alanya’da da okul önleri ve
trafik ışıklarının bulunmadığı kavşaklarda “ Önce Yaya” görselleri çiziyor.
İçişleri Bakanlığı’nın genelgesi doğrultusunda Antalya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi
Başkanlığı Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri Alanya’da başta okullar olmak üzere trafik
ışıklarının bulunmadığı kavşaklarda “ Önce Yaya” görseller çizmeye başladı. Ekipler gelen
talepler doğrultusunda Toslak, Emişbeleni ve Payallar’daki okulların önündeki yollarda
çalışmalarını gerçekleştirdi. Gelen talepler öncelikli olmak üzere diğer yerlerde de çalışmalar
yapılacak.
İLK GEÇİŞ HAKKI YAYANIN
İçişleri Bakanlığı tarafından hazırlanan genelgede, "Sürücüler, görevli bir kişi veya ışıklı
trafik işareti bulunmayan ancak trafik işareti ve levhalarıyla belirlenmiş kavşak giriş ve
çıkışları ile yaya ve okul geçitlerine yaklaşırken yavaşlamak, varsa buralardan geçen veya
geçmek üzere bulunan yayalara durarak ilk geçiş hakkını vermek zorundadır" hükmü yer
alıyor.


Etiketler: AKDENİZ ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI YAYA ÖNCELİĞİ ALANYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Konyaaltı Sahili’nde hummalı çalışma

Büyükşehir Belediyesi Antalya’nın gözbebeği Konyaaltı Sahili’nde geniş kapsamlı bir
çalışma yapıyor. Sahil boyunca bakım-onarım işleri yapılırken, sahilin güzelliğine
güzellik katacak peyzaj çalışması yürütülüyor. Antalyaspor Kavşağı ve Dumlupınar Haberin Devamı

Antalya’nın Cazibe Noktaları Ekranlara Taşınacak

Antalya’nın Cazibe Noktaları Ekranlara Taşınacak

Profesyonel rehber, tarihçi ve yazar Saffet Emre Tonguç’un hazırlayıp sunduğu Ayrıcalıklı

Rotalar programı, bu hafta Antalya’yı ekrana taşıyor. Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı

Yeliz Gül Ege, “PR Banu Tongu&ccedi...

Tütüncü’den depremi yaşayan illerin derneklerine taziye

Tütüncü’den depremi yaşayan illerin derneklerine taziye 

Deprem bölgesindeki temasların ardından ayağının tozu ile Antalya’daki Elazığ ve Malatya hemşehri derneklerine taziye ve geçmiş olsun ziyaretinde bulunan Başkan Tütüncü, deprem bölgesindeki izlenimlerini de aktardı...