loader
Nuri Özaltın golf turnuvası ödülleri verildi

Nuri Özaltın golf turnuvası ödülleri verildi

Türkiye’nin tek “45 Delikli Golf Tesisi” ünvanına sahip, uluslararası standartlarda dizayn edilmiş Gloria Golf Kulübü, 25 – 31 Ocak tarihleri arasında merhum Nuri Özaltın anısına “Nuri Özaltın Memorial Golf Trophy”de tüm golf severleri bir araya getirdi. Ülkemizde golf sporunun gelişmesine büyük önem ve emek veren merhum Nuri Özaltın anısına düzenlenen etkinliğe; 9 ülke, yaklaşık 200 sporcunun yanı sıra cemiyet ve basın dünyasından birçok kişi katılım gösterdi.

Gala gecesinde golf tutkunları için sahne alan Tarık Sezer ve orkestrası ise başarılı performanslarıyla dinleyicilerden büyük alkış topladı.

Dördüncü kez golf tutkunlarını buluşturan etkinlikte bireysel turnuvalardan workshoplara, golf sohbetlerinden özel gala yemeğine kadar birçok renkli aktivite yer aldı.

Profesyonel golf oyuncuları, yarışma sonunda düzenlenen “Golf Klinik” ile de etkinliğe katılan golfçülere mini bir eğitim ile vuruş teknikleri hakkında bilgiler verdi.

 


Etiketler: 45DELİKLİGOLFTESİSİ GLORİAGOLFKLÜBÜ NURİÖZALTIN GOLFTUTKUNLARI GOLFANTALYA AKDENİZ FACEBOOK İNSTAGRAM İNSTAGOOD ANTALYA SPOR

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Analiz: Sosyal Medyada ‘’Kadın’’

8 Mart Dünya Kadınlar Günü, ardında yer alan felsefe itibarıyla her yıl hem markaların hem de sosyal medya kullanıcılarının gündeminde. Sosyal CRM ve veri analizi şirketi Adba Analytics, The Brand Age dergisi için 1 Ocak 2019 - 14 Şubat 2020 aralığını baz alarak hazırladığı ‘’Sosyal Medyada Kadın&...

Kepez tarımı canlandırdı

Kepez tarımı canlandırdı


6 yıl önce Best Haber

Başkan Hakan Tütüncü, farkındalık oluşturmak amacıyla atıl haldeki 540 dönüm araziye buğday ektiklerini anımsatarak, “Bu farkındalık şimdiden oluştu. Biz 540 dönüm araziyi ekince, hemşehrilerimiz de önceki yıllarda değerlendirmedikleri arazilerini ekmeye başladılar.” dedi.

Kepe...

Oda ve borsalardan sağlık çalışanlarına anlamlı destek

Antalya'daki Oda ve Borsa başkanları, pandemi sürecinde fedakarca görev yapan, ilçelerdeki kamu sağlık çalışanlarına moral ziyaretinde bulundu. Sağlık çalışanlarına "Varlığınız sağlığımız, iyi varsınız" yazılı birer buket çiçek veren oda ve borsa başkanları "Sağlı...