loader
İbradı’da çiftçilere fide desteği

İbradı’da çiftçilere fide desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İbradı’da “Üreticiyi Destekleme” projesi kapsamında 25
üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıttı.
İbradı’da Kaymakamlık, Orman Bölge Müdürlüğü ve S.S. İbradı Tarımsal Kalkınma
Kooperatifi tarafından yürütülen “Üreticiyi Destekleme” projesine Antalya Büyükşehir
Belediyesi İbradı İlçe Hizmet Birimi de katkı koydu. Büyükşehir Belediyesi personeli
tarafından İbradı’da 25 üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıtımı gerçekleştirildi. İbradı İlçe
Hizmet Birimi yetkilileri Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in yerelden kalkınma
hedefiyle çiftçilik ve besicilikle uğraşan bölge halkına katkı sağlamaya devam edeceklerini
açıkladı.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ İBRADI ÜRETİCİYİDESTEKLEMEPROJESİ FİDAN İBRADITARIMSALKALKINMAPROGRAMI MUHİTTİNBÖCEK ÇİFTÇİLİK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Uysal’ın konuğu ATAV

Başkan Uysal’ın konuğu ATAV


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) yönetim kurulunun ziyaretinde “Kentimizin tanıtımı için tüm dünya ile iletişim ve etkileşim içinde olmayı sağlayacak özel projemiz var” dedi.
Başkan Uysal, ATAV Başkanı Yeliz Gül Ege ve yönetim kurulu &uum...

Büyükşehir’den ‘Antalya Ulaşım Çalıştayı’

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Antalya’yı planlı, kurallı, kimlikli bir
kent yapma hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor. Bu bağlamda 7 ilçeyi kapsayan Ulaşım Ana
Planı’nın 19 ilçenin tamamını kapsayacak şekilde revize edilmesi, raylı sistem K...

Başkan Uysal, Karadenizlilerle buluştu

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Karadenizlilerle buluşmasında “Şarkıları, şiirleri, davranışları, gülümsemesi ve ağlamasıyla bu coğrafyayı oluşturan bütün değerleri seviyoruz ve hepsini birden harmanlayıp içinde kaybolmak istiyoruz. İyi ki birlikteyiz ve geleceği birlikte kucaklıyoruz&rdqu...