loader
İbradı’da çiftçilere fide desteği

İbradı’da çiftçilere fide desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İbradı’da “Üreticiyi Destekleme” projesi kapsamında 25
üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıttı.
İbradı’da Kaymakamlık, Orman Bölge Müdürlüğü ve S.S. İbradı Tarımsal Kalkınma
Kooperatifi tarafından yürütülen “Üreticiyi Destekleme” projesine Antalya Büyükşehir
Belediyesi İbradı İlçe Hizmet Birimi de katkı koydu. Büyükşehir Belediyesi personeli
tarafından İbradı’da 25 üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıtımı gerçekleştirildi. İbradı İlçe
Hizmet Birimi yetkilileri Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in yerelden kalkınma
hedefiyle çiftçilik ve besicilikle uğraşan bölge halkına katkı sağlamaya devam edeceklerini
açıkladı.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ İBRADI ÜRETİCİYİDESTEKLEMEPROJESİ FİDAN İBRADITARIMSALKALKINMAPROGRAMI MUHİTTİNBÖCEK ÇİFTÇİLİK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sosyalleşmenin  okulu STK'lardır'

Sosyalleşmenin  okulu STK'lardır'


8 yıl önce Best Haber

Dösiad'da konuşan Makina Mühendisleri Odası Başkanı Ayşen Hamamcıoğlu;

'Sosyalleşmenin 
okulu STK'lardır'

Antalya Makina Mühendisleri Odası Şube Başkanı Ayşen Hamamcıoğlu, eşit, adil, özgür ve demokrat bir Türkiye'nin kadınların örgütlü m&uu...

Büyükşehir denizi kirleten gemilere ceza yağdırdı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2018 yılı içerisinde yaptığı denetimlerde deniz kirliliğine neden olduğu tespit edilen 8 gemiye toplam 1 milyon 691 bin 925 lira ceza uyguladı.

Büyükşehir Belediyesi Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü, denizi kirleten gemilere göz açtırmı...

Başkan Böcek İstanbul’da Antalyalı hemşehrileri ile buluştu

“Antalya için gece gündüz demeden koşacağım”

‘Altın Portakal’ ismi geri döndü

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu’na destek için gittiği İstanbul’da Ant...