loader
İbradı’da çiftçilere fide desteği

İbradı’da çiftçilere fide desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, İbradı’da “Üreticiyi Destekleme” projesi kapsamında 25
üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıttı.
İbradı’da Kaymakamlık, Orman Bölge Müdürlüğü ve S.S. İbradı Tarımsal Kalkınma
Kooperatifi tarafından yürütülen “Üreticiyi Destekleme” projesine Antalya Büyükşehir
Belediyesi İbradı İlçe Hizmet Birimi de katkı koydu. Büyükşehir Belediyesi personeli
tarafından İbradı’da 25 üreticiye bin adet ceviz fidanı dağıtımı gerçekleştirildi. İbradı İlçe
Hizmet Birimi yetkilileri Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in yerelden kalkınma
hedefiyle çiftçilik ve besicilikle uğraşan bölge halkına katkı sağlamaya devam edeceklerini
açıkladı.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ İBRADI ÜRETİCİYİDESTEKLEMEPROJESİ FİDAN İBRADITARIMSALKALKINMAPROGRAMI MUHİTTİNBÖCEK ÇİFTÇİLİK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Neşet Ertaş STK Merkezi açılıyor

Neşet Ertaş STK Merkezi açılıyor


8 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi’nin ilçedeki vakıf ve derneklerin toplantı türü faaliyetleri yapabilmesini
sağlayacak olan Neşet Ertaş STK Merkezi, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun katılımlarıyla
8 Şubat Cuma günü saat 14.00’da düzenlenecek törenle hizmete açılac...

Cesur Yüreklerin Buluşması Büyük Oldu

İYİ Parti Antalya İl Başkanlığı tarafından düzenlenen Büyük Antalya Buluşmasında İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in yaktığı meşalenin ilk günkü gibi coşku ve heyecanla sürdürülmesi konusunda yüzlerce Antalyalı birlik ve beraberlik yeminlerini tekrarladı. 
Antalya K...

Hayallerinizdeki Bir Yıl Olması Dileğiyle Mutlu Yıllar

Hayallerinizdeki Bir Yıl Olması Dileğiyle Mutlu Yıllar Best Haber 2019

...