loader
BELEDİYE PERSONELLERİNE İNDİRİMLİ DİŞ TEDAVİSİ

BELEDİYE PERSONELLERİNE İNDİRİMLİ DİŞ TEDAVİSİ

Aksu Belediyesi ile Mustafa Tuncer Diş Kliniği arasında protokol imzalandı.

İmzalanan protokol gereğince belediye çalışanlarına ve 1 derece yakınlarına

fiyat indirimi sağlanacak.

Aksu Belediyesi çalışanları için önemli bir protokole imza attı. Aksu Belediye

Başkanı Halil Şahin’in Mustafa Tuncer Diş Kliniği ile imzaladığı protokol

gereğince belediye çalışanları ve 1 derece yakınlarına ağız ve diş sağlığı

tedavilerinde indirim sağlanacak. Sözleşme gereği muayene ve panaromik film

çekimlerinde ücret alınmayacak. Yapılan tüm tedavilerde belediye çalışanlarına

ve birinci derece yakınlarına liste fiyatları üzerinden %25 fiyat indirimi

uygulanacak. Belediye Başkanı Halil Şahin; Aksu Macun Mahallesinde ve

Muratpaşa’ya bağlı Gençlik Mahallesinde şubesi olan klinikle yapılan

sözleşmenin her iki kuruma da hayırlı olmasını diledi.


Etiketler: AKSUBELEDİYESİ MUSTAFATUNCERDİŞKLİNİĞİ HALİLŞAHİN SAĞLIK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Muhittin Böcek EMITT Fuarı’na katıldı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, İstanbul’da bu yıl 24’üncüsü
düzenlenen dünyanın en büyük turizm fuarlarından biri olan Doğu Akdeniz Uluslararası
Turizm ve Seyahat Fuarına (EMITT) katıldı. Başkan Böcek, “Antalya’nın 2020 yılında...

Antalya’ya balıkçılar çarşısı müjdesi

Başkan Hakan Tütüncü, eski Dokuma Fabrikası arazisinde 14 bin m2’lik alana

içerisinde balık restoranları ile satış tezgâhlarının olacağı balıkçılar çarşısı ile

doğal ürünlerin satılacağı semt pazarı inşa edeceklerini açıkladı.

Kepez Beledi...

Başkan Uysal, İtalya’da kardeş kent protokolünü imzaladı

Başkan Uysal, İtalya’da kardeş kent protokolünü imzaladı

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, İtalya’da katıldığı Popolinfesta’da Gradara Belediyesi’yle

kardeş kent iyi niyet protokolünü imzaladı. Başkan Uysal, imza töreninde Gradara Belediye Başkanı

Fil...