loader
BELEDİYE PERSONELLERİNE İNDİRİMLİ DİŞ TEDAVİSİ

BELEDİYE PERSONELLERİNE İNDİRİMLİ DİŞ TEDAVİSİ

Aksu Belediyesi ile Mustafa Tuncer Diş Kliniği arasında protokol imzalandı.

İmzalanan protokol gereğince belediye çalışanlarına ve 1 derece yakınlarına

fiyat indirimi sağlanacak.

Aksu Belediyesi çalışanları için önemli bir protokole imza attı. Aksu Belediye

Başkanı Halil Şahin’in Mustafa Tuncer Diş Kliniği ile imzaladığı protokol

gereğince belediye çalışanları ve 1 derece yakınlarına ağız ve diş sağlığı

tedavilerinde indirim sağlanacak. Sözleşme gereği muayene ve panaromik film

çekimlerinde ücret alınmayacak. Yapılan tüm tedavilerde belediye çalışanlarına

ve birinci derece yakınlarına liste fiyatları üzerinden %25 fiyat indirimi

uygulanacak. Belediye Başkanı Halil Şahin; Aksu Macun Mahallesinde ve

Muratpaşa’ya bağlı Gençlik Mahallesinde şubesi olan klinikle yapılan

sözleşmenin her iki kuruma da hayırlı olmasını diledi.


Etiketler: AKSUBELEDİYESİ MUSTAFATUNCERDİŞKLİNİĞİ HALİLŞAHİN SAĞLIK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ


7 yıl önce Best Haber

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ

Kemer Belediye Başkan Yardımcısı Emin Gül, Ressam Nilsu Çekmen’in resim sergisi açılışına katıldı

Kemer Belediye binasında yapılan resim sergisi açılışına, Başkan Yardımcısı Emin Gül’ün yanı sıra, Ressam Nilsu Çe...

Konyaaltı Belediyesi kreşlerinde ‘Cumhuriyet’ coşkusu

Konyaaltı BelediyesiUncalı ve Gürsu Çocuk Kreşi ve Gündüz Bakımevi öğrencileri, Cumhuriyetin kuruluşun 96. yıl dönümünde hazırladıkları gösterilerle Cumhuriyet coşkusunu doyasıya yaşadı. 
Konyaaltı Belediyesi Uncalıve Gürsu Çocuk Kreşi Gündüz Bakımevi ö...

Kepez 2020’de kadınların yılı olacak

Başkan Hakan Tütüncü, 2019’da kadın ve aileye yönelik birçok sosyal proje ürettiklerini

belirterek, “2020 ve sonrasında hanımlara yönelik çok daha fazla sosyal proje yapacağız.”

dedi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, belediyesinin meslek...