loader
İbradı Belediyesi’nden İşçilerine Rekor Zam

İbradı Belediyesi’nden İşçilerine Rekor Zam

İbradı Belediyesi Antalya İlçe Belediyeleri içinde işçilerine yaptığı % 32'lik zamla Antalya’da

en yüksek zam veren belediye oldu.

İbradı Belediyesinde binasında Belediye İş Sendikası yetkilileriyle yapılan sözleşme sonrası

açıklama yapan İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru şu ifadelere yer verdi. Başkan

Küçükkuru, “Bütün çabamız, emeğin hak ettiği karşılığı alması içindir. Emek en yüce

değerdir diye çıktığımız bu yolda işçi arkadaşlarımız için Belediye İş Sendikası ile yaptığımız

toplu sözleşmesinde % 32'lik zam oranıyla Antalya en yüksek zam oranı yapan belediye

olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

15 işçi arkadaşımızla çıktığımız bu yolda 85 işçi arkadaşa ulaşmanın yanı sıra bu zor ve

pandemi günlerimizde işçilerimizin birçok özlük haklarında iyileşmelerde yaptık. Emekçinin

yüzü güldü, onların yüzü gülünce İbradı Belediyesi olarak bizlerinde yüzleri güldü”

ifadelerini kullandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Isıtmada 8 ülkenin pazar lideri DemirDöküm oldu

İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, 2019 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. DemirDöküm'ün 2019’u yüzde 10 büyüme ile tamamladığını belirten CEO Alper Avdel, "DemirDöküm, toplumun ihtiyaçları...

Örnek davranış

Örnek davranış


6 yıl önce Best Haber

Sokağa çıkma yasağında Döşemealtı Belediyesi yine halkının yanında yer aldı.

Antalya Döşemealtı Belediyesi ekipleri Cumartesi Pazar sokağa çıkma yasağı süresi boyunca evde

kalmak zorunda bırakılan Döşemealtı halkına gıda kolisi dağıtımında bulundu. Sokağa çıkma yasağ...

Yurtdışında üniversite ikinci dönem kayıtları ve burs imkanları

Yurtdışı üniversite kayıt dönemi yarı yılda da devam ediyor. Ağustos Eylül döneminde başlayan yurtdışı üniversite kayıtları 2. dönemde de devam ediyor. Yurtdışında üniversite eğitimi almak isteyen öğrenciler hem burslu hem de 2. dönem hazırlık sınıflarına kayıt yaptırabilirler. ...