loader
Güneş enerji santrali ile çiftçilerin yüzü gülüyor

Güneş enerji santrali ile çiftçilerin yüzü gülüyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, 2019 yılında 44
sulama kooperatifine bağlı 9 bin 46 çiftçiye 5 milyon 850 bin TL’lik enerji desteği sağladı.
Yeni kurulacak enerji santralleri ile 2020 yılında 12 milyon liralık destek hedefleniyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, sulama kooperatifine sağladığı enerji desteği ile 2019 yılında
çiftçilerin yüzünü güldürdü. Güneş tarlalarından yıl boyunca 6.800.000 kWh elektrik
üretilerek, 44 sulama kooperatifine bağlı 9 bin 46 çiftçiye 5 milyon 850 bin TL’lik enerji
desteği sağlandı. Antalyalı çiftçilere geçtiğimiz yıl enerji, sulama tesisi, sulama borusu
yardımı gibi toplam 8.5 milyon liralık destek sağladıklarını belirten Tarımsal Hizmetler Daire
Başkanı Cemal Kafa, 2020 hedefleri ile ilgili bilgi verdi.
HEDEF 12 MİLYONLUK ENERJİ DESTEĞİ
Tarımsal sulama kooperatifleri ile sürdürülen ortak çalışma ile Büyükşehir Belediyesi’nin
çiftçilerimize ücretsiz elektrik desteğinin sürdüğünü belirten Kafa, “Tarımsal sulama
kooperatiflerimizden bu yöndeki talep artıyor. Şu an 44 kooperatifimize bu desteği
sağlayabiliyoruz. Daha fazla kooperatife bu desteği sağlamak için yeni santral yapacağız.
Büyükşehir Belediye Başkanımız Muhittin Böcek’in talimatlarıyla bu yöndeki planlamamızı
tamamladık. 2020 yılında kuracağımız yeni santralle güneş enerji santrallerimizden 8.429.00
kWh enerji üreterek çiftçilere toplam da 12 milyon TL’lik bir destek sunmayı hedefliyoruz”
dedi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR TARIM TARIMSALSULAMA KOOPERATİF MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Uysal, “Mutluluğumuz daim olsun”

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Konuksever Mahallesi’nde düzenlenen halk gününde, ilçede yapılan araştırmaların ilçe sakinlerinin yüzde 86’sının Muratpaşa’da yaşamaktan mutlu olduğunu ifade ettiğini belirterek, “Ne mutlu bize. Allah mutluluğumuz birliğimizi, beraberliğim...

Gündoğmuş'ta 15 hane suya kavuştu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ara vermeksizin sürdürdüğü ilçe
yatırımlarına bir yenisini ekleyerek bu kez Gündoğmuş’ta vatandaşların mağduriyetini
giderdi. İlçe merkezine 27 km mesafede bulunan Kayabükü Mahallesi Güzle m...

Türel: “Yaptığımız hizmetler yapacaklarımızın referansıdır”

Batı ilçelerinde vatandaşlarla biraraya gelen Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, yaptıkları hizmetlerin, yapacakları hizmetlere en iyi referans olduğunu söyledi. Türel, “Hamdolsun bu kardeşiniz Antalya’da verdiği her sözü yerine getirmiş bir belediye başkanı olmanın onuru ve gur...