loader
Güneş enerji santrali ile çiftçilerin yüzü gülüyor

Güneş enerji santrali ile çiftçilerin yüzü gülüyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, 2019 yılında 44
sulama kooperatifine bağlı 9 bin 46 çiftçiye 5 milyon 850 bin TL’lik enerji desteği sağladı.
Yeni kurulacak enerji santralleri ile 2020 yılında 12 milyon liralık destek hedefleniyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, sulama kooperatifine sağladığı enerji desteği ile 2019 yılında
çiftçilerin yüzünü güldürdü. Güneş tarlalarından yıl boyunca 6.800.000 kWh elektrik
üretilerek, 44 sulama kooperatifine bağlı 9 bin 46 çiftçiye 5 milyon 850 bin TL’lik enerji
desteği sağlandı. Antalyalı çiftçilere geçtiğimiz yıl enerji, sulama tesisi, sulama borusu
yardımı gibi toplam 8.5 milyon liralık destek sağladıklarını belirten Tarımsal Hizmetler Daire
Başkanı Cemal Kafa, 2020 hedefleri ile ilgili bilgi verdi.
HEDEF 12 MİLYONLUK ENERJİ DESTEĞİ
Tarımsal sulama kooperatifleri ile sürdürülen ortak çalışma ile Büyükşehir Belediyesi’nin
çiftçilerimize ücretsiz elektrik desteğinin sürdüğünü belirten Kafa, “Tarımsal sulama
kooperatiflerimizden bu yöndeki talep artıyor. Şu an 44 kooperatifimize bu desteği
sağlayabiliyoruz. Daha fazla kooperatife bu desteği sağlamak için yeni santral yapacağız.
Büyükşehir Belediye Başkanımız Muhittin Böcek’in talimatlarıyla bu yöndeki planlamamızı
tamamladık. 2020 yılında kuracağımız yeni santralle güneş enerji santrallerimizden 8.429.00
kWh enerji üreterek çiftçilere toplam da 12 milyon TL’lik bir destek sunmayı hedefliyoruz”
dedi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR TARIM TARIMSALSULAMA KOOPERATİF MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

BELEDİYENİN GEZİCİ OYUN EVİ’NE ÇOCUKLARDAN BÜYÜK İLGİ

Manavgat Belediyesi’nin kentteki çocukları eğlendirmek ve eğitimlerine katkıda bulunmak amacıyla hayata geçirdiği “Gezici Oyun Evi ” projesinden 46 mahalledeki 2 bin 608 çocuk yararlandı.

Manavgat Belediyesi’nin kentteki çocukları eğlendirmek ve eğitimlerine katkıda bulunmak ama...

DTO'dan çevre hassasiyeti

DTO'dan çevre hassasiyeti


7 yıl önce Best Haber

Meclis Başkanı Berna Küner Vanmannekes’in açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, DTO Antalya Başkanı Ahmet Çetin Aylık faaliyetler hakkında Meclisi bilgilendirdi. Hesapları İnceleme Komitesi Başkanı Kemal Piro tarafından 2019 Kasım Ayı Gelir Giderleri tablosunu Meclise sunmasının ardından, toplantıya kat�...

3 bin metrekare yeşil alanı olacak

3 bin metrekare yeşil alanı olacak


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Ermenek Mahallesi’nde yeni binasına taşınan Park ve

Bahçeler Müdürlüğü’nün Şirinyalı’da bulunan eski binasının yeni eklenecek yapılarla kreş olarak

hizmet vereceğini müjdeledi. Başkan Uysal, yeni kreşin 3 bin metrekare ye�...