loader
Güneş enerji santrali ile çiftçilerin yüzü gülüyor

Güneş enerji santrali ile çiftçilerin yüzü gülüyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, 2019 yılında 44
sulama kooperatifine bağlı 9 bin 46 çiftçiye 5 milyon 850 bin TL’lik enerji desteği sağladı.
Yeni kurulacak enerji santralleri ile 2020 yılında 12 milyon liralık destek hedefleniyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, sulama kooperatifine sağladığı enerji desteği ile 2019 yılında
çiftçilerin yüzünü güldürdü. Güneş tarlalarından yıl boyunca 6.800.000 kWh elektrik
üretilerek, 44 sulama kooperatifine bağlı 9 bin 46 çiftçiye 5 milyon 850 bin TL’lik enerji
desteği sağlandı. Antalyalı çiftçilere geçtiğimiz yıl enerji, sulama tesisi, sulama borusu
yardımı gibi toplam 8.5 milyon liralık destek sağladıklarını belirten Tarımsal Hizmetler Daire
Başkanı Cemal Kafa, 2020 hedefleri ile ilgili bilgi verdi.
HEDEF 12 MİLYONLUK ENERJİ DESTEĞİ
Tarımsal sulama kooperatifleri ile sürdürülen ortak çalışma ile Büyükşehir Belediyesi’nin
çiftçilerimize ücretsiz elektrik desteğinin sürdüğünü belirten Kafa, “Tarımsal sulama
kooperatiflerimizden bu yöndeki talep artıyor. Şu an 44 kooperatifimize bu desteği
sağlayabiliyoruz. Daha fazla kooperatife bu desteği sağlamak için yeni santral yapacağız.
Büyükşehir Belediye Başkanımız Muhittin Böcek’in talimatlarıyla bu yöndeki planlamamızı
tamamladık. 2020 yılında kuracağımız yeni santralle güneş enerji santrallerimizden 8.429.00
kWh enerji üreterek çiftçilere toplam da 12 milyon TL’lik bir destek sunmayı hedefliyoruz”
dedi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR TARIM TARIMSALSULAMA KOOPERATİF MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kepez'den Kadınlar Günü'ne özel sergi

Kepez Belediyesi’nin Dokuma Modern Sanatlar Galerisi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kadın temalı özel bir sergiye kapılarını araladı.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü, Kepez Belediyesi'nin hizmete kazandırdığı Dokuma Modern Sanatlar Galerisi'nde açılışı yapılan özel b...

 Manavgat İstihdam fuarı 8-9 Martta gerçekleşecek

Manavgat’ta İş Var” sloganıa ve 8 Kurumun işbirliği ile işçi ve işvereni buluşturacak istihdam fuarı 8-9 Martta gerçekleştirilecek. Manavgat Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi’nde bu yıl bu yıl 4’cüsü organize edilecek fuar öncesi MATSO’da toplantı düzenlendi.
...

Tütüncü, üreticiyle sera nöbetinde

Antalya Köy Pazarı’nı açarak, üreteciyle tüketiciyi buluşturan Başkan Hakan Tütüncü, Aksu ilçesinde zirai don nöbetindeki örtü altı sebze üreticilerini ziyaret ederek, birlikte sobaya odun attılar.

Toplumun her kesimiyle bir arada olmaya önem veren Kepez Belediye Ba...