loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

TÜRKİYE’DE İLK UYARI SİSTEMİ ANTALYA HAVALİMANI’NA

Vali Münir Karaloğlu ile Cumhurbaşkanı Yardımcısı Dr. Fuat Oktay Türkiye’de ilk defa Antalya Havalimanı'na yapılan Alçak Seviye RüzgarKırılımı Uyarı Sistemi'nin açılışı gerçekleştirdi.
Tarım ve Orman Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğü tarafından Antalya...

Büyükşehir’den trafiğe levhalı önlem

Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri kent merkezinde olduğu gibi kırsal alanda da
çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi ekipleri Alanya'da bir süre
önce asfalt dökülen Gedevet Yolu’nun Taşatan yol ayrımına kadar olan böl&uu...

Antalya'da genç kadın dehşeti yaşadı

Edinilen bilgiye göre, olay, saat 11.00 sırasında Yüksekalan Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı, Andızlı Mezarlık girişinde meydana geldi. Ayrılma aşamasında olan Hüseyin Ç. ve Feride Ç., mezarlık önünde konuşmaya başladı. Konuşmanın tartışmaya dönüşmesi üzerine Hüseyin Ç.,...