loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya’nın çocukları buzda kaymayı öğreniyor

Güneşin kenti Antalya’da, Muratpaşa Belediyesi 6-15 yaş arası çocuklara 4 derste buzda kaymayı

öğretiyor. Belediyenin Dağyakası Buz Pisti’nde devam eden eğitimler 10’ar kişilik gruplar halinde

gerçekleşiyor.

Muratpaşa Belediyesi, Şubat ayıyla birlikte başlayan ilkbahar ...

Sertaç Ermiş’in adı mahallesinde yaşayacak

Muratpaşa Belediyesi, geçen yıl eylül ayında geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden 18 yaşındaki

Akdeniz Üniversitesi (AÜ) öğrencisi Sertaç Ermiş’in adının Güzeloluk Mahallesi’nde bir parka

verilmesini kararlaştırdı. Ermiş’in ailesi, kararı alan Bel...

Piyano tuşlu yaya geçidi beğeni topluyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, küçük dokunuşlarla kent estetiğine güzellik katıyor. Güllük
Caddesi’ne yapılan piyano tuşlu yaya geçitleri beğeni topluyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, kent estetiğini arttıran yaratıcı tasarımlarla kenti
güzelleştiriy...