loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü den doğum günü sürprizi

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, doğum gününde kendisini görmek isteyen Emine Karacula'ya doğum günü sürprizi yaptı.

Hemşehrilerinin özel günlerine büyük önem veren Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, sürpriz ziyaretlere devam ediyor. Kep...

Belediye personeline iş güvenliği eğitimi  

Belediye personeline iş güvenliği eğitimi  

Kepez Belediyesi tarafından, çalışan personele 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği ile 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında “Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi” semineri verildi.

Temel İş Sağlığı ve G&uum...

Fetih coşkusu başlıyor

Fetih coşkusu başlıyor


8 yıl önce Best Haber


Diriliş Ertuğrul’un yıldızı Engin Altan Düzyatan ve sanatçı Uğur Işılak geliyor

Antalya’nın fethinin 812’nci yıldönümü kutlamaları kapsamında 3 Mart Pazar günü Sahil Antalya Yaşam Parkı’nda Fetih Yürüyüşü gerçekleştirilecek. Fetih y&u...