loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ANTALYA ALTIN PORTAKAL FİLM FESTİVALİ ÇALIŞMALARI BAŞLADI

Antalya Altın Portakal Film Festivali çalışmaları başladı
Başkan Böcek, “Altın Portakal özüne dönüyor”
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 26 Ekim-1 Kasım tarihleri arasında bu
yıl 56.’sı düzenlenecek olan Antalya Altın Portakal Film ...

Doğanın Kalbini Çekiyoruz

Doğanın Kalbini Çekiyoruz


7 yıl önce Best Haber

 Kumluca Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından Antalya Fuji Film katkılarıyla “Doğanın Kalbini Çekiyoruz” konulu fotoğraf çekim etkinliği Karaöz, Adrasan ve Olympos’ta gerçekleştirildi.

Necdet Yaşar (SALFOD, FİRİG, Sille Sanat Sarayı Üyesi) tarafından teme...

Şehrin ortasında yemyeşil bir vaha 

Millet Bahçesi’nin güzelliği meydana çıkıyor Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin, Işıklar’da yıkılan stadyum alanı yerinde yapımına devam ettiği Millet Bahçesi çalışmalarında hızla sona yaklaşıldı. Otoparkı, peyzajı ve süs havuzu tamamlan projede nostaljik aç�...