loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ASAT’tan yağmur suyuna yatırım

ASAT’tan yağmur suyuna yatırım


7 yıl önce Best Haber

Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, Antalya genelinde 2019 yılı içerisinde 19
milyon liralık yatırımla 14 bin 140 metre yağmur suyu imalatı gerçekleştirdi.
ASAT Genel Müdürlüğü, kent genelinde hummalı bir çalışma yürütüyor. Merkez ve i...

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ


7 yıl önce Best Haber

SANATA VE SANATÇIYA ÖNEM VERİYORUZ

Kemer Belediye Başkan Yardımcısı Emin Gül, Ressam Nilsu Çekmen’in resim sergisi açılışına katıldı

Kemer Belediye binasında yapılan resim sergisi açılışına, Başkan Yardımcısı Emin Gül’ün yanı sıra, Ressam Nilsu Çe...

Sporun adresi Antalya Spor ve Fitnes Merkezleri (ASFİM)


94 bin 385 vatandaş 
ASFİM’i tercih etti

Büyükşehir Belediyesi’nin her yaştan Antalyalı spor yapsın diye hizmete açtığı Antalya Spor ve Fitnees Merkezleri (ASFİM) sağlıklı yaşamın kapılarını aralıyor. ASFİM’lerden bu güne kadar 94 bin 385 vatandaş ücretsiz yara...