loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Haşim İşcan Aile Eğitim Merkezi öğrencilerinin mezuniyet sevinci

Haşim İşcan Aile Eğitim Merkezi
öğrencilerinin mezuniyet sevinci
Antalya Büyükşehir Belediyesi Haşim İşcan Aile Eğitim ve Sosyal Hizmetler Merkezi’nde
eğitim alan çocuklar ve özel bireyler için mezuniyet töreni düzenlendi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosy...

Antalya'da dünyanın en eski batığı bulundu!

Antalya'da 4 ay önce bulunan ve dünyanın en eski batığına ait 3 bin 600 yıllık gemide çalışmalar başladı.

Antalya'nın batı kıyılarında Akdeniz açıklarında yaklaşık 4 ay önce tespit edilen ve M.Ö.15-16'ncı yüzyıla ait olduğu düşünülen, Tunç Çağ...

Başkan Uysal, Kırcamililerle buluştu

Kırcami’de tapu zamanı
Muratpaşa Belediyesi Başkanı Ümit Uysal, 10 mahalleyi kapsayan Kırcami bölgesinin imar planlarına ilişkin düzenlenen bilgilendirme toplantısında “Şunu çok net söyleyeyim, 1/1000’lik plan ve 18 uygulamasını yapan biziz. Ve artık tapularınızı almanızın önü...