loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Klimalı duraklar kaldırılmayacak.

Klimalı duraklar kaldırılmayacak.


7 yıl önce Best Haber

Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve Sözcüsü Dr. Cem Oğuz, son günlerde basında
yer alan ‘Klimalı duraklar kaldırılıyor’ şeklindeki haberler üzerine açıklama yaptı. Klimalı
durakların kaldırılmasının kesinlikle gündemde olmadığını belirten Cem Oğuz, Cumh...

ASAT Elmalı’nın alt yapı sorunlarını çözüyor

ASAT Elmalı’nın alt yapı sorunlarını çözüyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi kırsaldaki vatandaşların alt yapı sorunlarını hızla çözmeye
devam ediyor. ASAT bu kapsamda Elmalı Çaybaşı’nda 400 metrelik yeni içme suyu hattı ile
Akçay’da kanalizas...

“Muratpaşa’mız aşk ve güzellik şehri”

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, hafta sonu katıldığı Yozgat ve Tunceli hemşeri derneklerinin

dayanışma gecelerinde “Muratpaşa’mız ve Antalya’mız bir aşk ve güzellik şehri” dedi.

Başkan Uysal, hafta sonu, Antalya Yozgatlılar Kültür ve Dayanışma Derneği ile Tunceli Da...