loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

BAŞKAN ŞAHİN’DEN CUMHURİYET BAYRAMI MESAJI

 

Aksu Belediye Başkanı Halil Şahin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. 
Başkan Şahin mesajında şu ifadelere yer verdi: “Değerli Aksulu hemşehrilerim, bu yıl kuruluşunun 96. yıl dönümünü kutladığımız Cumhuriyet, Şanlı Türk tarihimizin en &oum...

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Mezarlıklara Bayram Bakımı.

Antalyalıların Kurban Bayramında kabir ziyaretlerini daha rahat gerçekleştirebilmesi için
mezarlıklarda hummalı bir çalışma sürüyor. Büyükşehir Belediyesi Mezarlıklar Şube
Müdürlüğü ekiplerinin Antalya genelinde gerçekleştirdiği bakım ve temizlik çalı�...

7 bölge yerli malı kutlaması

7 bölge yerli malı kutlaması


7 yıl önce Best Haber

Manavgat Belediyesi’ne bağlı Çolaklı Kreş ve Gündüz Bakımevi’ndeki minikler, Yerli Malı Haftası’nda Türkiye’nin 7 b&oum...