loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Bataklıktan doğan yeni yaşam alanı büyülüyor

Boğaçayı muhteşem görüntüsüyle ışıl ışıl 

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Boğaçayı Projesi ilk etap çalışmalarını tamamladı. Bataklıktan yaşam alanına dönüşen Boğaçayı, kartpostalları süsleyecek görünümü ile büyül&uu...

Konyaaltı Belediyesi Kreşlerinde ‘satranç’ heyecanı

Konyaaltı Belediyesi Kreşlerinde ‘satranç’ heyecanı

Konyaaltı Belediyesi Gürsu ve Uncalı Çocuk Kreşlerinde düzenlenen Satranç Şenliği etkinliği, öğrenciler tatlı bir rekabet içinde yarıştı. Etkinliğin sonunda öğrencilere katılım sertifikası takdim edildi.

Ge...

Altıncı salon Metin-Nuran Çakallıklı’ya

Muratpaşa Belediyesi, okul bahçelerinde inşa ettiği spor salonlarının 6’ncısına Kızıltoprak

Mahallesi’nde bulunan Metin-Nuran Çakallıklı Anadolu Lisesi’nde başlıyor. Proje çalışmaları

tamamlanan spor salonundan eğitim ve öğretim saatleri içinde öğrenciler, diğe...