loader
Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Geleceğin Sağlıkçılarından Rektörümüze Ziyaret

Üniversitemiz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri, Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle Rektörümüz Prof. Dr. Erdal Necip Yardım’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk, Öğr. Gör. Ali Güzel, İlk Yardım Uzmanı Ahmet Bahadır Şen ve Yüksekokul Sekreteri Abdulhalim Kaya, öğrencilere eşlik etti.

Öğrencilerle bir süre sohbet eden ve onlara birtakım tavsiyelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Yardım, ziyaretlerinden dolayı konuklarına teşekkür etti


Etiketler: SAĞLIKHİZMETLERİMYO ACİLSAĞLIKHİZMETLERİ ERDALNECİP AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Üç denizde aynı anda dev tatbikat! Doğu Akdeniz'de kararlılık gösterisi

Türkiye, ABD’nin Yunanistan ve Güney Kıbrıs Rum Yönetimi’ni öne sürerek kışkırtmalarını yoğunlaştırdığı Doğu Akdeniz’de tatbikata başladı. Tatbikatla TSK, Doğu Akdeniz’de Türkiye’nin hükümranlık haklarını yok sayan ehditleri bertaraf edebilecek kabiliyette olduğunu ...

AKBEM’li öğrencilere tiyatro hediyesi

Büyükşehir Belediyesi, AKBEM kurslarında eğitim gören öğrenci ve ailelerini yarıyıl hediyesi olarak tiyatro gösterisinde buluşturdu. AKBEM’li öğrenci ve aileleri Antalya Şehir Tiyatrosu’nun sahnelediği  ‘Oyun Oyun İçinde’ isimli oyunu izledi.  

Büyükşehi...

Muhtarlardan çiçekli teşekkür

Muhtarlardan çiçekli teşekkür


7 yıl önce Best Haber

Alanya’da İmamlı ve Tırılar mahalle muhtarları kangren haline gelen içme suyu sorunlarını
kökten çözen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’e teşekkür etti.
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, Alanya’nın Dem...