loader
Esen'den bayramı mesajı

Esen'den bayramı mesajı

KONYAALTI Belediye Başkanı Semih Esen, Ramazan Bayramı ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda, gerek milli bayramları gerekse de dini bayramları nesilden nesle aktararak yaşatacaklarını kaydetti. Başkan Esen, mesajında şu cümlelere yer verdi;

"Ramazan ayının bereketini geleneksel iftar sofralarımızda, vatandaşlarımızla birlikte yaşadık. Bir arada olmanın, paylaşmanın, dayanışmanın her şeyden önemli olduğunu bir kez daha anladık.

Bu bereket ayı boyunca; aynı sofraya oturduk, aşımızı, ekmeğimizi paylaştık, yan yana olmanın mutluluğunu yaşadık.

Manevi duygularımızın pekiştiği, en önemli değerlerimizden olan bayramlarımızı; aynı şekilde birlik ve beraberlik içerisinde gelecek nesillere aktarmak en mühim görevlerimizdendir. Bizler de bu anlayış ile hizmetlerimize aynı yönde devam ediyoruz.

Her şey değişir bayram sevinci değişmez. 23 Nisan'ı da kutlayacağımız bu bayram büyüklerimizin sevgisi ve duası, küçüklerimizin neşesiyle yaşansın. Her zaman olduğu gibi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'mızı, HayatPark'ta büyük bir coşku ve gururla kutlayacağız. Tıpkı dini bayramlarda olduğu gibi, milli bayramlarımızı da nesilden nesle aktarmaya devam edeceğiz. Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve vatanımız için canını feda eden tüm kahramanlarımızı saygı ve minnetle anıyor, her şeyin çok güzel olacağı sevgi dolu bir bayram diliyorum.


Etiketler: KONYAALTI Ramazan Bayramı

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Reklam panolarında maksimum fayda dönemi!

Yapay zeka, makine öğrenimi ve derin öğrenmeye dayalı görüntü işleme çözümleri sunan Türk Ar-Ge şirketi Ayvos, müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyan yazılımı Mount Signage ile mağazalara müşterilerini daha iyi tanıma imkanı sunuyor. Geliştirdiği yazılımlarla D&u...

İmamoğlu yeni koronavirüs önlemlerini açıkladı

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, kurmaylarıyla telekonferans yöntemiyle sanal toplantı gerçekleştirdikten sonra, canlı yayına çıktı. Koronavirüs salgını nedeniyle aldıkları yeni kararları vatandaşlarla paylaşan İmamoğlu, “Bu, tümüyle bir uzlaşma ve bir arada hareket etme süreci” diyerek, ...

ASAT Alanya Konaklı Arıtma Tesisi'nin kapasitesini iki katına çıkarıyor
Haberin Devamı