loader
EN POPÜLER MOBİL MESAJLAŞMA UYGULAMASI WHATSAPP OLDU

EN POPÜLER MOBİL MESAJLAŞMA UYGULAMASI WHATSAPP OLDU

Sosyal medya uygulamaları ile ilgili 2019 Ekim verileri açıklanırken, dünya genelindeki en popüler mobil mesajlaşma uygulamasının WhatsApp olduğu görüldü. Böylelikle 1,6 milyar insanın WhatsApp kullanıcı olduğu saptandı.

Ajans Press’in, Statista verilerinden elde ettiği bilgilere göre, sosyal medya uygulamaları ile ilgili 2019 Ekim verileri açıklandı. Böylelikle dünya genelindeki en popüler mobil mesajlaşma uygulamasının WhatsApp olduğu görülürken, 1,6 milyar kullanıcısının olduğu kaydedildi. İkinci sıraya yerleşen uygulama ise 1,3 milyar kullanıcı ile Facebook Messenger olurken, üçüncü sıraya 1,1 milyar kullanıcı ile Wechat uygulamasının yerleştiği görüldü.

WHATSAPP 7 BİN 515 BASIN HABERİNE KONU OLDU

Medya takibinin öncü kurumu Ajans Press, sosyal medya ile alakalı basına yansıyan haber adetlerini inceledi. Ajans Press ve ITS Medya’nın dijital basın arşivinden derlediği bilgilere göre geçen yıl sosyal medya ile alakalı basına 137 bin 258 haber yansıdığı tespit edildi. Sadece WhatsApp uygulamasının basında konuşulma sayısı ise 7 bin 515 olarak kayıtlara geçti. Haber içerikleri incelendiğinde WhatsApp uygulamasının ülkemizde de popüler olarak kullanıldığı görüldü.

 


Etiketler: SOSYALMEDYA WHATSAPP AJANSPRESS STATİSTA ITSMEDYA MESAJLAŞMA TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir’in modern sağlık merkezi gün sayıyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Kepez ilçesinde oluşturduğu sağlık merkezindeki çalışmaları
tamamlandı. Modern sağlık merkezi açılış için gün sayıyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı Ağız ve Diş Sağlığı
Me...

DEDEMAN’DA İNSAN KAYNAKLARI DİREKTÖRÜ SEMA KAYACIKLIOĞLU OLDU

Dedeman Hotels & Resorts International kadrosunu yeni isimlerle güçlendirmeye devam ediyor. Dedeman Hotels & Resorts International İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevine deneyimli isim Sema Kayacıklıoğlu getirildi.   

Türk turizminin ilk uluslararası otel zinciri...

Domino’s Türkiye fast-food pazarında liderliği hedefliyor

İzlediği nokta atışı pazarlama stratejisiyle 2019 yılında önemli bir dönüşüm yaşayan Domino’s, 2020 yılında fiyat ve ulaşılabilirliğiyle Türkiye fast-food pazarında liderliği hedefliyor. Pizza satan evlere servis markası kimliğini genişleterek “Domino’s Sofrası” konseptini yaratan ve Ekm...