loader
ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜ MESAJI

ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜ MESAJI

Antalya Ak Parti Milletvekili ve TBMM Akdeniz Parlamenterler Asamblesi Komisyonu Başkanı Atay Uslu 10 Ocak Çalışan Gazeteciler günü nedeniyle bir mesaj yayınladı.

Milletvekili Atay Uslu mesajında şunları ifade etti:

“Görevini yerine getirirken hiçbir zorluğa aldırmadan yeri geldiğinde canını bile feda edebilen gazetecilerimiz yaşamın vazgeçilmez bir unsurudur.

Gazetecilerimiz ve medya mensuplarımız,  demokrasinin temel taşlarından olan ve farklı görüş ve düşünceleri objektif bir şekilde aktararak kamuoyunun doğru bilgilenmesine vesile olmaktadır.

Dünyanın bir çok bölgesinde doğru ve eksiksiz habercilik anlayışı ile fedakârca görev yapan, yaşanan olayları dünyaya duyurmak için canını tehlikeye atan ve bu uğurda hayatını kaybeden tüm gazetecileri saygı ile anıyorum.

Bizleri bilgilendiren, İnsanlık, Medeniyetimiz ve Ülkemiz için çalışan basın mensuplarımıza, gazetecilerimize başarılı, sağlıklı ve mutlu günler diliyor ve teşekkürlerimi sunuyorum.

10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü en içten dileklerimle kutluyorum.”

 


Etiketler: ANTALYAAKPARTİ TBMM ATAYUSLU ÇALIŞANGAZETECİLERGÜNÜ AKDENİZ ANTALYA SİYASET

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Türel Ispartalı hemşehrileri ile buluştu

“Hayaller gerçek oluyor”

Antalya’yı birçok ilkle tanıştırdıklarını anlatan Başkan Türel, “Biz göreve geldiğimizde Antalya’da köprülü kavşaklar yoktu, hafif raylı sistem yoktu. 10 sene önce Varsak’a tren getireceğiz deseydim herkes bana gülerdi. Bu ha...

Turunç Masa, Muratpaşa’ya bağlar

Turunç Masa, Muratpaşa’ya bağlar


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi’nin ‘sorun çözen’ uygulaması Turunç Masa’ya Şubat’ta ulaşan 9 bin 345

başvurunun yüzde 94.4’ü çağrı merkezi, internet ve sosyal medya uygulamaları üzerinden gerçekleşti.

Belediyeye gelmeden dahi sorunlarına çöz...

Mimarlık ödülünü Başkan Uysal aldı

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Türkiye’de nitelikli mimarlık ürünlerinin ortaya çıkmasına

destek olan işverenleri onurlandırmak hedefiyle 12 yıldır verilen Arkitera İşveren Ödülü 2019’u

İstanbul’da düzenlenen törenle aldı.

Yapı ve mim...