loader
Büyükşehir’in modern sağlık merkezi gün sayıyor

Büyükşehir’in modern sağlık merkezi gün sayıyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Kepez ilçesinde oluşturduğu sağlık merkezindeki çalışmaları
tamamlandı. Modern sağlık merkezi açılış için gün sayıyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı Ağız ve Diş Sağlığı
Merkezi yıllardır Sütçüler'deki binasında 4 ünite ile hizmet veriyordu. Artan nüfus ve ihtiyaç
doğrultusunda harekete geçen Büyükşehir Belediyesi, Kepez ilçesinde yeni bir modern sağlık
merkezi kurdu. Çalışmaları tamamlanan merkez, gerekli izinlerin alınmasının ardından
hizmete girecek.
MODERN TEKNOLOJİYLE TEDAVİ
Büyükşehir Belediyesi Sağlık Merkezi Kepez ilçesi Sakarya Bulvarı Otogar Kavşağı
yakınındaki yeni yerinde hizmet verecek. Bu kapsamda 5 katlı ve 2000 metrekare kapalı alana
sahip bina Büyükşehir Belediyesi tarafından kapsamlı bir sağlık merkezine dönüştürdü.
Teknolojinin tüm imkanlarının kullanıldığı merkezde, ağız ve diş sağlığı konusunda tanı ve
tedavi işlemleri gerçekleştirilecek. Sağlık Merkezi'nde ilk etapta 7-14 yaş çocuklar için
ücretsiz diş muayenesi ve koruyucu tedaviler uygulanacak. Merkezde ilerleyen aşamalarda
yetişkinlere de ücretsiz diş sağlığı hizmeti verilecek.
İHTİYAÇLARA CEVAP VERECEK
Modern şartlarda hizmet verecek sağlık merkezi bünyesinde 10 ünitelik bir diş polikliniği, 5
adet normal poliklinik hekimliği ile engelli hastaların daha kolay ve bir şekilde tedavi
olabilmeleri için engelli diş polikliniği oluşturuldu. Merkez içerisinde panoramik röntgen
cihazı, bebek bakım ünitesi ve oyun odası da bulunuyor. Daha önce Kuzeyyaka Mahallesi'nde
olan Evde Sağlık Birimi de bu binaya taşındı. Merkezde ilerleyen zamanda genel poliklinik,
çocuk sağlığı ve hastalıkları polikliniği, diyetisyen ve psikolog hizmetlerinin verilmesi de
planlanıyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kemer Kuzdere'de alt yapı çalışması sürüyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT ekipleri, Kemer ilçesi Kuzdere  mahallesi Çaybaşı mevkiinde alt yapı çalışmasını sürdürüyor.

...
Büyükelçi Kılıç, söz konusu anlaşmanın, bir

Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Serdar Kılıç, "PYD/YPG'ye ABD'nin dostu diyorlar, halbuki onlar ABD'nin dostu değil. Bunlar ABD'nin desteğini Suriye'de Marksist bir devlet kurmak için kullanan bir gruptur. Bizim temel amacımız ise Suriye'nin toprak bütünlüğü...

Kepez ekmeğini taştan çıkarıyor

Kepez ekmeğini taştan çıkarıyor


6 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, mobil konkasör (taş kırma makinesi) ile her türlü inşaat atıklarını ve asfalt kırıklarını, yol yapımı için zemin kaplama malzemesine dönüştürerek, yıllık 1 milyon TL tasarruf sağlıyor. Başkan Hakan Tütüncü, çevre kirliliğinin azaltılmasına yardımcı olan bu ...