|
|||
|
|||
GÖLBAŞI’NIN PARKLARI GÜNEŞ ENERJİSİYLE EVLERİ İSE SU TASARRUFUYLA KALKINIYOR
Gölbaşı Belediyesi geri dönüşüme verdiği önem kapsamında çalışmalarına devam ediyor. “Mücadelemiz daha yaşanabilir bir gelecek için” diyen Ramazan Şimşek “11-...
2010-2018 yıllarını kapsayan Sürdürülebilir Kalkınma Göstergeleri raporuna göre, Türkiye’nin yüzde 92,7’sinin cep telefonu kullandığı kaydedildi. İnternet kullananların oranı ise yüzde 71,0 olarak belirlenirken, bu rakamın 2010 yılında sadece yüzde 37,6 olduğu saptandı.
0 Yorum