loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

 Büyükşehir ata sporuna desteğini sürdürüyor

Serik Güreş Eğitim Merkezi yenileniyor
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi pandemi nedeniyle faaliyetlerine ara veren Serik Güreş Eğitim Merkezi'nde kapsamlı bir bakım onarım çalışması başlattı. Merkez, yapılacak olan bir dizi tadilat, tamirat, bakım ve onarım çalışmas...

 Büyükşehir fırtınadan devrilen ağaçlara müdahale etti

Antalya genelinde etkili olan fırtına ve yağmur nedeniyle devrilen ağaçlara Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri müdahale etti.

...
Otobüs seferleri azaldı, taksiciler şehirler arası seyahat başlattı

ANTALYA'da koronavirüs tedbirlerinin ardından başka bir ile seyahat valilik iznine bağlanınca ve bu nedenle otobüs seferleri durma noktasına gelince otogardaki taksiciler, şehirler arası yolculuk uygulaması başlattı. Taksiciler, 2 ya da 3'er kişilik grupları 'indirimli' olarak İst...