loader
Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90. yıldönümü kutlandı

Başkan Böcek, "Ata'mızın izinde yürümeye devam ediyoruz"
 
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Antalya'ya gelişinin 90'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı. Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, "Atatürk'ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda Antalya'yı daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük önder Atatürk'ün izinde yürümeye devam ediyoruz" dedi.


Etiketler: ATATÜRK GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAYILDÖNÜMÜ BAŞKANMUHİTTİNBÖCEK ANTALYA AKDENİZ ATATÜRKKÜLTÜRMERKEZİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Hakkari'de hain terör saldırısı: 2 asker şehit 1 asker yaralı

HAKKARİ 'de teröristlerce askeri araca saldırı düzenlendi. Düzenlenen hain saldırıda 2 asker şehit oldu, bir asker yaralandı. Bölgede operasyonlar devam ediyor.

MİLLİ Savunma Bakanlığı, Hakkari bölgesinde askeri araca PKK'lı teröristlerce uzak mesafeden yapılan saldırı sonucu 2 askerin şehit...

Ceplerinden uyuşturucu çıkan şahıslar uyuşturucu satıcılarını yakalattı

Antalya'da durumlarından şüphelenilerek durdurulan iki şahsın yapılan üst aramasında ceplerinden uyuşturucu çıktı. Şahısların uyuşturucuyu aldıkları diğer şüphelileri ihbar etmeleri sonucu kendilerine uyuşturucu temin eden iki zanlı yakalanarak cezaevine gönderildi.

Antalya Manavgat Cumhuriyet Ba...

Türkiye madeni yağlar pazarının tartışmasız lideri: Petrol Ofisi

Petrol Ofisi’nin madeni yağlar alanında elde ettiği bu başarının tesadüfi olmadığına vurgu yapan Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper, “Bu başarı, liderlik sorumluluğu ile her alanda attığımız, doğru ve güçlü adımların bir sonucu. Hayata geçirdiğimiz sistemimiz, stratejimiz ve çalışma...