loader
ASAT tonlarca su kaybını önledi

ASAT tonlarca su kaybını önledi

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, kent merkezinde gerçekleştirdiği çalışma ile tonlarca su kaybını önledi. ASAT ekipleri, sokağa çıkma kısıtlamasında 168 kilometrelik içme suyu hattında teknik cihazlarla dinleme yaparak, 100 farklı noktada tespit edilen arızaları giderdi


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Elmalı ve Korkuteli'de ata tohumları çimlendi

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin Elmalı ve Korkuteli'de ekime müsait alanların tarıma kazandırılması için çiftçilere Kasım ayında dağıtılan ata buğday tohumları çimlendi. Kar yağışları da çiftçiyi ayrıca mutlu etti. 

...
Emeklilere Bayram İkramiyeleri 27-31 Mayıs Tarihlerinde Verilecek

Emekliler bu yıl Ramazan ve Kurban Bayramı'nda biner liralık ikramiyelerle toplamda 2 bin lirayı cebine koyacak. 27-31 Mayıs'ta hesaplarda olacak emekli ikramiyelerinin tutarı 28 milyar lirayı bulacak. İşte emekli maaşı ve emekli bayram ikramiyesi ile ilgili tüm merak edilenler.

Haberin Devamı

FİNİKE’DEKİ 14 YENİ MERMER OCAĞI TBMM GÜNDEMİNDE

FİNİKE’DEKİ 14 YENİ MERMER OCAĞI TBMM GÜNDEMİNDE

CHP’Lİ BUDAK: “DOĞAYI KATLETMEK GELECEĞİMİZİ YOK ETMEKTİR”

CHP Antalya Milletvekili Çetin Osman Budak, Antalya’nın Finike ilçesinde 14 yeni mermer ocağının daha açılacağı yönündeki iddiaları TBMM g&uum...