loader
ASAT Alanya Konaklı Arıtma Tesisi'nin kapasitesini iki katına çıkarıyor

ASAT Alanya Konaklı Arıtma Tesisi'nin kapasitesini iki katına çıkarıyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Alanya- Konaklı Arıtma Tesisi'nde başlattığı iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmasıyla kapasitesini iki katına çıkarıyor. Yaklaşık 13 milyon liraya mal olması beklenen yatırımın Nisan ayı içinde tamamlanması hedefleniyor.
 

Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Pakdemirli: Korona ile topla ve tüfekle savaşılmıyor! Savunma sanayi kadar önemli

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli Covid-19 salgını tedbirleri dolayısıyla illerde gerçekleştirdiği tarım orman sektör toplantılarını ilk kez video konferans yöntemiyle Antalya tarım orman sektör temsilcileri ile gerçekleştirdi.Toplantıda yaptığı konuşmada geldiği ilk günden beri, &u...

SAĞLIK ÇALIŞANLARI İLE AŞI ANKETİ YAPAN TÜSAD, KAMUOYUNA DA ÇAĞRI YAPTI

Sırası gelen herkes COVID-19 aşısı olmalı

Solunum Derneği TÜSAD, yaptığı bir anketle, sağlıkçıların COVID-19 aşısı konusuna nasıl yaklaştığını araştırdı. Çoğunluğu hekimlerden oluşan anket katılımcıların 4’te 1’i hastalığı geçirirken yüzde 91&...

Kepez tarımı canlandırdı

Kepez tarımı canlandırdı


6 yıl önce Best Haber

Başkan Hakan Tütüncü, farkındalık oluşturmak amacıyla atıl haldeki 540 dönüm araziye buğday ektiklerini anımsatarak, “Bu farkındalık şimdiden oluştu. Biz 540 dönüm araziyi ekince, hemşehrilerimiz de önceki yıllarda değerlendirmedikleri arazilerini ekmeye başladılar.” dedi.

Kepe...