loader
Antalya iş dünyası seferber oldu

Antalya iş dünyası seferber oldu

Merkez üssü Elazığ Sivrice olan 6,8 şiddetindeki depremin hemen ardından Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nin girişimi üzerine, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası'nın çağrısıyla Oda üyeleri, bölge oda ve borsaları, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşların katkılarıyla toplanan 2 TIR dolusu yardım malzemesi Elazığ'daki AFAD Koordinasyon Merkezi'ne gönderildi.
TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve ATSO Başkanı Davut Çetin, ATSO hizmet binasında oluşturulan koordinasyon merkezinde gün boyu yardımların kabul edildiğini ve kısa sürede deprem bölgesine ulaştırılmak üzere yola çıktığını söyledi. Davut Çetin, yardım TIR'ında ilgili kurumların talebi doğrultusunda hazırlanan ısıtıcı, battaniye, yastık, çocuk bezi, bot, mont, su gibi temel ihtiyaç maddeleri bulunduğunu kaydetti.
Davut Çetin, bölgede bulunan Alanya, Manavgat, Kumluca Ticaret ve Sanayi Odaları, Antalya ve Kumluca Ticaret Borsaları başta olmak üzere iş dünyasının ve vatandaşların yaşanan deprem felaketi sonrasında her zaman olduğu gibi örnek bir birliktelik sergilediğini vurguladı.
İhtiyaç duyulduğu her an yardıma hazır olduklarını ifade eden Davut Çetin "Depremde vefat edenlere Allah'tan rahmet, yaralananlara acil şifalar diliyorum. Depremden etkilenen tüm vatandaşlara da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Ülkemizle ilgili her konuda olduğu gibi bu konuda da üzerimize düşen her türlü sorumluluğu, birlik ve beraberlik içinde yapmaya devam edeceğiz" dedi.
 


Etiketler: ELAZIĞ SİVRİCE ODALARVEBORSALARBİRLİĞİ TİCARETVESANAYİODASI AFAD DAVUTÇETİN TÜRKİYE DEPREM AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya Trafiği Helikopter Ve Drone ile Denetlendi

Trafik güveni ve düzenin sağlanması amacıyla; denetim faaliyetlerinin her zaman ve her yerde etkin bir şekilde gerçekleştirilerek, sürücülerde algılanan yakalanma riski duygusunun sürekli ve üst düzeyde tutulabilmesi için, otoyollarda ve şehirlerarası karayollarında gözlenen “sağ �...

29 Ekim’de belediyeye ait toplu ulaşım araçları ücretsiz olacak

 

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda Antalya’nın 5 merkez ilçesinde belediyeye ait toplu ulaşım araçları ücretsiz olacak. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, “Hemşehrilerimizin Cumhuriyet Bayramı coşkusunu doya doya yaşaması ve düzenlenecek kutlama programlar�...

CHP Antalya Mv. Rafet Zeybek Bütçe Konuşması

CHP Antalya Milletvekili ve Adalet Komisyonu Üyesi Rafet Zeybek TBMM’de

devam eden 2020 Merkezi Yönetim Bütçe Görüşmelerinde Hâkimler ve Savcılar Kurulu

bütçesi üzerine Genel Kurul’da konuştu.

CHP Antalya Milletvekili Rafet Zeybek konuşmasında “yarg...