loader
Antalya’da Trafik Bölge Değerlendirme Toplantısının Açılışı Yapıldı

Antalya’da Trafik Bölge Değerlendirme Toplantısının Açılışı Yapıldı

Antalya’da Trafik Bölge Değerlendirme Toplantısının Açılışı Yapıldı
İçişleri Bakanlığı koordinesinde, Karayolu Trafik Güvenliği Stratejisi ve Eylem Planı çerçevesinde illerimizce yürütülen faaliyetlerin ve belirtilen hedeflere yönelik mevcut durumun detaylı olarak değerlendirilmesi, trafikle ilgili sorunların incelenerek uygulayıcı personelin çözüme yönelik görüş ve önerilerinin alınması vb. konuların görüşülmesi amacıyla 04 Aralık 2019 günü Trafik Bölge Değerlendirme toplantısı’nın açılışı yapıldı.
04-05 Aralık 2019 tarihinde, Antalya İlinde planlanan toplantıya, Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Sayın Mehmet Fatih SERDENGEÇTİ, İl Emniyet Müdürümüz Sayın Mehmet Murat ULUCAN, Trafik Eğitim ve Araştırma Dairesi Başkanı Sayın Ali TEMİZ, Trafik Planlama ve Destek Dairesi Başkanı Sayın Mehmet YAVUZ, Milli Eğitim Müdürü Sayın Yüksel ARSLAN, İl Jandarma Komutan Yardımcısı Sayın Albay Mete BARAKAZİ, Emekli Emniyet Genel Müdür Yardımcısı TEMÜDDER Derneği Antalya Şube Başkanı Sayın Feyzullah ARSLAN, (22) ilin Trafikten Sorumlu İl Emniyet Müdür Yardımcıları, Trafik Denetleme ve Tescil Şube Müdürleri ile trafik personeli katıldı.
Toplantının açılışında konuşan İl Emniyet Müdürümüz Sayın Mehmet Murat ULUCAN; Ülkemizde huzur ve güvenin temini için çok büyük mücadeleler verildiğini, son iki üç yıl içerisinde Asayiş, Terör, ve Uyuşturucu ile Mücadelede yapılan başarıların yanı sıra, trafik kazalarının ve öncelikle ölümlü trafik kazalarının önüne geçilmesi noktasında Sayın Cumhurbaşkanımızın gösterdiği hedefler doğrultusunda, İçişleri Bakanımız Sayın Süleyman SOYLU’ nun liderliği ve trafik konusuna verdiği önem ile Emniyet Genel Müdürlüğümüzün konuyla ilgili hassasiyeti sayesinde, Karayolu Trafik Güvenliği konusunda ülkemiz genelinde çok önemli stratejiler ve projeler oluşturularak uygulandığını ifade etti.
Antalya Emniyet Müdürlüğü olarak da trafik personel istihdamını artırıldığını, çeşitli projeler ve kampanyalar hayata geçirildiğini, bunun da olumlu etkilerini gördüklerini, trafik güvenliğine katkıda bulunmak amacıyla çalışmaların hız kesmeden devam edeceğini vurguladı.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur.

                                                                          ANTALYA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ


Etiketler: ANTALYA AKDENİZ TÜRKİYE EMNİYETGENELMÜDÜRLÜĞÜ MEHMETMURATULUCAN SÜLEYMANSOYLU

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya’nın gizli cenneti; Kapuz Kanyonu

Antalya’nın gizli cenneti; Kapuz Kanyonu

Başkan Esen; “Kapuz Kanyonu’nu turizme kazandıracağız”

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, Konyaaltı’nın eşsiz manzarasıyla doğa tutkunlarının yeni gözdesi olan Kapuz Kanyonu’nda incelemelerde bulundu. Başkan Esen, Antalya’nın ke...

KEMER YENİ MİSAFİR PROFİLİ ÜRETMEK ZORUNDA!

Limak Turizm Grubu Koordinatörü Kaan Kaşif Kavaloğlu, Kemer turizmindeki gelişmeleri Halil Öncü’ye değerlendirdi.

Kemer’de bulunan otelimiz Avrupa’nın son kalelerinden bir tanesi!

Özellikle son beş yılda Kemer bölgesinin sadece BDT ülkeleri ve yurt içi ...

Evde bakım hizmeti mutlu ediyor

Evde bakım hizmeti mutlu ediyor


7 yıl önce Best Haber

Antalya Büyükşehir Belediyesi zor durumda olan yaşlı, yatalak, engelli ve evsiz bireylere
evde bakım hizmeti ile destek oluyor. Engelli, yaşlı ve yatalak durumdaki vatandaşların
muayene ve tedavileri, öz bakımları yapılıyor, evleri temizleniyor. Mobil kuaför hizmeti de
verilen bireyler Başkan Muhittin ...