loader
Alman turist 'Beni çöpe atın' yazılı notla ölü bulundu

Alman turist 'Beni çöpe atın' yazılı notla ölü bulundu

Antalya'nın Alanya ilçesinde yerleşik yaşayan 57 yaşındaki Alman uyruklu erkek turist yalnız kaldığı evinde ölü bulundu. Turistin evinden "Beni çöpe atın" yazılı kağıt çıktı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde yerleşik yaşayan 57 yaşındaki Alman uyruklu erkek turist yalnız kaldığı evinde ölü bulundu. İntihar ettiği şüphesi üzerinde durulan Alman'ın evinde "Benim anne, baba ve kardeşler öldü. Benim et çöpe atıyorsunuz en güzel" ve "Türkiye her şey için teşekkür ederim" yazılı not bulundu.

Olay, sabah saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi Selam Sokak üzerindeki Yosun1 Apartmanı'nın 3. katındaki dairede meydana geldi. Yalnız yaşayan Alman uyruklu Uwe Szramek'ten (57) bir süredir haber alamayan komşuları durumu polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri savcılıktan alınan izinin ardından çilingir yardımıyla kapıyı açarak Alman turistin evine girdi. İçeri giren polis ekipleri evin banyosunda Uwe Szramek'i ölü halde buldu. Yapılan incelemelerde Szramek'in vücudunun isle kaplı olduğu ve çevresinde çok sayıda mangal kömürünün bulunduğu tespit edildi.

"BENİM ET ÇÖPE ATIYORSUNUZ EN GÜZEL"

Evde yapılan aramalarda ise, "Benim anne, baba ve kardeşler öldü. Başka akraba yok, belki siz beni yabancılar mezarlığına koymak istersiniz ama gerek yok. Benim et çöpe atıyorsunuz en güzel! Teşekkür ederim" ile "Türkiye her şey için teşekkür ederim. Benim Yamaha motosikleti temizlik için ev sahibine bırakıyorum" yazılı 2 not bulundu.

CESET ANTALYA ADLİ TIP KURUMUNA GÖNDERİLDİ

İntihar şüphesi üzerine durulan Alman turisttin cesedi savcılık incelemesinin ardından kesin ölüm nedeni belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

 

KAYNAK: https://www.haberler.com/alman-turist-beni-cope-atin-yazili-notla-olu-12340899-haberi/


Etiketler: Uwe Szramek Alanya Antalya Akdeniz Ölüm

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sporun adresi Antalya Spor ve Fitnes Merkezleri (ASFİM)


94 bin 385 vatandaş 
ASFİM’i tercih etti

Büyükşehir Belediyesi’nin her yaştan Antalyalı spor yapsın diye hizmete açtığı Antalya Spor ve Fitnees Merkezleri (ASFİM) sağlıklı yaşamın kapılarını aralıyor. ASFİM’lerden bu güne kadar 94 bin 385 vatandaş ücretsiz yara...

Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda Pozitif Yaşam Söyleşisi

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım programı tarafından düzenlenen Uygulamada Halkla İlişkiler ve İletişim Etkinlikleri kapsamında Yazar ve Halkla İlişkiler Uzmanı Serkan Akkuş ‘Pozitif Yaşam Hayal Mi? Durma Harekete Geç’ konulu söyleşisi ile öğre...

Uyuşturucu İle Mücadele Çalışmaları

Antalya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz görevlilerimizce, ilimiz genelinde uyuşturucu ticareti ve uyuşturucu kullanımı ile ilgili yapılan çalışmalar kapsamında riskli bölgeler tespit edilmiştir.
2017 yılı ikinci yarısından i...