loader
Alanya’da fayton ve atlar teslim alındı

Alanya’da fayton ve atlar teslim alındı

Alanya’da fayton ve atlar teslim alındı
Atlar hayvanat bahçesine gönderildi
Büyükşehir Belediyesi’nin Antalya’da 10 Haziran itibariyle fayton faaliyetlerini sona
erdirmesinin ardından Alanya’da faaliyet gösteren 4 faytoncu daha atlarını teslim etti. 8 at
Antalya Hayvanat Bahçesi’ne gönderildi.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek 10 Haziran 2019 itibariyle
Antalya’daki fayton faaliyetlerini durdurma ve trafikten men etme kararı almıştı. Başkan
Böcek, at sahiplerinin ya da ailelerinden bir kişinin belediyede istihdam edileceğini, atların ise
hayvanat bahçesine alınacağını söylemişti.
Antalya’da faytonculuk faaliyeti sona ermesinin andından Antalya’da faytona koşulan 40 at
Büyükşehir Belediyesi Hayvanat Bahçesi’ne alındı. 21 faytoncuya da fayton ve at bedeli
olarak 420 bin lira ödeme yapıldı. Alanya’da atlarını teslim etmeyen 4 faytoncu da bugün
atlarını Büyükşehir Belediyesi yetkililerine teslim etti. Faytonlara koşulan 8 at belediye
yetkililerince teslim alındı. Karşılıklı imzalanan tutanaklar sonrası atlar Antalya Hayvanat
Bahçesi’ne gönderildi.


Etiketler: ALANYA ANTALYA FAYTON ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MUHİTTİN BÖCEK

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Dünyanın En Büyük Robotik Etkinliği  Antalya’ya Geliyor!


Dünyanın en büyük robot yarışmaları için tercih edilen platform olan VEX IQ OFF-SEASON Robotik Turnuvası Antalya’da başlıyor. Lise düzeyinde 25’in üzerinde takımın katılacağı turnuva, 23 - 24 Mart tarihlerinde Antalya Migros AVM’de gerçekleşecek ve tüm Antalyalılar tarafı...

Kanseri sanatla yeniyorlar

Kanseri sanatla yeniyorlar


8 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, Memorial Antalya Hastanesi’nde Kemoterapi ve Sanat Merkezi’nde tedavi gören 50 hastanın yaptığı eserlerle açılan ‘Büyük Fırçalar ile Hayata Bir Renk, Bir Dokunuş’ sergisine ev sahipliği yapıyor.

Kepez Belediye  Başkanı Hakan Tütüncü'nün...

Başkan Kurnaz, otogar esnafını ziyaret etti

CHP Kepez İlçe Başkanı Önder Kurnaz, Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali esnafını, çalışanlarını
ziyaret ederek onların sıkıntılarını ve beklentilerini dinledi.
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kepez İlçe Başkanı Önder Kurnaz yönetim kurulu üyeleri ile birlikte
Antalya ...