loader
Alanya’da fayton ve atlar teslim alındı

Alanya’da fayton ve atlar teslim alındı

Alanya’da fayton ve atlar teslim alındı
Atlar hayvanat bahçesine gönderildi
Büyükşehir Belediyesi’nin Antalya’da 10 Haziran itibariyle fayton faaliyetlerini sona
erdirmesinin ardından Alanya’da faaliyet gösteren 4 faytoncu daha atlarını teslim etti. 8 at
Antalya Hayvanat Bahçesi’ne gönderildi.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek 10 Haziran 2019 itibariyle
Antalya’daki fayton faaliyetlerini durdurma ve trafikten men etme kararı almıştı. Başkan
Böcek, at sahiplerinin ya da ailelerinden bir kişinin belediyede istihdam edileceğini, atların ise
hayvanat bahçesine alınacağını söylemişti.
Antalya’da faytonculuk faaliyeti sona ermesinin andından Antalya’da faytona koşulan 40 at
Büyükşehir Belediyesi Hayvanat Bahçesi’ne alındı. 21 faytoncuya da fayton ve at bedeli
olarak 420 bin lira ödeme yapıldı. Alanya’da atlarını teslim etmeyen 4 faytoncu da bugün
atlarını Büyükşehir Belediyesi yetkililerine teslim etti. Faytonlara koşulan 8 at belediye
yetkililerince teslim alındı. Karşılıklı imzalanan tutanaklar sonrası atlar Antalya Hayvanat
Bahçesi’ne gönderildi.


Etiketler: ALANYA ANTALYA FAYTON ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MUHİTTİN BÖCEK

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Paralimpik Okçularımız Dünya İkincisi Oldu

ASAT Sporlu Torun göğsümüzü kabarttı

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Gençlik ve Spor Kulübü’nün başarılı sporcusu Zehra
Özbey Torun’un da aralarında bulunduğu Klasik Yay Kadın Milli Takımımız Hollanda’da
dünya ikincisi oldu. Özbey ve...

Büyükşehir’den Antalya Aile ve Çocuk Günleri

Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, “Antalya Aile ve
Çocuk Günleri” düzenliyor. 12 Ocak Pazar günü saat 14.00’da düzenlenecek konferansa
Eğitim Bilimci Mehmet Altunpınar konuşmacı olarak katılacak.
Büyükşeh...

Başkan Böcek'in en büyük destekçisi kadın çalışanlar

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin hizmetlerine kadınlar yön veriyor. Başkan Muhittin Böcek, kadın emeğine verdiği önemin bir göstergesi olarak Büyükşehir Belediyesi'nin en üst kademelerini kadınlara emanet etti. Genel Sekreterlik dahil 29 kadın yöneticinin görev aldığı Büy&uum...