loader
6 Mart Mesajı

6 Mart Mesajı

Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, Antalya’mıza gelişinin 90. yıldönümünde saygı,
minnet ve rahmetle anıyorum.
Milli Mücadelenin zaferin ardından Türkiye Cumhuriyeti’nin vilayetlerini dolaşarak Anadolu
insanıyla bir araya gelen Gazi Mustafa Kemal Atatürk, savaşın kazanılmasında büyük emeği
geçen Anadolu insanına şükranlarını iletmiş, bu ziyaretlerde milletine moral aşılamıştır. Ulu
Önder Atatürk 6 Mart 1930 tarihindeki ziyaetiyle onurlandırdığı şehrimiz için “Hiç şüphesiz
ki Antalya dünyanın en güzel yeridir” demiş ve hayranlığını dile getirmiştir.
Atatürk 6 Mart 1930’da Antalya’ya gelişinde büyük bir coşku ve sevgiyle karşılanmıştır.
Ata’mız Antalya’ya geldiği gün Kepez’den şehir merkezine kadar Antalya halkı, yolun iki
tarafını doldurmuş, Türk Milletinin kurtarıcısı ve Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu
olan Ata’sına gönülden sevgilerini iletmiştir.
Bugün bizler de Ata’mızın Antalya’ya gelişinin 90. yıldönümünü büyük bir gurur ve kıvanç
içerisinde coşkuyla kutluyoruz. Ulu Önder Atatürk’ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda,
gösterdiği hedefe ulaşmak, şehrimizi daha da ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim
ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük Önder Atatürk’ün izinde yürümeye devam ediyoruz.
Bu duygu ve düşüncelerle Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak
üzere, tüm şehitlerimizi rahmetle ve minnetle anıyorum.
Sevgiyle kalın, Cumhuriyetle kalın, Atatürk’le kalın.


Etiketler: GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAKURULUŞ MİLLİMÜCADELE ULUÖNDERATATÜRK T.C. TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Elmalılı çocuklar AKBEM’de buluşuyor

Elmalılı çocuklar AKBEM’de buluşuyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Elmalı AKBEM Kreş ve Gündüz Bakım Evi ilçedeki
3-6 yaş arası çocuklara hizmet veriyor.
Büyükşehir Belediyesi Elmalılı Muhammed Hamdi Yazır Kültür Merkezi bünyesinde hi...

Akdeniz Belediyeler Birliği Başkan Uysal’ın konuğu.

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Akdeniz Belediyeler Birliği ve Kepez Belediye

Başkanı Hakan Tütüncü ve Birlik Encümeni’ni makamında kabul etti. Başkan Uysal;

birliklerin, Türkiye genelinde siyaset üstü ortak akıl çalışmasına öncülük etmesini diledi.<...

Büyükşehir Zübeyde Hanım’ı andı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’ı
andı. Etkinlikler kapsamında, ‘Zübeyde Hanım’ın Kızları Karma Resim Sergisi’ ve
‘Farkındaysak Varız’ Kadına Şiddete Dur Diyoruz konulu söyleşi gerçekleştirildi....