loader
6 Mart Mesajı

6 Mart Mesajı

Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, Antalya’mıza gelişinin 90. yıldönümünde saygı,
minnet ve rahmetle anıyorum.
Milli Mücadelenin zaferin ardından Türkiye Cumhuriyeti’nin vilayetlerini dolaşarak Anadolu
insanıyla bir araya gelen Gazi Mustafa Kemal Atatürk, savaşın kazanılmasında büyük emeği
geçen Anadolu insanına şükranlarını iletmiş, bu ziyaretlerde milletine moral aşılamıştır. Ulu
Önder Atatürk 6 Mart 1930 tarihindeki ziyaetiyle onurlandırdığı şehrimiz için “Hiç şüphesiz
ki Antalya dünyanın en güzel yeridir” demiş ve hayranlığını dile getirmiştir.
Atatürk 6 Mart 1930’da Antalya’ya gelişinde büyük bir coşku ve sevgiyle karşılanmıştır.
Ata’mız Antalya’ya geldiği gün Kepez’den şehir merkezine kadar Antalya halkı, yolun iki
tarafını doldurmuş, Türk Milletinin kurtarıcısı ve Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu
olan Ata’sına gönülden sevgilerini iletmiştir.
Bugün bizler de Ata’mızın Antalya’ya gelişinin 90. yıldönümünü büyük bir gurur ve kıvanç
içerisinde coşkuyla kutluyoruz. Ulu Önder Atatürk’ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda,
gösterdiği hedefe ulaşmak, şehrimizi daha da ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim
ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük Önder Atatürk’ün izinde yürümeye devam ediyoruz.
Bu duygu ve düşüncelerle Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak
üzere, tüm şehitlerimizi rahmetle ve minnetle anıyorum.
Sevgiyle kalın, Cumhuriyetle kalın, Atatürk’le kalın.


Etiketler: GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAKURULUŞ MİLLİMÜCADELE ULUÖNDERATATÜRK T.C. TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Minikler tarımla tanışıyor

Minikler tarımla tanışıyor


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi; Antalya Gıda Topluluğu, Doğal Tarım Merkezi ve Atalık Tohum Takas Grubu işbirliğinde doğal tarım uygulamaları ve tohum topu atölyesi etkinlikl...

YÖRSİAD’dan Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen’e Ziyaret

YÖRSİAD ( Yörük Sanayici ve İş İnsanları Derneği ) Yönetim Kurulu, Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen’i makamında ziyaret etti. Ziyarete YÖRSİAD Başkanı M.Aykut Ege, Yönetim Kurulu Üyeleri Süleyman Kaplan Adem İnal ve Mustafa Baysan katıldı.

YÖRSİAD Başkanı M.Aykut Ege ziya...

Belediye personeline iş güvenliği eğitimi  

Belediye personeline iş güvenliği eğitimi  

Kepez Belediyesi tarafından, çalışan personele 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği ile 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında “Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi” semineri verildi.

Temel İş Sağlığı ve G&uum...