loader
6 Mart Mesajı

6 Mart Mesajı

Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, Antalya’mıza gelişinin 90. yıldönümünde saygı,
minnet ve rahmetle anıyorum.
Milli Mücadelenin zaferin ardından Türkiye Cumhuriyeti’nin vilayetlerini dolaşarak Anadolu
insanıyla bir araya gelen Gazi Mustafa Kemal Atatürk, savaşın kazanılmasında büyük emeği
geçen Anadolu insanına şükranlarını iletmiş, bu ziyaretlerde milletine moral aşılamıştır. Ulu
Önder Atatürk 6 Mart 1930 tarihindeki ziyaetiyle onurlandırdığı şehrimiz için “Hiç şüphesiz
ki Antalya dünyanın en güzel yeridir” demiş ve hayranlığını dile getirmiştir.
Atatürk 6 Mart 1930’da Antalya’ya gelişinde büyük bir coşku ve sevgiyle karşılanmıştır.
Ata’mız Antalya’ya geldiği gün Kepez’den şehir merkezine kadar Antalya halkı, yolun iki
tarafını doldurmuş, Türk Milletinin kurtarıcısı ve Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu
olan Ata’sına gönülden sevgilerini iletmiştir.
Bugün bizler de Ata’mızın Antalya’ya gelişinin 90. yıldönümünü büyük bir gurur ve kıvanç
içerisinde coşkuyla kutluyoruz. Ulu Önder Atatürk’ün devrim ve ilkeleri doğrultusunda,
gösterdiği hedefe ulaşmak, şehrimizi daha da ileriye taşımak için gece gündüz demeden azim
ve kararlılıkla çalışıyoruz. Büyük Önder Atatürk’ün izinde yürümeye devam ediyoruz.
Bu duygu ve düşüncelerle Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak
üzere, tüm şehitlerimizi rahmetle ve minnetle anıyorum.
Sevgiyle kalın, Cumhuriyetle kalın, Atatürk’le kalın.


Etiketler: GAZİMUSTAFAKEMALATATÜRK ANTALYAKURULUŞ MİLLİMÜCADELE ULUÖNDERATATÜRK T.C. TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ABD'den yeni tasarı Türkiye'yi Doğu Akdeniz'den silecekler

Amerika tüm hatlarıyla Türkiye'yi hedef almış durumda. Rus S-400 füzelerinin satın alınmasına karşı çıkan Washington tehdit dilini artık sahaya taşımaya hazırlanıyor.

Ekonomik yaptırım hazırlığındaki ABD'nin yeni hamlesini, Habertürk Washington muhabiri Serdar Turgut, "İstanbul bir şe...

Eski modaya yeni dokunuş

Eski modaya yeni dokunuş


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi’nin sivil toplum kuruluşları, öğrenciler, genç girişimciler ve yatırımcımlar için

yaşam merkezi haline gelen Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezlerinde (ASSİM)

kadınlar bir araya geldi, çeyiz sandıklarını açıp eskinin moda olmuş giysileri...

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, apartman görevlileri ile buluştu

Falezlerde Muratpaşa’nın farkı var
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Erdal İnönü Kent Parkı’nda apartman görevlileriyle gerçekleştirdiği buluşmada,“Muratpaşa’da falez kıyı bandında denize sıfır noktaların hepsini yaşlılara, engellilere ya da sosyal hizmet çalışmala...