loader
2019 YILINDA GOOGLE’DA EN ÇOK BU BAŞLIKLARI ARADIK

2019 YILINDA GOOGLE’DA EN ÇOK BU BAŞLIKLARI ARADIK

2020 yılı için geri sayımın başladığı bu günlerde, içinde bulunduğumuz 2019 yılında Google üzerinden en çok yaptığımız aramalar belli oldu. Türkiye 2019 yılında Google’da en çok “İstanbul Seçim Sonuçları 2019” başlığında arama yaptı.

Medya takip kurumu Ajans Press,2019 Google Arama Trend’leri araştırmasını inceledi. Ajans Press’in derlediği bilgilere göre, 2019 yılı içerisinde en fazla İstanbul Seçim Sonuçları başlığında arama yapıldığı görüldü. İkinci sırada “Geleceğe Nefes” projesi yer alırken en fazla arama yapılan üçüncü başlık ise “YSK” oldu. En fazla arama yapılan diğer başlıklar ise sırasıyla, “Deprem”, “Sigara Fiyatları”, “Dolar Kuru”, “Askerlik Son Dakika”, “EYT”, “İstiklal Marşı 10 Kıta” ve “Notre Dame Katedrali” oldu.

2019 yılı içerisinde en çok aranan kişiler kategorisinde ilk üç içerisinde yer alan isimler ise Emine Bulut, Ekrem İmamoğlu ve Neslican Tay olarak kayıtlara geçti.2019 yılı “Nasıl Yapılır?” arama trendlerinde başı “Revani Nasıl Yapılır” çekerken, “Bekçilik Başvurusu” ve “Kestane Nasıl Yapılır” en çok aranan diğer başlıklar arasında yer almayı başardı. Dünyada 2019 yılında en çok aranan üç başlık ise Indiavs South Africa, CameronBoyce ve Copa America oldu.


Etiketler: GOOGLE AJANSPRESS TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Korkuteli Mal Müdürlüğü taşındı

Korkuteli Mal Müdürlüğü, Milli Eğitim İlçe Müdürlüğü’nün ardından 15 Temmuz darbe girişi sonrası hazineye devredilen, Körfez Dershanesinin 1 ve 2’inci katına taşındı.

Hafta sonu yerine taşınan Mal Müdürlüğü yeni yerinde hizmet vermeye başladı...

Tütüncü, 111 çiftin nikahını kıydı

Akdeniz Festivali’nde 111 çiftin nikahını kıydı.Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, belediyesinin ana sponsoru olduğu Anadolu Renkleri 1. Akdeniz Festivali’nde 111 çiftin nikahını kıyarak, 30 olan kendi rekorunu egale etti. 80 ilin vatandaşlarının bir araya geldiği ve Antalya’nın tanıtıldı...

TUI SENSATORI Resort Barut Sorgun’un hijyeni belgelendi

Ev dışı tüketim sektörünün öncü markası Eczacıbaşı Profesyonel, 2017 yılında başlattığı

“Hijyende Mükemmellik” projesiyle işletmelerde hijyen standartlarını yükseltmeye devam

ediyor. Proje kapsamında yapılan periyodik denetimlerden geçen TUI SENSATORI Resort Haberin Devamı