loader
2019 YILINDA GOOGLE’DA EN ÇOK BU BAŞLIKLARI ARADIK

2019 YILINDA GOOGLE’DA EN ÇOK BU BAŞLIKLARI ARADIK

2020 yılı için geri sayımın başladığı bu günlerde, içinde bulunduğumuz 2019 yılında Google üzerinden en çok yaptığımız aramalar belli oldu. Türkiye 2019 yılında Google’da en çok “İstanbul Seçim Sonuçları 2019” başlığında arama yaptı.

Medya takip kurumu Ajans Press,2019 Google Arama Trend’leri araştırmasını inceledi. Ajans Press’in derlediği bilgilere göre, 2019 yılı içerisinde en fazla İstanbul Seçim Sonuçları başlığında arama yapıldığı görüldü. İkinci sırada “Geleceğe Nefes” projesi yer alırken en fazla arama yapılan üçüncü başlık ise “YSK” oldu. En fazla arama yapılan diğer başlıklar ise sırasıyla, “Deprem”, “Sigara Fiyatları”, “Dolar Kuru”, “Askerlik Son Dakika”, “EYT”, “İstiklal Marşı 10 Kıta” ve “Notre Dame Katedrali” oldu.

2019 yılı içerisinde en çok aranan kişiler kategorisinde ilk üç içerisinde yer alan isimler ise Emine Bulut, Ekrem İmamoğlu ve Neslican Tay olarak kayıtlara geçti.2019 yılı “Nasıl Yapılır?” arama trendlerinde başı “Revani Nasıl Yapılır” çekerken, “Bekçilik Başvurusu” ve “Kestane Nasıl Yapılır” en çok aranan diğer başlıklar arasında yer almayı başardı. Dünyada 2019 yılında en çok aranan üç başlık ise Indiavs South Africa, CameronBoyce ve Copa America oldu.


Etiketler: GOOGLE AJANSPRESS TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

AvivaSA Altın Kulüp Vietnam ve Kamboçya Gezisi

AvivaSA, satış kadrosunun en başarılı çalışanlarını ödüllendirdiği “Winners Club-Altın Kulüp Gezileri” kapsamında, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca’nın da katıldığı 6 günlük Vietnam ve Kamboçya gezisi düzenledi.

AvivaSA, en başarılı ...

ÖZGÜN'ÜN FARKINDALIK İÇEREN ÇOK ÖZEL  PAYLAŞIMI!

ÖZGÜN'DEN BU GÜNE ÖZEL UNUTULMAYACAK BİR PAYLAŞIM Birleşmiş Milletler'in toplumda farkındalık yaratmak amacıyla 21 Mart'ı resmi ''Dünya Down Sendromu'' olarak belirlediği bugün; başarılı sanatçı Özgün down sendromlu oğlu Ediz ile ilgili ders verici nitelikteki ya...

Düşen fiyatlar markete yansımadı

Düşen fiyatlar markete yansımadı


1 yıl önce Best Haber

Hasat sezonu olmasına rağmen pahalılık azalmadı. Ramazan öncesine göre temel gıda ürünlerinde üretici fiyatları düşerken, marketlerdeki etiketlerde bir değişim gözlemlenmedi. Vatandaş 4-5 kat pahalıya sebze ve meyve almayı sürdürdü.

Hasat sezonunun açılması ile birlikte tarl...