loader
Yaz ayları için mevsimlik çiçek dikimleri başladı

Yaz ayları için mevsimlik çiçek dikimleri başladı

Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yaptıkları çalışmalar kapsamında, kentin daha estetik görünmesi için yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında yaz ayları için mevsimlik bitkilerin dikimlerine başladı. Kentin muhtelif noktalarında yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında gerçekleştirilen düzenleme çalışmalarında, çeşitli yazlık mevsimlik ve çok yıllık bitkiler kullanılıyor. Rengarenk çiçekler, özellikle orta refüj ve kavşaklarda perspektif olarak dizayn ediliyor.

 

Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü Nazmi Uyar yaptığı açıklamada, “Ekiplerimiz kavşaklarda ve orta refüjlerde bitkilendirme çalışmalarına devam ediyor. Yazlık mevsimlik çiçekler toprakla buluşturuluyor. Vatandaşlarımızın özellikle Korona nedeniyle devam eden bu zorlu süreçte, balkon veya pencerelerinden baktıkları zaman estetik ve güzel bir manzara görerek bir nebzede olsa moral bulmalarını istiyoruz. Amacımız kent estetiğine daha güzel bir görüntü kazandırmak. Belediye olarak her zaman çevreye önem verdik, vermeye devam edeceğiz” dedi.


Etiketler: Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü çocuk parkları

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir denizi kirleten gemilere ceza yağdırdı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2018 yılı içerisinde yaptığı denetimlerde deniz kirliliğine neden olduğu tespit edilen 8 gemiye toplam 1 milyon 691 bin 925 lira ceza uyguladı.

Büyükşehir Belediyesi Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü, denizi kirleten gemilere göz açtırmı...

Başkan Uysal, kadın muhtarlarla buluştu

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Kadın Muhtarlar Derneği Antalya Temsilciliğinin ziyaretinde,

Muratpaşa’nın 55 mahallesi içinde 7 kadın muhtarın bulunduğunu belirterek, “Antalya’da 913

mahallemizde 20 kadın muhtarımız bulunuyor. Oran Türkiye ortalamasıyla hemen hemen aynı, yü...

Dünyanın En Büyük Robotik Etkinliği  Antalya’ya Geliyor!


Dünyanın en büyük robot yarışmaları için tercih edilen platform olan VEX IQ OFF-SEASON Robotik Turnuvası Antalya’da başlıyor. Lise düzeyinde 25’in üzerinde takımın katılacağı turnuva, 23 - 24 Mart tarihlerinde Antalya Migros AVM’de gerçekleşecek ve tüm Antalyalılar tarafı...