loader
Yaz ayları için mevsimlik çiçek dikimleri başladı

Yaz ayları için mevsimlik çiçek dikimleri başladı

Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yaptıkları çalışmalar kapsamında, kentin daha estetik görünmesi için yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında yaz ayları için mevsimlik bitkilerin dikimlerine başladı. Kentin muhtelif noktalarında yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında gerçekleştirilen düzenleme çalışmalarında, çeşitli yazlık mevsimlik ve çok yıllık bitkiler kullanılıyor. Rengarenk çiçekler, özellikle orta refüj ve kavşaklarda perspektif olarak dizayn ediliyor.

 

Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü Nazmi Uyar yaptığı açıklamada, “Ekiplerimiz kavşaklarda ve orta refüjlerde bitkilendirme çalışmalarına devam ediyor. Yazlık mevsimlik çiçekler toprakla buluşturuluyor. Vatandaşlarımızın özellikle Korona nedeniyle devam eden bu zorlu süreçte, balkon veya pencerelerinden baktıkları zaman estetik ve güzel bir manzara görerek bir nebzede olsa moral bulmalarını istiyoruz. Amacımız kent estetiğine daha güzel bir görüntü kazandırmak. Belediye olarak her zaman çevreye önem verdik, vermeye devam edeceğiz” dedi.


Etiketler: Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü çocuk parkları

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Türel’den en yeni Antalyalılara hoş geldin ziyareti


 
Sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlar
 
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Özel Vitale Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi’nde yeni doğan en yeni Antalyalılara ‘Hoş geldin’ diyerek, ailelerini tebrik etti. Türel, yeni doğan bebekleri gö...

Minderde Türkiye üçüncülüğü Kepez’in 

U23 Türkiye Kadınlar Güreş Şampiyonası’na katılan Antalya Kepez Belediyesi Spor Kulübü 82 puanla Türkiye üçüncüsü oldu.
Bursa’nın Mudanya ilçesinde yapılan U23 Türkiye Kadınlar Güreş Şampiyonası’na 21 ilden 130 sporcu katıldı. Şampiyonada 50-53-55-5...

Başkan Böcek sözünü tuttu

Başkan Böcek sözünü tuttu


7 yıl önce Best Haber

Halk Et Satış Mağazası 11 Aralık’ta açılıyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi, halka ekonomik ve sağlıklı et sunacağı ilk satış mağazasını
11 Aralık Çarşamba günü Kepez İlçesi Zafer Mahallesi’nde açıyor. Başkan Muhittin Böcek,
Halk Et ile etin ekonomi...