loader
Yaz ayları için mevsimlik çiçek dikimleri başladı

Yaz ayları için mevsimlik çiçek dikimleri başladı

Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yaptıkları çalışmalar kapsamında, kentin daha estetik görünmesi için yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında yaz ayları için mevsimlik bitkilerin dikimlerine başladı. Kentin muhtelif noktalarında yeşil alan, refüj, kavşak, park ve çocuk parklarında gerçekleştirilen düzenleme çalışmalarında, çeşitli yazlık mevsimlik ve çok yıllık bitkiler kullanılıyor. Rengarenk çiçekler, özellikle orta refüj ve kavşaklarda perspektif olarak dizayn ediliyor.

 

Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü Nazmi Uyar yaptığı açıklamada, “Ekiplerimiz kavşaklarda ve orta refüjlerde bitkilendirme çalışmalarına devam ediyor. Yazlık mevsimlik çiçekler toprakla buluşturuluyor. Vatandaşlarımızın özellikle Korona nedeniyle devam eden bu zorlu süreçte, balkon veya pencerelerinden baktıkları zaman estetik ve güzel bir manzara görerek bir nebzede olsa moral bulmalarını istiyoruz. Amacımız kent estetiğine daha güzel bir görüntü kazandırmak. Belediye olarak her zaman çevreye önem verdik, vermeye devam edeceğiz” dedi.


Etiketler: Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü çocuk parkları

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Topaloğlu, ilçedeki çalışmaları denetledi

Topaloğlu, Korona virüse karşı sürdürdükleri çalışmaların yanı sıra, ilçedeki diğer hizmetleri de aksatmadan yapmaya devam edeceklerini söyledi. Çamyuva Mahallesi'nde kurulan semt pazarını ziyaret eden Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, pazar giriş ve çıkışlarındaki kontroll...

Kumluca Meslek Yüksekokulu En Özel Misafirlerini Ağırladı

Akdeniz Üniversitesi Kumluca Meslek Yüksekokulu İşletme Yönetimi programı öğrencileri Öğr. Gör. Özer Coşman öncülüğünde, Kumluca Kasapçayırı Ortaokulu’nda eğitim gören engelli öğrenciler için farkındalık etkinliği düzenledi.

Etkinlik programı...

Kepez'in beş yıldızlı tesisi açılış için gün sayıyor

Kepez Belediyesi’nin Antalya’ya başka şehirlerden tedaviye gelen hastaların yakınları için inşa ettiği 80 yatak kapasiteli ‘Hasta Yakınları Konuk Evi’ açılış için gün sayıyor.

Kepez Belediyesi, örnek projelerinden birini daha hayata geçirmeye hazırlanıyor. Ahatlı Mahal...