loader
Türkiye madeni yağlar pazarının tartışmasız lideri: Petrol Ofisi

Türkiye madeni yağlar pazarının tartışmasız lideri: Petrol Ofisi

Petrol Ofisi’nin madeni yağlar alanında elde ettiği bu başarının tesadüfi olmadığına vurgu yapan Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper, “Bu başarı, liderlik sorumluluğu ile her alanda attığımız, doğru ve güçlü adımların bir sonucu. Hayata geçirdiğimiz sistemimiz, stratejimiz ve çalışmalarımızla ne kadar doğru bir yolda ilerlediğimizin bir göstergesi olarak, bizler için ayrı anlamlar da taşıyor” açıklamasında bulundu.

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, “Elde ettiğimiz bu geleneksel başarının temelinde, hep daha iyiyi arayan, tutkuyla ve birbirine kenetlenmiş bir takım olarak çalışan arkadaşlarımız ile her bölgede Petrol Ofisi bayrağını gururla dalgalandıran iş ortaklarımızın imzası bulunuyor. Bununla birlikte, başta Maxima ve Maximus ailesi olmak üzere tüm sektörlerin ihtiyacını karşılayan zengin ürün portföyümüz, yaptığımız sürekli geliştirmeler ve müşterilerimizin işlerini kolaylaştırıp verimliliklerini artıran hizmetlerimiz başarımızın en önemli unsurları oldu. Petrol Ofisi’ne yakışır şekilde bu liderliği gelecek yıllara da taşımak öncelikli hedefimiz” dedi.

2019’da 4 kıtada 33 ülkeye 11 bin tona yakını ihracat olmak üzere, toplamda 120 bin tonu aşan satış rakamına ulaşan Petrol Ofisi Madeni Yağlar’ın Kocaeli Derince’de, ileri teknolojiye sahip bir fabrikası bulunuyor. Yıllık 144 bin tonluk üretim kapasitesine sahip Petrol Ofisi Madeni Yağ fabrikasının, 15 bin ton bitmiş ürün, 50 bin ton ham ve yarı madde olmak üzere toplam 65 bin ton depolama kapasitesi bulunuyor. Petrol Ofisi, alanında Türkiye’nin yanı sıra geniş bir coğrafyanın en gelişmiş merkezi konumundaki Petrol Ofisi Teknoloji Merkezi – POTEM ile çok önemli bir Ar-Ge ve teknoloji gücüne sahip. 84’ü TÜRKAK’tan akredite olmak üzere ulusal ve uluslararası metotlarla toplam 155 farklı test yapılabilen POTEM’de yılda ortalama 150 bin adet test gerçekleştiriliyor. Petrol Ofisi Madeni Yağlar, ileri teknolojisi ve üstün Ar-Ge gücü ile başta Maxima ve Maximus olmak üzere ürettiği 350’nin üzerinde ürün ile Türkiye’nin madeni yağ alanındaki hemen hemen tüm ihtiyaçlarını tek çatı altında karşılayabiliyor.

Selim Şiper: “Atılan adımların sonuçlarını kısa sürede almaya başladık”

Petrol Ofisi olarak her alanda hayata geçirdikleri önemli geliştirmelerin, atılan adımların sonuçlarını kısa sürede almaya başladıklarını belirten Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper, “Yönetimsel süreçlerden organizasyonel yapımıza, IT altyapımızdan ürünlerimize, hizmetlerimize kadar birçok alanda önemli geliştirmeleri hayata geçirdik. Petrol Ofisi gibi dev bir yapıda eş zamanlı olarak birçok alanda attığımız bu önemli ve güçlü adımlar, kısa sürede ilk sonuçlarını vermeye başladı. Madeni yağlar pazarında elde ettiğimiz bu önemli başarı da, kaydedilen bu gelişmelerin en güncel ve en güzel göstergelerinden biridir. Petrol Ofisi, hâlihazırda madeni yağlar ve kimyasallar pazarında 2010 yılından bu yana liderliği aralıksız şekilde sürdürüyordu. Bununla birlikte bu mevcut güçlü konumunu, üründen dağıtım ağına kadar her alandaki çalışmalarıyla daha da geliştirerek madeni yağ pazarında liderliğe ulaştı. Bu başarının altında öncelikle Madeni Yağlar Direktörlüğü’ndeki arkadaşlarımızdan, iş ortaklarımıza kadar birçok kişinin imzası bulunuyor” dedi.

Sezgin Gürsu: “Her alanda yaptığımız geliştirmeler başarıyı getirdi”

Yaygın dağıtım ağı ile tüm Türkiye’ye ürün ve hizmet ulaştırdıklarına vurgu yapan Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, elde ettikleri başarıya ilişkin şu açıklamalarda bulundu:

“Türkiye’nin her bölgesine ulaşan distribütörlerimiz ve Petrol Ofisi’nin yaklaşık 1.770 istasyonunun yanı sıra 16 bin satış noktası ile ülkemizin en büyük ve yaygın dağıtım ağına sahibiz. Türkiye’nin en büyük altyapılarından birine, POTEM gibi alanındaki en gelişmiş merkezine, 79 yıllık bir bilgi birikimine ve ileri teknolojiye sahibiz. Ar-Ge gücümüzle, sürekli geliştirmeler yapıyor, yenilikçi ürünler çıkarıyoruz. Kazanılan yeni kurumsal müşterilerimizle portföyümüzü daha da güçlendirdik. Otomotiv segmentinde önde gelen markalarla servis anlaşmaları gerçekleştirdik. Ayrıca orijinal ekipman üreticileri ile de ilk dolum ve servis anlaşmalarımızı geliştirdik. Her zaman müşterilerimizin yanında ve yakınında olmaya devam ettik. Titizlikle yürüttüğümüz müşteri memnuniyeti anketlerinden çıkan her sonucu tek tek değerlendiriyoruz ve müşterilerimizi dinliyoruz. Bu sayede onların bugünkü ve gelecekteki beklentilerine yönelik ürün ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Bunun yanı sanayi tarafındaki kurumsal müşterilerimizle de büyük bir koordinasyon içindeyiz, ürün geliştirme aşamasında dahi birlikte çalışıyoruz. Sonuç itibari ile tüm bu yoğun çalışmalarımız neticesinde aldığımız sonuçlar, bize 2019 yılında Türkiye madeni yağlar pazarı liderliğini getirdi.”


Etiketler: PETROLOFİSİ TÜRKİYE SEZGİNGÜRSU ARGE POTEM SELİMŞİPER MADENİYAĞ FACE İNSTAGRAM İNSTAGOOD AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kadın Girişimcilerden Hijyen Farkındalığına Ulusal Dönüşüm

Kadın girişimciler, pandemi döneminde mikro işletmeler için hijyen eğitim hareketini başlatıyorlar. Hizmet sektöründeki mikro işletmeler için hijyen odaklı eğitim programları oluşturarak tüm Türkiye’de temiz, hijyenik, sağlıklı hizmet sunan işletmelere sahip olmak ve hijyen farkındalığı ile i...

Marketi soyduğuna pişman oldu

Marketi soyduğuna pişman oldu


4 yıl önce Best Haber

45 yaşındaki gaspçının mahkeme çıkışında ağladığı gözlendi.Edinilen bilgiye göre, dün akşam Yeşilbahçe Mahallesi Portakal Çiçeği Caddesi üzerinde internetten aldığı pompalı tüfekle alışveriş mağazasına girerek biri kadın 2 kasiyere tüfeği doğrulup 700 liraya yakın...

Umuda Pedal Ekibi, GBI Europe 2019’dan Rekor Bağışla Döndü.

Türkiye’nin dört bir yanında her yıl yüzbinlerce çocuğu nitelikli eğitimle buluşturan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV), Umuda Pedal ekibinin desteğiyle 2 yeni Tasarım ve Beceri Atölyesi kurmak için kolları sıvadı. Umuda Pedal Ekibi, GBI (Global Biking Initiative) Europe...