loader
Türkiye bütün varlığıyla depremzede kardeşlerinin yanında

Türkiye bütün varlığıyla depremzede kardeşlerinin yanında

Başbakan Binali Yıldırım, yazılı açıklamasında, Türkiye'nin, Kuzey Irak'ta merkez üssü Süleymaniye olan depremin acısını yüreğinde hissederek ilk dakikadan itibaren depremzede kardeşlerinin yanında olmak için harekete geçtiğini belirtti.

Türk Kızılayı'nın yardım konvoyunun yolda olduğunu bildiren Yıldırım, şunları kaydetti:

"Depremi yaşayan kardeşlerimize büyük geçmiş olsun diyor, hayatlarını kaybeden kardeşlerimize Allah'tan rahmet diliyoruz. Bilvesile Türkiye'nin bütün varlığıyla depremzede kardeşlerinin yanında olduğunu bilmelerini istiyoruz. Deprem acısını yaşayan kardeş Irak halkının ihtiyaç duyacağı tıbbi ve gıda yardımı başta olmak üzere bütün talepleri için Türkiye harekete geçmiş, ilk yardım konvoyunu yola çıkarmıştır.

Allah'tan dileğimiz daha fazla can kayıplarının yaşanmamasıdır. Bu büyük acıyı yaşayan kardeş Irak halkına ve yönetimine ve Kuzey Irak yönetimine derin üzüntülerimizi ve geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz. Depremi yaşayan kardeşlerimizin Allah yar ve yardımcıları olsun."


Etiketler: başbakan binalı yıldırım türkiye ırak süleymaniye deprem

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ADAMOR'dan seçim sonrası İmamoğlu anketi! Bilinirliği Anadolu yüzde 60'a dayandı

İkinci kez yapılan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı yarışını kazanan Ekrem İmamoğlu'nun popülaritesi İstanbul sınırları dışında da artmaya başladı. Öyle ki ADAMOR araştırmanın yaptığı ankete göre; İmamoğlu'nun Anadolu'daki karşılığı yüzde 60'lara dayandı.

3...

Erdoğan'ın revizyon çıkışına İYİ Parti, CHP ve HDP'den kritik değerlendirmeler

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Başkanlık Sistemi ile ilgili revizyon açıklamalarını CHP Genel Başkan Yardımcısı Muharrem Erkek, İYİ Parti Grup Başkanvekili Yavuz Ağıralioğlu ve HDP Diyarbakır Milletvekili Garo Paylan, değerlendirdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bir yılını dolduran Cumhurbaşk...

İMAMOĞLU: “GÜNLÜK KARARLARLAR, İSTANBUL’UN GELECEĞİNİ TEHDİTTİR”

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, 21’nci ilçe belediyesi ziyaretini Çatalca’ya gerçekleştirdi. İmamoğlu ve ekibi, Çatalca Belediyesi önünde Belediye Başkanı Mesut Üner ile ilçede faaliyet gösteren parti üyeleri ve vatandaşlar tarafından...