loader
Sokağa çıkamayan vatandaşlar balkonlarda söyleyip oynadı

Sokağa çıkamayan vatandaşlar balkonlarda söyleyip oynadı

Antalyalı genç müzisyen Özüm Özmen, Ankara'da çalıştığı orkestra karantina sebebiyle işlere ara verince Antalya'daki ailesinin yanına geldi. Antalya'nın Muratpaşa ilçesi Yenigün mahallesinde yaşayan Özmen, hafta sonu sokağa çıkma yasağı nedeniyle evlerinde kalan komşularını biraz olsun neşelendirmek için harekete geçti. dün akşam Kayaaltı sitesindeki evlerinin balkonundan komşularına moral konseri veren Özmen, saz çalıp Kesik Çayır türküsünü söyledi.


 

Komşular balkonlarında oynamaya başladı

 

Neşet Ertaş'ın Kesik Çayır türküsüyle şenlenen balkonlar birden oynayan ve türküye eşlik eden komşularla doldu. Komşular bir yandan Özmen'e eşlik etti diğer yandan oynadı. Konserin sonunda tüm sokaktan alkış sesleri yükseldi.


Etiketler: antalya sokağa çıkma yasağı antalya balkon konser Antalyalı genç

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Bir ayda 14 ton et ve et ürünü satıldı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in hayata geçirdiği Halk Et
Antalyalıları güvenilir, kaliteli ve sağlıklı et ürünleriyle buluşturuyor. Halka uygun fiyatla et
ve et ürünlerinin satışını yapan Halk Et, Antalyalıların desteğiyle adım adım büyüyo...

MuratpaşaBelediyesi'denDown Sendromu Farkındalık Günü Etkinliği

Muratpaşa Belediyesi’nin Adalya Vakfı ve Engelsiz Kafe’yle birlikte düzenliği 21 Mart Down Sendromu Farkındalık Günü etkinliğinde vantrilok eğitmen Çiğdem Dağtekin, Kukla Marmelat’ındown sendromlu arkadaşı Artı’yıengelli çocuklar ve aileleriyle tanıştırdı. 
Muratpaşa Beled...

Turunç Masa, Muratpaşa’ya bağlar

Turunç Masa, Muratpaşa’ya bağlar


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi’nin ‘sorun çözen’ uygulaması Turunç Masa’ya Şubat’ta ulaşan 9 bin 345

başvurunun yüzde 94.4’ü çağrı merkezi, internet ve sosyal medya uygulamaları üzerinden gerçekleşti.

Belediyeye gelmeden dahi sorunlarına çöz...