loader
Sokağa çıkamayan vatandaşlar balkonlarda söyleyip oynadı

Sokağa çıkamayan vatandaşlar balkonlarda söyleyip oynadı

Antalyalı genç müzisyen Özüm Özmen, Ankara'da çalıştığı orkestra karantina sebebiyle işlere ara verince Antalya'daki ailesinin yanına geldi. Antalya'nın Muratpaşa ilçesi Yenigün mahallesinde yaşayan Özmen, hafta sonu sokağa çıkma yasağı nedeniyle evlerinde kalan komşularını biraz olsun neşelendirmek için harekete geçti. dün akşam Kayaaltı sitesindeki evlerinin balkonundan komşularına moral konseri veren Özmen, saz çalıp Kesik Çayır türküsünü söyledi.


 

Komşular balkonlarında oynamaya başladı

 

Neşet Ertaş'ın Kesik Çayır türküsüyle şenlenen balkonlar birden oynayan ve türküye eşlik eden komşularla doldu. Komşular bir yandan Özmen'e eşlik etti diğer yandan oynadı. Konserin sonunda tüm sokaktan alkış sesleri yükseldi.


Etiketler: antalya sokağa çıkma yasağı antalya balkon konser Antalyalı genç

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kardeş kent protokolü imzalandı

Kardeş kent protokolü imzalandı


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa ve Isparta’nın 7 bin 500 nüfuslu ilçesi Gönen arasında ‘Kardeş Kent’ protokolü düzenlenen

törenle imzaladı. Törende imzaları Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye

Başkanı Osman Kesmen attı.

Türk turizminin başkenti A...

Çocuklarımıza güçlü ekonomi bırakmak için çalışmaya devam

23 Nisan'ın, Türk Milletinin onur ve gurur günlerinden birisi olduğunu vurgulayan ATSO Başkanı Davut Çetin, “Bu yıl Korona sorunları nedeniyle evlerimizde olacağız ancak bu durum Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin kuruluşunun 100. yıl coşkusunu gölgeleyemeyecektir. TBMM, Gazi Mustafa Kemal Atat&u...

EN BÜYÜK AŞÇI BULUŞMASI ANTALYA’DA

Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED), 15-18 Ocak 2020 tarihlerinde Antalya’da

gerçekleştirilecek 27.Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı ile 31 Uluslararası

Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı’na “Yaşasın Anadolu” temasıyla

katılım göste...