loader
Şehirde müzik var

Şehirde müzik var

Şehirde müzik var
ABBO’dan muhteşem konser
Antalya Büyükşehir Belediyesi Bando Orkestrası tarihi Üç Kapılar’da muhteşem bir
konser verdi. 70’ler ve 90’lardan yerli ve yabancı parçaları seslendiren orkestra büyük
beğeni topladı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı yaz mevsimi ile
birlikte çeşitli etkinlikler düzenleyerek kent merkezini canlı tutuyor. Bu amaçla
gerçekleştirilen ‘Şehirde Müzik Var’ etkinliği kapsamandı Bando Orkestrası ‘ABBO”
konser verdi.
KONSERLER DEVAM EDECEK
Tarihi Üç Kapılarda verilen konsere Antalyalılar büyük ilgi gösterdi. Vaya Con Dios’tan
ney na na na, Yolanda, 70, 80 ve 90’ların eğlenceli parçalarını seslendiren ABBO
vatandaşa keyifli anlar yaşattı. Konseri turistler de ilgiyle izledi. Dinleyenleri geçmişe
götüren ABBO konseri kent merkezinde belli aralıklarla gerçekleştirilmeye devam
edecek.


Etiketler: ANTALYA KONSER ABBO ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÜÇ KAPILAR

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Uysal’dan öğrencilere tavsiyeler

Başkan Uysal’dan öğrencilere tavsiyeler

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Özel Antalya Açı Okulları ve Nesibe Aydın Antalya

Kampüsünü ziyaret etti, öğrencileri obeziteden kurtaracak, ilerleyen yaşlarda tansiyon ve şeker gibi

kronik hastalıklardan uzak tutacak &o...

Başkan Muhittin Böcek AESOB’un toplantısına katıldı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları
Birliği tarafından düzenlenen eğitim ve değerlendirme toplantısına katıldı. Antalya’yı ortak
akılla yönetmeye devam edeceklerini söyleyen Başkan Böcek, “Önümüzdeki süre&cced...

Kepez’in ‘Sağlık Tır’ı Kuzeyyaka’da

Kepez Belediyesi’nin gezici ‘Sağlık Tır’ı, mahalle mahalle dolaşmaya devam ediyor. Kepez’in 68 mahallede 73 kez gerçekleştirdiği göz sağlığı taraması hizmetinden 15 bin 111 kişi yararlandı.

Kepez Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, ‘Sağlık Tır’ı ile hizmet...