loader
Şehirde müzik var

Şehirde müzik var

Şehirde müzik var
ABBO’dan muhteşem konser
Antalya Büyükşehir Belediyesi Bando Orkestrası tarihi Üç Kapılar’da muhteşem bir
konser verdi. 70’ler ve 90’lardan yerli ve yabancı parçaları seslendiren orkestra büyük
beğeni topladı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı yaz mevsimi ile
birlikte çeşitli etkinlikler düzenleyerek kent merkezini canlı tutuyor. Bu amaçla
gerçekleştirilen ‘Şehirde Müzik Var’ etkinliği kapsamandı Bando Orkestrası ‘ABBO”
konser verdi.
KONSERLER DEVAM EDECEK
Tarihi Üç Kapılarda verilen konsere Antalyalılar büyük ilgi gösterdi. Vaya Con Dios’tan
ney na na na, Yolanda, 70, 80 ve 90’ların eğlenceli parçalarını seslendiren ABBO
vatandaşa keyifli anlar yaşattı. Konseri turistler de ilgiyle izledi. Dinleyenleri geçmişe
götüren ABBO konseri kent merkezinde belli aralıklarla gerçekleştirilmeye devam
edecek.


Etiketler: ANTALYA KONSER ABBO ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÜÇ KAPILAR

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Halk Et Kepez Satış Mağazası açıldı

Ekonomik ve sağlıklı etin adresi
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in seçim vaatleri arasında bulunan
Halk Et projesi hayata geçti. Halk Et’in ilk satış mağazası Kepez İlçesi Zafer Mahallesi’nde
açıldı. Antalyalılara ekonomik ve sağlıklı et...

Diplomasına aldı, Başkan Uysal’ı ziyaret etti

Muratpaşa Belediyesi’nin Aydın Kanza Parkı ve Kültür Merkezi’nde çalışırken üniversiteyi kazanan 46

yaşındaki 4 çocuk annesi Ayşe Çaltılı, mezun oldu ve diplomasıyla Belediye Başkanı Ümit Uysal’ı

ziyaret etti. Çaltılı, şimdi hedefinin üniversiteler...

Kepez kütüphaneler şehri oluyor

Kepez kütüphaneler şehri oluyor


7 yıl önce Best Haber

 ‘Kepez Gençlik Buluşmaları’ kapsamında Nevzat Saygan-Levent  Saygan Anadolu Lisesi öğrencileriyle buluşan Başkan Tütüncü, Kepez’e yapılacak kütüphane yatırımlarını anlattı. 2020 yılının Kepez için çok özel bir yıl olacağına değinen Tütüncü...