loader
SAĞLIK-SEN SALDIRIYI KINADI

SAĞLIK-SEN SALDIRIYI KINADI

Sağlık  Sen Antalya Şube Başkanı Sinan Kuluöztürk, İzmir'de bir ASM'de hastayı görmeden ilaç yazmak istemeyen doktorun darp edilmesinin derin üzüntüsünü yaşadıkların artık  şiddet olaylarının son bulması adına kalıcı ve caydırıcı adımlar atılması gerektiğini söyledi.

SALDIRIYI KINADI

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık Sen) Antalya Şube Başkanı Sinan Kuluöztürk, İzmir'in Bornova ilçesindeki Yunus Emre Aile Sağlık Merkezi'nde(ASM) hastayı görmeden ilaç yazamayacağını söyleyen Doktor Nuri Ersoy Yoğurtçuoğlu ile onu korumak isteyen mesai arkadaşlarının darp edilmesi olayının üzüntüsünü yaşadıklarını ve saldırıyı kınadıklarını söyledi. Kuluöztürk, saldırıya maruz kalan sağlık çalışanlarına ve ailelerine geçmiş olsun dileklerini iletirken, sağlıkta şiddet konusunda kalıcı ve caydırıcı önlemlerin bir an evvel hayata geçirilmesi beklentisini yineledi.

YASAL OLMAYAN BİR TALEP

Kuluöztürk, "Sağlık çalışanları büyük bir fedakarlıkla 7 gün 24 saat halkımıza hizmet vermektedir. Yetersiz sağlık çalışanı sayısına rağmen büyük bir özveriyle sağlık hizmetinde bir devrime imza atan ve sağlıkta dönüşümün mimarı olan çalışanlarımızın şiddete maruz kalması bizleri derinden üzmektedir. Sadece mesleğinin gereğini yerine getiren ve yasal olmayan bir talebi geri çevirdiği için şiddete maruz kalan sağlık çalışanlarımızın Sağlık-Sen olarak sonuna kadar arkasındayız. Eza ve cefa çekerek vatandaşlarımıza hizmet veren sağlık çalışanlarımıza karşı gerçekleştirilen saldırılar cezasız kalmamalı. Sağlık çalışanlarının yetkili sendikası Sağlık-Sen olarak Bakanlığımıza ve diğer ilgili yerlere sağlıkta şiddetin önlenmesine yönelik ilettiğimiz önerilerimizin dikkate alınması gerektiğini bir kez daha altını çiziyoruz." diye konuştu.


Etiketler: Antalya sağlıksen saldırı

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Konyaaltı Sahili’nde hummalı çalışma

Büyükşehir Belediyesi Antalya’nın gözbebeği Konyaaltı Sahili’nde geniş kapsamlı bir
çalışma yapıyor. Sahil boyunca bakım-onarım işleri yapılırken, sahilin güzelliğine
güzellik katacak peyzaj çalışması yürütülüyor. Antalyaspor Kavşağı ve Dumlupınar Haberin Devamı

Masa Dağı’na otoban gibi yol

Masa Dağı’na otoban gibi yol


7 yıl önce Best Haber

Kepez Belediyesi, Duacı Mahallesi’nin şehir merkeziyle ulaşımını kısaltan Masa Dağı bölgesindeki yolunu genişletiyor. Başkan Hakan Tütüncü, otoban gibi yol açtıklarını belirterek, “Bu çok geniş yol, uzun yıllar Kepez'in trafiğini rahatlatan önemli bir güzergâh olacak.&rdquo...

Varsak-Otogar hattındaki eksikler gideriliyor.


Tramvay yolcudan önce kum torbası taşıyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi, 3. Etap Raylı Sistem Varsak-Otogar Hattında kum torbalı
deneme sürüşleri başladı. Güvenlik testlerinin tamamlanmasının ardından Varsak-Otogar
hattında yolculu seferlere başlanması planlanıyor.
Daha &ou...